Capitolul 19 - Surpriza !

4.8K 229 0
                                    

Tata plecase deja de ceva timp si eu inca eram blocata cu privirea pe minunatia asta de masina . Nu imi venea sa cred ca este a mea . L-am sunat pe Cameron sa ii povestesc ce s-a intamplat si am urcat inapoi in casa pentu a ma putea pregati pentru intalnirea cu Taylor . Am facut un dus,m-am machiat,m-am imbracat si am fugit spre el,stiind ca deja intarziasem de ceva timp .

Puteam sa bag mana in foc ca este usor iritat,dupa felul in care se uita insistent la ceasul pe care il purta la mana

" Mai mult nu putea sa iti ia ? " ma tachineaza el " Credeam c-o sa mananc singur "

" Scuzeeeee " ma pisices prin fata lui " Dar mi s-a intamplat cel mai grozav lucru posibil " . Nu imi placea sa ma laud de fel,dar eram atat de fericita incat simteam nevoia sa imi impartasesc bucuria cu orice

" Acela fiind .. ? " isi ridica Taylor sprancenele suspicios

" Tata mi-a cumparat o masina de ziua mea " incep eu sa topai ca un copilas mic

" Nu pot sa cred ca de norocoasa esti . Ai mei nu vor sa imi cumpere masina pana cand nu considera ca sunt destul de responsabil . La dracu' cu ei,pana atunci,ma angajez undeva cu juma' de norma si imi cumpar singur " bombane el revoltat,conducandu-ma catre ultima masa din capatul fast-foodului Nando's .

Dupa ce ne-am comandat fiecare mancare, am inceput sa vorbim despre viitor si orice alta prostie . Incepusem sa fiu foarte apropiata de Taylor,chiar ii cunoscusem si parintii,intr-un mod accidental cand eram la el sa invatam pentru un examen important la engleza si s-au intors mai devreme acasa.E un baiat foarte dulce si politicos,mereu ma suna sa ma intrebe daca am ajuns cu bine acasa si ma moralizeaza atunci cand sunt la pamant . Nici nu se compara cu..Harry.Ce o mai face?

Am terminat de mancat cartofii si aripioarele picante pe care amandoi le adoram si am pornit, incet,inapoi spre casa . Prin gandurile mele s-a strecurat si Selena,amintindu-mi sa o sun.Nici nu s-a auzit bine tonul de apel ca a si raspuns 

- Scarlett,ce bine ca m-ai sunat,chiar ma gandeam la tine !

- Serios ? rad eu Ce faci ?

- Paiii .. stateam degeaba . Am o propunere pentru tine .

- Daca iar vrei sa mergem la cumparaturi,tin sa te refuz de acum

- Nu,nu,stai linistita ! se abtine ea sa nu rada . Ma gandeam sa dormi la mine maine . Sa nu crezi ca am uitat ca e ziua ta si mai ales ca vei fi majora !

- Suna bine . De ce nu ?

- Atunci ne auzim maine la liceu , te pup !

- Ok , si eu !

Sa dorm la ea ? Daca nu as fi cunoscut-o indeajuns de bine pe Selena,as fi jurat ca se refera la o 'petrecere in pijamale',dar banuiesc ca vom sfarsi indopandu-ne cu mancare si facand un maraton de filme horror .

                                                                *

Este ora sapte seara iar Selena nu stiu ce cacat face,dar nu raspunde la usa . Ma aflam aici de 10 minute si sunam cu disperare,cand in sfarsit usa se deschide larg,ramanand cu gura cascata . Era machiata strident si imbracata intr-o rochie mulata,scurta,alba . Nu as purta o rochie alba asa mulata nici pentru bani , imi spun eu in gand . Era incaltata pe niste platforme de culoarea crem,iar la gat avea un lant finut auriu .

" Ce .. unde .. " ma balbai eu,nestiind ce se intampla

" Prostuta mea " imi ia Selena obrajii in palme " Doar nu credeai c-o sa te las sa iti sarbatoresti ziua in care devi majora , ca o trista inchisa in casa, nu ? " incepe ea sa rada .

Nu-mi vine sa cred ca m-a mintit . In club? Serios .

" Nu am cu ce sa ma imbrac si nu ma mai intorc acasa . Cameron sigur ma va lua la interogatoriu " incerc eu sa gasesc o scuza buna ca sa ramanem in casa

" O sa te imbraci cu cadoul de la mine " imi zambeste ea . Cadoul .. de la ea ?

Am urcat dupa Selena la ea in camera si m-a pus sa ma asez pe pat,ca un copil pedepsit . Apoi a deschis sifonierul si a luat din el 2 cutii negre - una mai mare si una mai mica .

" La multi ani ! " imi zambeste,intinzandu-mi cele doua cutii

Am luat timida cele doua cadouri si am inceput sa il desfac pe cel mai mic . Am deschis cutia si am scos din ea o rochie neagra,mulata,cu un decolteu generos,iar la spate avea o funda mare,din acelasi material . Nu imi vine sa cred ca mi-a luat o rochie,si chiar una superba !

" Tuuuuu .. " ridic degetul aratator in dreptul fetei ei

" De parca se putea sa nu te observ cum salivai dupa ea in Mall " imi ciufuleste ea parul

I-am ignorat remarca - care era foarte adevarata,am pus ochii pe rochia asta inca de cand am fost cu ea la cumparaturi - si am inceput sa deschid a doua cutie . In ea se afla o pereche de tocuri cu platforme , de un culoare galbena . Si tocuri ?

" Ok , chiar o sa te omor ! " arunc eu cutia in pat si sar la gatul Selenei,strangand-o tare la piept " Iti multumesc, si stii ca nu trebuia "

" Gata cu palavragia,stii ca nu imi plac momentele lacrimogene . Da-i bice la imbracat si aranjat,pana la noua sa fi gata " ma avertizeaza ea , asta insemna ca am la dispozitie o ora incepand de acum .

Selena m-a lasat singura in camera,spunand ca are nu stiu ce treaba care trebuie s-o rezolve inainte sa plecam,asa ca m-am pregatit singura . Mi-am indreptat parul perfect si mi l-am prins intr-o coada de cal,iar pentru machiaj am ales sa imi fac smooky eyes .

" Selena ? " scot eu capul din camera si incep sa strig

" Da Scarlett,sunt jos,coboara " imi raspunde ea

M-am incaltat cu pantofii si m-am uitat inca o data in oglinda inainte de a cobori - aratam perfect si eram chiar mandra de Selena ca a dedus ca rochia asta mi se va aseza perfect pe corp .  Nici nu stiu cum e posibil sa explic socul pe care l-am avut dupa aceea . Fix in fata scarilor de marmura alba din casa Selenei erau cel putin 20 de persoane,cunoscute si necunoscute,care la numaratoarea ei,au inceput sa strige cu putere :

LA MULTI ANI SCARLETT !

Inima batea cu putere si ma asteptam ca in orice clipa sa bubuie . Mi-am pus mainile la gura si am inceput sa rad ca o isterica . O petrecere surpriza chiar era ultimul lucru la care ma asteptam,Selena parand foarte convingatoare asupra iesirii in club . Am coborat, tremurand toata,scarile si am inceput sa imbratisez pe toata lumea . Ceea ce era foarte ciudat era faptul ca singurele persoane pe care le cunosteam erau Selena,Zayn,Jenna si Taylor.O intrebare mi-a strafulgerat capul.O fi si Harry aici?

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum