Harry s-a ridicat brusc in picioare . Eram constienta ca stricasem momentul.Tu si paranoia ta Scarlett. Deja nu mai suportam tot misterul si toata joaca asta. Voiam sa stiu exact ce are Harry in cap,dar in acelasi timp imi era frica de ce aveam sa aflu . M-am ridicat si eu la randul meu si m-am apropiat de el,aranjandu-mi rochia,care se ridicase mai mult decat trebuia
" Poti sa fi sincer cu mine pentru o secunda ? "
Harry nu mi-a raspuns,dar a dat din cap in semn de aprobare. Mi-am muscat buza de jos si m-am apropiat si mai mult de el. Imi era frica de reactia lui sau mai bine zis ..
" Ce vrei de la mine Harry ? " il intreb,privindu-l direct in ochii sai verzi superbi
" Ce vreau de la tine? " incepe el sa rada . Ugh,uram cand facea asta,eu incercam sa fiu serioasa si el radea de mine ca un prost !
" Da Harry,ce vrei de la mine. Nu cred ca este o simpla coincidenta ca oriunde sunt eu,esti si tu. Mi-ai spus sa stau departe de tine,si asta am si facut,dar se pare ca ti-ai cam calcat singur peste cuvant si ai venit la ziua mea " ii raspund fara sa respir
" As vrea multe de la tine " zambeste el pervers
" Vorbesc serios !!! "
" Si eu " imi saruta varful nasului . Cum reuseste sa treaca de la starea de nesimtit pervers la adorabil incurabil ?
" Si atunci ce te tine ? " i-o retez din scurt . D-abia dupa ce mi-au iesit pe gura cuvintele,am realizat ce am spus,si mi-am muscat limba in semn de frustrare .
" Sa zicem ca anturajul si faptul ca te-as rani mai mult decat o fac deja "
Mi-am marit ochii si am facut doi pasi inapoi . Nu stiu exact de ce eram mai socata. De faptul ca Harry a fost sincer cu mine si nu ma asteptam sau de faptul in sine? Nu m-ar rani mai mult decat o face deja? Incep sa ma urasc pentru faptul ca toata lumea poate citi prin mine ca printr-o carte deschisa.
" De ce zici asta ? "
" Pentru ca esti enervanta si nu m-as putea abtine sa nu ti-o tai din scurt " tipa Harry,bagandu-si mana prin parul lui cret
" Atunci pleaca " imi ridic mana aratand spre usa
" Ce? Ma dai afara? " spune el mirat . Nu te asteptai la asta,nu? Se pare ca si eu pot fi la fel de nesimtita ca si tine Styles
" Nu .. defapt,oarecum. Acum ca am aflat intentiile tale cu mine,nu mai are niciun rost ca " gesticulez eu inspre mine si Harry " asta sa mai continue "
" Ai fi vrut sa continue ? " se apropie din nou de mine .
" Da " ii raspund cat se poate de sincer . Cat imi doresc sa nu imi mai aduc aminte nimic din toate astea maine dimineata .
" De ce? Nu te uiti la mine? Sunt un daramat " spune Harry din ce in ce mai nervos . Chiar nu intelegeam ce se ambaleaza atat.
" Ma uit,si ceea ce vad sunt doi ochi superbi si un zambet care m-au facut sa ma indragostesc de prima oara cand i-am vazut " imi pun repede mainile la gura . Nu mai pun gura pe bautura niciodata. Vorbesc numai prostii .
" Ce ai zis? " se apropie Harry de mine,fata lui parca implorandu-ma sa repet
" Ce ai auzit " aproape soptesc
In cateva secunde,corpul meu este lipit de perete,iar buzele lui Harry le sarutau insetate pe ale mele. Imi placea sa cred ca si eu am aproape acelasi efect asupra lui,si imi doream sa cred ca oarecum .. simte ceva pentru mine. Doar nu m-ar mai cauta intr-una daca nu simtea nimic,nu? L-am impins repede de pe mine. Acum o s-o cunoasca si el pe Scarlett cea nesimtita .
" Ce? " ma intreaba el confuz
" Ti-ai ratat sansa Styles " ii soptesc lasciv la ureche,apoi muscandu-mi usor buza de jos
" Nu mai face asta "
" Asta ce ? "
" Nu iti mai musca buza " se incrunta el . Ce zic eu,si ce zice el .
" De ce? " il intreb eu,muscandu-mi-o din nou .
" La naiba Scarlett,daca iti mai musti buza aia odata o sa ti-o trag chiar aici,chiar acum,si nu imi pasa cat vei tipa sau cine va intra peste noi " spune el cat se poate de serios
In momentul de fata imi pare rau ca muscatul buzei era un obicei prost de al meu,si nu un gest care sa il faca pe Harry sa .. turbeze . Gura imi era extrem de uscata,aveam nevoie urgenta de un pahar cu apa,dar noroc ca pe masa din camera asta era un pahar plin de un lichid incolor - apa . Cel putin asa credeam . La scurt timp dupa ce lichidul mi-a alunecat pe gat,tot corpul mi-a vibrat - era vodka . Chiar cand aproape ma trezisem !
Am mai stat cateva minute cu Harry in liniste . Niciunul dintre noi numai zicea nimic si deja devenea penibil . Mai tineti minte cand v-am spus ca n-o sa mai pun gura pe bautura niciodata? Vorbeam al naibii de serios,pentru ca mi-a adus numai probleme in seara asta .
" Daca imi mai musc odata buza,putem sa mergem la tine? " ma asez la el in brate
" Scarlett " ia el o pauza de cateva secunde " Esti beata moarta "
" A zis cineva ca vreau sa mi-o tragi? " Ha,ti-am intors-o,fraiere .
" Atunci de ce vrei sa mergem la mine ? " ma intreaba el confuz
" Ma doare capu' rau " si chiar asa era . Muzica zguduia peretii chiar si aici sus .
" Ok " imi raspunde Harry scurt .
Am simtit doua maini puternice ca ma cuprind de spate si de picioare si ma ridica in brate. Mi-am intors privirea speriata spre Harry,nestiind ce se intampla,cautand in ochii lui un raspuns .
" Doar nu crezi ca te-as lasa sa mergi in starea in care esti pe tocuri " incepe el sa rada
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanficO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?