Capitolul 24 - Interogatoriul .

4.9K 225 1
                                    

" Timp de doua minute zici ? " isi ridica Cameron sprancenele

" Ti se cam scurge timpul "ii reamintesc,uitandu-ma la ceas

" Unde ai fost aseara ? "

" La petrecerea organizata pentru ziua mea de Selena "

" Te-ai imbatat ? "

" Da "

" Cine e tipul care tocmai a intrat la noi in clasa ? "

" Un coleg de la liceu " ii raspund uitandu-ma pe pereti . Ma simteam ca la un interogatoriu. Cameron era cat se poate de serios,iar privirea lui nu o parasea nicio secunda pe a mea .

" Si ce treaba ai tu cu el ? " continua el

" A expirat timpul " i-o tai din scurt si ma ridic de pe canapea sa ma duc in dormitor. Cameron m-a tras inapoi cu putere,asezandu-ma la loc

" Am zis gata ! " urlu .

" Scarlett,daca ai probleme,sa nu eviti sa imi spui. In perioada care va urma,trebuie ca relatia noastra sa fie bazata pe incredere "

Prea putin din relatia asta a fost vreodata bazata pe incredere , incerc sa ma abtin sa nu zic cu voce tare. Faptul ca in familia asta nu pot sa gasesc intelegere in doi masculti incapatanati si protectivi ma enerveaza. De ce nu pot accepta faptul ca la un moment dat o sa am un iubit si ei nu o sa mai aiba niciun cuvant de spus ? Teoretic,am deja .

" Da da "  bolborosesc in drum spre dormitorul meu . M-am aruncat in pat si mi-am scos telefonul din buzunar. Am intrat in agenda si l-am sunat pe Harry,care bineinteles nu mi-a raspuns. In urma cu 10 minute spargea usi,iar acum e dat disparut.

" Ce as putea sa fac restul zilei? " gandesc cu voce tare " Banuiesc c-o sa ies prin oras,si asa nu l-am vazut,plus ca nu imi strica un pic de timp singura "

Mi-am retusat machiajul,mi-am prins parul intr-o coada si am iesit. M-am dus in Mall si am inceput sa iau fiecare magazin la rand,dar de data asta picioarele mele nu mai plangeau de durere - eram incaltata intr-o pereche de conversi mult mai comozi. Acum ma aflam in fata magazinului Victoria's Secret ( care recent am aflat ca nu are niciun secret ) . Reducerile extrem de mari m-au atras imediat inauntru. Niciodata nu am pus pret pe lenjeria intima,dar dupa seara de ieri,am realizat ca am ajuns la o varsta cand .. trebuie . Mi-am ales 3 seturi de cate o culoare diferita,si la amuzament mi-am luat sa probez si un corset negru cu sireturile roz .

" Nu imi sta asa de rau " vorbeam eu singura in cabina de proba

" Chiar iti sta bine,dar totusi incearca combinatia negru cu rosu " se aude o voce groasa din spatele meu,iar fix cand m-am intors,pumnul mi s-a oprit la milimetri dinstanta de nasul lui Harry,care ranjea pervers .

In a doua secunda l-am impins afara din cabina si am tras draperia. Cum era posibil ca Harry sa fie aici,acum? Incep sa devin din ce in ce mai suspicioasa  'previziunilor' lui in legatura cu locul in care ma aflu . Nici macar nu stiu de ce l-am dat afara de parca cine stie ce ar fi vazut . Imi pun mult prea multe intrebari,mai mult de jumatate dintre ele fiind complet stupide .

Dupa ce m-am schimbat inapoi in hainele mele, Harry ma astepta ca un 'copil' ascultator,rezemat de cabina de proba. I-am dat o privire ucigatoare si el mi-a raspuns cu un zambet pervers .

" Sper ca ti-l iei " incepe el sa rada,conducandu-ma la casa

" Nu,corsetul l-am probat doar la misto " pun cele 3 seturi pe care le-am ales pe tejghia si scot cardul ca sa platesc

" Mai bine. Daca ti-l luai trebuia neaparat sa imi faci un show imbracata in el " imi sopteste Harry,trimitand mii si mii de unde electrice pe sira spinarii

Doamne,iti multumesc ca a spus asta in soapta . Incercam sa par degeaba pe dura,el citea prin mine ca printr-o carte deschisa . Si banuiesc ca si-a dat seama ca imi place cand imi vorbeste asa. Chiar daca e ceva nou pentru mine toata chestia asta,incep sa ma 'integrez' destul de bine

" Mai bine taci Styles " ii pun degetul la gura si iesim amandoi din magazin,vanzatoarea uitandu-se lung dupa noi

" Fa-ma " se apropie el amenintator de mult de mine

" Iti amintesti ca mi-ai spart usa acum putin timp?" i-o tai din scurt . Sunt sigura ca nu se astepta la asta,dupa felul in care expresia fetei lui s-a schimbat imediat

" Pai d-asta sunt aici,sa ma revansez " imi da un pupic pe nas " De fapt, sa ma dublu revansez si pentru faptul ca nu te-am trezit de dimineata . Credeai ca uit,nu ? "

" Am uitat chiar eu " incep sa rad " Si cum ai de gand faci asta ? " imi ridic sprancenele in semn de curiozitate

" O seara impreuna ? " spune Harry plictisit

" De ce o zici de parca o faci din obligatie ? " il lovesc peste umar

" Pai din ce altceva ? " imi raspunde la fel de plictisit .

Poftim? M-am oprit brusc din mers si am ramas blocata . Cum adica o facea din obligatie? Asta inseamna ca el este aici pentru ca se simte prost pentru prostia pe care a facut-o mai devreme,ca altfel nici ca o mai cauta pe fraiera de Scarlett. Baiatul asta e din ce in ce mai complicat,si cu cat imi doresc mai mult sa il cunosc,cu atat se inchide mai mult in el .

" Adica asta " gesticulez intre corpurile noastre " E o obligatie ? " ma abtineam cu greu sa nu tip,dintii imi tineau cu greu buza de jos

" Asta " imi imita el gestul cu mainile " Este atractie,uite " spune el,apucandu-ma de ambele incheieturi si tragandu-ma strans la el in brate . " Chiar credeai ca vorbesc serios ? "

" Tu si glumele tale proaste " imi afund capul si mai adanac la pieptul lui

" Glumeam cand am zis ca glumeam " ma impinge Harry de langa el

" HARRRYYYYYY " tip cam tare,iar jumatate din Mall se uita acum la noi

" Calmeaza-te iubito " ma saruta el usor pe buze " Va trebui sa te obisnuiesti cu faptul ca ador sa te enervez " imi spune el pe cel mai dulce ton posibil si ma ia de mana . " Hai sa mergem sa luam ceva de mancare la pachet si sa mergem acasa "

" Firar,nu pot sa vin la tine " spun eu frustrata,punandu-mi mana la frunte

" De ce ? " se intoarce Harry brusc spre mine

" Trebuie sa ma vad cu un baiat , imi pare rau "

" Scarlett . In momentul asta imi spui cu ce baiat te vezi ! " imi sopteste el la ureche,strangandu-ma tare de mana

" Cu niciunul " ma apropi usor de el , soptindu-i " Acum suntem chit " il sarut usor pe buze

Azi cred ca era pe departe cea mai frumoasa zi cu Harry. Totul mergea perfect. Pana si tachinarile astea sunt dragute in felul lor. Sunt curioasa el ce simte in momentul asta,ca eu simt ca o sa lesin.

Dupa un drum care a durat mai mult decat trebuia din cauza lui Harry care ma tot oprea sa ma sarute,ne-am comandat mancare de la Nando's,dar ne-am hotarat sa o mancam acolo. Imediat dupa aceea,am mers spre masina lui. Mi-a deschis usa - gest care m-a surprins - si m-am asezat tacuta. Il priveam in timp ce conducea cu atata admiratie .. nu imi venea sa cred ca exista un asa baiat,si chiar nu exageram. Cu greu numeam un baiat frumos,dar Harry era superb. Privirea din profil le dadeau buzelor o forma mult mai mare,care ma trageau inspre ele sa le sarut nebuneste,drogandu-ma cum numai ele o faceau. Sti ce e cel mai ciudat Scarlett?Vorbesti despre el de parca te-ai indragostit . Sa fie oare asa? Chiar e posibil ca o persoana ca mine,care nu stie ceea ce e iubirea,sa se indragosteasca?

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum