Taylor a parcat masina in garajul unei case micute,dar frumos ingrijite,judecand dupa felul in care gradina arata impecabil. Am intrat in casa,dar nu inainte de a-mi aminti sa nu fac galagie. Era aproape miezul noptii si nu voiam sa intram la interogatoriu cu parintii lui. Mi-a spus ca ei vor pleca de dimineata la serviciu si sa nu imi fac probleme - nici nu-si vor da seama ca sunt in casa . 'Ingerul meu salvator' din aceasta seara m-a luat de mana si m-a ghidat spre camera lui,care se afla la etaj,in capatul holului. O camera micuta - si surprinzator de curata - tipica unui baiat. Deasupra patului avea un raft plin de masini de colectie,de care imi povestise acum ceva timp ca era innebunit. L-am rugat sa imi dea o pereche de pantaloni de trening,explicandu-i pe scurt ce se intamplase,omitand cateva faze .
" De cand umbli tu cu Styles ? " ma intreaba el,intinzandu-mi perechea de pantaloni
" Este o poveste cam lunga si neinteresanta "
" Ti se pare ca avem altceva mai bun de facut? " rade el usor,incercand sa pastreze linistea.Tot ce ne mai lipsea acum erau niste parinti confuzi si furiosi.
" Alta data? " imi flutur genele si ies incet din camera. M-am dus la baie sa ma schimb. Privirea mi-a cazut accidental pe reflexia mea din oglinda. Ma mir ca Taylor m-a luat in halul in care arat la el acasa. Parul imi era inca umed si foarte ciufulit si ochii parca imi erau injectati. Aratam oribil,si asta numai din cauza lui Harry. Mi-am mai verificat inca o data telefonul - niciun mesaj. Mi-am lasat telefonul in blugi si am tras pantalonii de trening pe mine,intorcandu-ma la Taylor,care statea in pat,uitandu-se la televizor .
" Ma asteptam sa iti stea mult mai rau " ma tachineaza el,facandu-mi semn sa ma asez langa el pe pat .
" Haha,ai noroc ca sunt obosita,asa ca te voi parasi " scot limba la el si ma asez pe partea de la perete a patului,infasurandu-ma ca un burrito in plapuma pufoasa a lui .
Peste aproximativ 10 minute,am auzit cu a inchis televizorul si s-a cuibarit mai bine in pat. Bineinteles ca nu adormisem,gandurile despre Harry si intamplarea din seara asta nu imi dadeau pace. Singura imagina care mi se derula incontinuu in minte era aceea cand mi-am dat seama ce tricou tineam in mana. Cum a putut? Sunt constienta ca pana maine se va gandi la o scuza si totul va reveni la normal,dar increderea mea in el a pierdut-o in seara asta.
Au mai trecut 10 minute si eu inca nu puteam sa adorm. Incercam sa ma gandesc la cu totul altceva,dar la ce? Aveam de ales dintre ce o face Cameron acum,sau ce o face tata acum,sau cum viata mea este in pericol in orice secunda a vietii mele. Scufundata in gandurile mele,am simtit o mana calda care m-a inconjurat pe la spate - era Taylor. Nu m-am miscat,banuiesc ca stie ca dorm asa ca l-am lasat sa traiasca cu impresia asta. Mana lui a inceput sa ma mangaie oarecum,trasand linii fine pe care le simteam chiar si cu plapuma pe mine. O soapta cu greu de inteles i-a parasit gura,lasandu-ma cu gura cascata .
" Daca ai sti tu Scarlett .. daca totul ar fi atat de usor pe cat pare "
Despre ce vorbea? Am continuat sa ma prefac ca dorm. Nu voiam sa incep cine stie ce discutie. Nu aveam de gand sa imi complic situatia mai mult decat era deja,si despre orice ar vorbi Taylor acum,nu ma intereseaza.
" M-ai facut sa ma indragostesc ca un nebun .. " continua el,cu acelasi soptit fin
Sa te indragostesti? In momentul aceasta imi doresc ca cineva sa imi spuna ca sunt la camera ascunsa si ca toata ziua de azi a fost o gluma prosta. Promit ca tot ce voi face este sa ii injur. Tot ce imi mai lipsea acum era cel mai dulce baiat pe care eu nu il vedeam mai mult decat un bun prieten,sa se indragosteasca de mine,iar eu fiind nevoia sa il refuz. Gandul ca i-as putea rani sentimentele lui Taylor,care tot ce a facut a fost sa fie alaturi non-stop de mine,ma inspaimanta.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?