Capitolul 48 - Coincidenta .

3.4K 193 11
                                    

" Ce s-a intamplat? " ma intreaba Harry confuz

" Nimic ce te-ar putea ingrijora " ii raspun,blocandu-mi telefonul.

"Esti suparata pe mine? "

" Daca ma mai intrebi de multe ori chiar o sa ma supar " ma prefac ofuscata. Imi pun mainile pe maxilarul lui incordat si imi apropii buzele de ale lui.

" Ma mai chinui mult? "

" Ma mai gandesc daca meriti " ii plasez un sarut umed in coltul gurii,apoi ma asez la el in poala

" Scarlett,esti sig- " incearca Harry sa se explice pentru a mia oara pe ziua asta. N-am mai stat pe ganduri si m-am napustit cu buzele asupra lui. Mainile lui au inceput sa imi mangaie spatele,lasandu-ma intinsa pe pat. Respiratia lui calda s-a atins de pielea gatului meu. Am mormait usor,apoi l-am lasat sa imi dezgloteasca pielea,simtindu-i trupul. Tremuram la fiecare atingere a lui. Era extraodrinar ce efect avea asupra mea. Voiam sa opresc timpul in loc. In acest moment ma simteam iubita,fericita si protejata.

...

" Iubito.. " murmura Harry. Mi-am deschis usor ochii,iar un fior de placere mi-a traversat corpul. Fata lui era luminata,parul ciufulit iar ochii ii straluceau sub razele blande ale soarelui de dimineata. I-am zambit,apoi mi-am pus capul pe pieptul lui. Mana lui se juca cu suvitele blonde ale parului,meu.

" Buna dimineata frumoase " murmura el. N-am mai intalnit nimic mai perfect ca vocea lui de dimineata.  Ragusita si excitanta.

" Neata " ii raspund frecandu-mi ochii

" Azi o sa am treaba mai toata ziua. Trebuie sa ma duc in inspectia magazinelor. " spune el dupa cateva secunde de tacere

" E ok. Da-mi mesaj cand poti " ii spun calm,sarutandu-i buzele,apoi ridicandu-ma sa ma imbrac.

" Mai stai " se milogeste el de mine

" Oricat de mult mi-as dor- "

" Nu te presez. "

" Dar nu am zis asta "

" Du-te!  " spune el serios,privindu-ma direct in ochi. Ce e in neregula cu el?

" Poftim? " ma rastesc ofuscata de tonul nesimtit pe care la folosit

" Du-te la orice ar fi mai important decat sa mai stai cu mine "

" As putea sa-ti reprosez acelasi lucru " scrasnesc printre dinti,trandins usa in urma mea.

Ce cacat tocmai s-a intamplat? Nu inteleg care ii era problema.Credeam ca e altfel,dar se pare ca vechile obiceiuri nu se schimba nici dupa o amnezie grava.  M-am afundat in gandurile mele,mergand spre Starbucks cu capul bagat in telefonul si ci castile in urechi. Chiar in momentul in care am vrut sa intru,m-am lovit de un coro care voia sa iasa. Mi-am scos castile din urechi,cerandu-mi scuze,dar atunci cand mi-am ridicat privirea am incremenit. Barbatul din fata mea imi zambea sarmant,mana lui cuprinzandu-mi obrazul si sarutandu-l.

" Niall. "

" Si eu ma bucur sa te vad Scarlett " obrajii lui inceo sa-i prinda culoare.

" Uite,imi pare- "

" Mie nu,asa ca nici tie nu ar trebuii sa-ti para. "

" Dar am plecat asa..iar apoi nici nu te-am mai cautat "

" Nu pot concura cu iubirea pe care i-o porti lui Harry. Indiferent de postura in care ma voi afla,voi fi langa tine. Ca iubit,cel mai bun prieten sau ca si simpla cunostinta. "

Am oftat zgomotos. Era o persoana extraordinara.Ochii lui de un albastru perfect sau marit,iar vocea lui mi-a facut din nou inima sa tremure.

" Sper ca nu te-am intristat. Tot ce am spus aveau ca scop sa te faca sa zambesti "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum