“Deci ? Îţi place ?”
“Este un fel de întrebare capcană ? “îi răspund lui Cameron destul de nervoasă .
“Da , ai dreptate , nici mie nu-mi place .”
“Nu-mi vine să cred ! La câţi bani are Aaron , a putut să ne ia tocmai apartamentul asta ? Ar trebui să îi mulţumesc lui Dumnezeu că nu sunt claustrofobă, altfel aş fi moartă de mult .”
Cameron începe să radă şi mă lasă singură în sufrageria micuţă din noul nostru apartament . Nu ştiu cum o să supravieţuim aici . Am fost obişnuită cu casa noastră mare din New York , unde o camera era cât tot apartamentul asta .Nu sunt chiar asa pretentioasa , dar sunt fată , am nevoie de spaţiu că să îmi înşir toate lucrurile . Sunt sigură că Aaron ar fi putut să ne ia un alt apartament , dar de ce tocmai asta ?
“Hei , Scarlett , vino să vezi asta !”
“Ce mai e acum ? Te rog nu-mi spune că ai găsit gândaci sau mai stiu eu ce vietate. “, îi răspund în timp ce mă ridic uşor de pe canapea.
“Nu nu. Se pare că am găsit motivul pentru care tata a ales acest apartament “, îmi răspunde Cameron aţintindu-şi degetul spre un tablou aflat în camera mea .
“Pentru un tablou ? Hahaha , n-are niciun sens “
“Te credeam mai perspicace “, spune el dându-mi o privire serioasă .
A luat rama tabloului uşor între degete şi a ridicat-o . Nici nu mă aşteptăm la altceva . Sub el se afla un panou de securitate cu o grămadă de butoane , nu ştiam exact la ce folosesc, dar bănuiam că tata nu s-ar putea abţine să ne ţina în siguranţă ca pe nişte exponate .
“Ai putea să mă luminezi şi pe mine ? “Îl întreb după câteva secunde în care am incercat să dezcifrez singură misterul.
“Acesta este un panou de control , pentru siguranţa noastra.”
“Mi-am dat seama deşteptule , mai detaliat nu poţi să fi ?”
“Chiar vrei să facem asta acum ? Ştim amândoi cât ar dura “, rase Cameron ciufulindu-mi părul blond
“ Da , ai dreptate . Propun să ne vedem fiecare de treaba lui în seară asta , sunt destul de obosita din cauza zborului "Nici n-am apucat să termin propoziţia că am fost lăsată , pentru a două oară singură . Poate că de data asta nu îmi doream să plece aşa repede . Cameron este la fel că tata . Rece şi distant . Eu , care ar trebui să îi fiu cea mai apropiată , ca sora , îl înţeleg cu greu .
Am intrat repede în duş , încercând să îmi relaxez puţin corpul , iar apoi am sărit în pat . Incercam să îmi scufund tot mai mult capul în pernă , dar somnul pur şi simplu nu avea de gând să apară . M-am întors de pe o parte pe altă , până cand , într-un sfârşit , am adormit ....
" Scarlett ! “ aud o voce cunoscută , dar încerc s-o ignor
“ Scarlett , dacă nu te trezeşti acum .. “ Bineînţeles că îl ignor din nou , şi îmi bag capul sub plapumă , dar prea târziu . Aerul rece îmi acoperă repede corpul.
“ Cameron , poţi te rog să îmi dai plapuma si sa ieşi naibii de la mine din camera ? “ tip la el,incercand sa ii smulg obiectul care se afla in proprietatea mea din mana.
“ Treaba ta , să nu te aud că te smiorcăi la mine că nu ai ajuns la timp în prima zi de liceu “ îmi răspunde el indiferent , ieşind din camera
Rahat . Am şi uitat . Se pare că m-am obişnuit mult prea rău cu vacanţă .
“ Cameron , stai , cât timp mai am ? “
“ 30 de minute , te duc eu cu maşina , doar grăbeşte-te până nu mă răzgândesc “
Nici n-am mai aşteptat să mai zică ceva , şi am fugit la duş , m-am spălat pe dinţi , mi-am îndreptat părul , dar lăsându-l ondulat la vârfuri , m-am machiat discret şi m-am dus la dulap : provocarea adevărată d-abia acum începe – cu ce să mă îmbrac ? După câteva minute de meditare , am ales o pereche de blugi mulaţi cu talie înalta , o cămaşă albă aproape transparentă la care am adăugat un lanţ auriu , şi am terminat ţinuta cu o geacă de piele şi o pereche de balerini negri . Mi-am aruncat repede o agenda , portofelul şi telefonul în geantă şi am fugit la maşină , unde mă aştepta Cameron , uitându-se insistent la ceas .
“ Nu înţeleg de ce te grăbeşti aşa ? Nu e că şi cum ai întârzia tu “ îi spun în timp ce deschid portiera“ Crezi că totul se învârte în jurul tău ? Zi mersi că te duc la liceu , eu am altă treaba pentru azi , aşa că să nu te aştepţi să te şi aduc “
“ Nici nu aveam nevoie . “
“ Scarr , îţi zic decât un lucru . Să nu intri în probleme “ Tonul din vocea sa s-a schimbat din iritat în îngrijorat .
“ Ce te face să crezi că o să fac asta ? “
“ Te cunosc mai bine decât te cunoşti tu “
Asta aşa era . Cu toate că eu îi înţelegeam cu greu felul sau de a fi , destul de derutant uneori - defapt mai mereu - el ştia totul despre mine . Ştia cum să îmi vorbească atunci când eram supărată sau nervoasă , stia cum sa ma faca sa zambesc atunci cand numai aveam niciun motiv s-o fac . Pot spune cu uşurinţă că el mi-a fost un ‘tată’ mai bun ca .. Aaron .
“ Ai emoţii ? “ Parcă mă trezeşte el din gândurile mele
“ Ha , normal că nu “ îi răspund dându-mi ochii peste cap
“ Şi atunci de ce nu cobori ? De 2 minute stai nemişcată cu privirea aţintită spre intrarea liceului “ rade Cameron
Nici nu am relizat că mă aflam deja de câteva minute în faţa liceului . Am ieşit din maşină , nu înainte ca fratele meu să îmi reamintească să nu fac probleme şi să ‘fiu cuminte ‘ . Ştiu că e mai mare , dar doar cu un an , ar putea să înceteze să mă mai considere o fetiţă mică , peste o luna fac 18 ani . Mi-am scuturat uşor capul şi am intrat pe poartă mare a liceului , pe care scria cu litere mari Los Angeles Unified School District . Am luat o broşură de la intrare , pentru a mă putea folosi de harta care se află pe aceasta , ajutându-mă de ea să îmi găsesc mai uşor clasa , dar se pare că n-o să mai am nevoie de ea cât de curând .
“ Scarlett ?! “
“ Selena ?! “
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanficO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?