In timpul in care a venit ambulanta,mainile mele inca erau infasurate de corpul lui Harry,iar capul imi era sprijinit de pieptul sau care sangera. Nu ma puteam dezlipi de el,nu voiam. Medicii m-au prins de talie si m-au tras cu putere de langa corpul insufletit care er intins pe asfaltul rece.
"Nu ma luati de langa el,are nevoie de mine!" tip cu ultimele forte ramase
"Domnisoara,va rugam sa va calmati si sa ne lasa-ti sa ne facem treaba " incearca unul dintre ei sa imi vorbeasca,tinandu-ma de umeri,dar nu imi puteam controla atacul de panica prin care treceam.
"Ia-ti mainile de pe mine daca nu vrei sa ti le rup!" Ma zbat,incercand sa scap si sa fug spre corpul lui Harry care era resuscitat de paramedici si pus pe targa.
"Va rog,nu ne obligati sa va sedam."
"Harryyyyy!" Tip din nou in momentul in care sau inchis usile ambulantei.
Imediat dupa am simtit o mica intepatura in mana,apoi ochii au inceput sa mi se inchida incet,pana cand n-am mai vazut nimic.
...
Am deschis ochii incet. M-am uitat speriata in jurul meu,nestiind unde ma aflu. Tata se afla in dreapta mea,tinandu-mi mana strans in a lui.
"Tata? De ce sunt aici?"
"A trebuit sa fi sedata scumpo,nu te puteau dezlipi de-"
"Harry! S-a trezit Harry nu-i asa?" Il intreb zambind
"Scarlett.." Murmura el
"Nu-i nicio problema,pot sa-l astept aici."
"Scumpo,glontul i-a provocat o hemoragie interna si nu a scapat.." Spune el fara sa ma priveasca in ochi.
"E imposibil. A mai invins odata moarte."
Toate amintirile din ultimele zile imi alergau prin minte,fiindu-mi practic imposibil sa constientizez ca Harry disparuse definitiv din cauza mea.
"Ce s-a intamplat acolo? Spune-mi te rog ca nu tu-"
"Cum as putea sa vreau sa imi omor dragostea vietii mele pentru a doua oara? Sti bine ca l-am protejat pana si in fata ta!"
"Atunci ce s-a intamplat?"
"M-a protejat. Tipul care l-a impuscat voia sa ma violeze tata. Harry a murit din cauza mea." spun,lacrimile curgandu-mi involuntar pe fata.
"Nu a fost vina ta Scarlett.."
"Ba da tata,mereu a fost."
"Calmeaza-te si imbracate. Ai hainele pe scaun. Schimba-te si du-te acasa,linisteste-te,maine este inmormantarea si iti trebuie toata forta spirituala de care dispui. Niall e aici pentru a te duce acasa,eu mai raman la spital pentru a vorbii cu medicii,avand in vedere ca nu avea pe nimeni." Se ridica el si imi saruta fruntea.
"Vreau sa raman cu tine,nu vreau sa plec cu Niall."
"Scarlett,am zis sa te duci acasa." spune el iesind din salon.
M-am schimbat in hainele pe care le purtasem mai devreme,mirosul specific a lui Harry inca fiind imbibat in ele. Nu mai puteam rezista sa il pierd pentru a doua oara,mai ales vazandu-l cum isi da ultima suflare in bratele mele.
"Cum te simti? " vad un cap blond in dreptul usii. I-am ignorat intrebarea si m-am ridicat usor de pe pat,iesind pe langa el din salon.
"Scarlett!" alearga el dupa mine si ma trage de mana
"Doar du-ma acasa." m-am zmucit si am luat-o inainte spre masina.
Drumul spre apartamentul meu a fost unul tacut.Niall nu a indraznit sa imi spuna ceva,iar eu i-am multumit in minte.Nu stiu daca mai era ceva de spus.In minte imi zburau numai imaginile ingrozitoare cu corpul neinsufletit a lui Harry care cade lat la pamant,trimitandu-mi fiori pe sira spinarii.Daca nu plecam de langa el,acum ar fi putut sta langa mine,teafar si intreg.Mi-am frecat usor tamplele,incercand sa-mi limpezesc mintea.Nu mai vreau sa ajung inapoi in stadiul in care eram atunci cand Cameron a murit,ar fi mult prea mult pentru inima mea.De cum s-a oprit masina,am deschis portiera si am pasit afara din ea.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?