" Mai cu putere " tip eu nervoasa la Justin. Il intelegeam ca eram la a 6-a serie,dar pana si eu am rezista mai mare ca el " Tine pumnu' calumea "
Sunetul manusilor in contact cu sacul de box formau o simfonie care ma elibera de toate energiile negative.
" Si acum picioru' . Perfect . Am terminat " rasuflu usurata,urmata de fata plina de extaz a lui Justin. Eram constienta ca nu facea asta din placere,cel putin are o fata care il antreneaza,nu vreo masina pregatita de ucis cat un bloc cu 4 etaje.
Am iesit odata cu el din vestiar,aproape ciocnindu-ne nas in nas. Amandoi am bufnit in ras,apoi Justin m-a luat de brat si am pornit impreuna spre iesire.
" Diseara veri sa iesim sa luam cina impreuna? " ma intreaba dintr-o data Justin. Am clipit de cateva ori,neintelegand rostul intrebarii. Ma bucuram de faptul ca apreciaza ca nu ma folosesc de celebritatea sau de banii lui,insa nu voiam sa am tangente cu el. " Scarlett? " ma strungina din nou vocea lui
" Uhm,sigur " ma balbai eu,inghitind in sec. Nu puteam sa-l refuz.
Mi-a zambit,pe chipul sau aparand o expresie greu de descifrat,care ma facea sa nu ma simt in largul meu.Apoi si-a bagat mainile in buzunare si a iesit pe usile duble din cladirea in care ne aflam,lasandu-ma cu un aer usor confuz. Sa ies in oras cu 'seful' - oare e o idee buna?
Nici nu realizasem ca stateam nemiscata in dus de o jumatate de ora,meditand la toate gandurile complexe care nu imi dadeau pace,cel mai important fiind Harry. Cum este posibil sa fie in viata? Pot sa fiu sigura 100% ca l-am impuscat,sansele sa fi ratat erau de 5% .. si poate e beneficiat de ele. Am oprit apa care mi-a relaxat fiecare muschi din corp si mi-a facut pielea din buricele degetelor usor sa se increteze. Am pasit cu talpile goale pe parchetul rece pana la dressingul de oglinda in dormitor,incercand sa ma hotarasc cu ce sa ma imbrac. Nici macar nu stiam unde mergem. Dupa lungi contraziceri si dupa ce am aruncat pe jos mai mult de jumatate de sifonier,am gasit o rochie simpla,mulata si fara bretele crem,pe care am cumparat-o ultima oara cand am iesit in oras. O voi lua cu o geaca de piele pe deasupra si o pereche de botine de aceiasi culoare. Mi-am retusat fata cat era nevoie,apoi mi-am verificat telefonul. Aveam 7 apeluri nepreluate de la tata,fapt care mi-a facut inima sa imi bata cu putere in piept. Mi-a raspuns imediat.
" Scarlett pentru numele lui Dumnezeu,pentru ce ai telefonul ala? Sa raspunzi dracului la el " aproape tipa el. Nu ii intelegeam nervozitatea din voce si sincer,imi era teama sa-i aflu motivul.
" Calmeaza-te,eram in dus. Ce s-a intamplat? "
" Azi sa ramai in casa. Nici macar pe palier sa nu iesi "
" Ce? " bufnesc eu " Cred ca glumesti "
" Ti se pare ca glumesc? "
" Am dreptul sa stiu ce sa intamplat? "
" Acum o jumatate de ora am primit un fax la firma. Nu stiu daca era o gluma proasta - desi nu prea e posibil - , dar in el scria cum ca persoanele care l-au trimis,te au ostatica si ca nu-ti vor da drumul pana nu livrez 100 de mii de dolari in contul pe care mi l-au tiparit aici "
" Cine ar fi atat de prost sa iti dea astfel de fax,amenintand cu niste chestii care nici macar nu sunt reale? Amatori " imi dau ochii peste cap.
" Scarlett,vorbesc serios. Ai grija de tine. Trebuie sa aflu de unde a fost trimis si sa facem o perchezitie "
" Da tata, te iubesc "
Bineinteles ca nu voi sta inchisa in casa. Mi-am pus telefonul,banii si un glos in geanta si am coborat in fata blocului unde Justin a spus c-o sa ma astepte la ora 7 fix. Si asa a si facut. A coborat dintr-un Range Rover negru,intinzandu-mi mana pentru a ma ajutata sa urc in animalul pe patru roti. M-am asezat pe bancheta de piele din spate si simteam cum sunt arsa de privirea insistenta a cantaretului. Mi-am muscat buza nervoasa,nestiind ce sa zic si mi-am mutat privirea pe geam.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?