Capitolul 13 - Aparentele inseala .

5.1K 263 3
                                    

" Poftim ? " e tot ce am putut sa spun . La ce se referea ? La faptul ca nu l-am sarutat sau ca .. Nu .

" Nu ma face sa repet din nou " isi incrunta el sprancenele

" Nu inteleg la ce te referi " ii raspund eu sincer,si chiar nu faceam pe proasta . Eram confuza si eram constienta ca ma facusem de cacat oarecum.

" Oh , la dracu' Scarlett " parca sopteste Harry si isi infige mana in spatele capului meu . Suna dur,dar faptul ca l-am simtit cum incearca sa detina controlul asupra mea,m-a facut sa tresar.

" Usor Styl- " Nu am fost lasata sa termin propozitia ca buzele lui mari si moi le-au atins pe ale mele. Cu cat treceau mai multe secunde,cu atat corpul mi se electriza si mai mult . Mi-am deschis usor gura si l-am lasat sa ia stapanire complet asupra mea . A continuat un sarut aprins de Dumnezeu stie cate minute,iar atunci cand Harry si-a dus mana pe spatele meu si a incercat sa imi deschida sutienul , am tresarit si m-am dat inapoi .

" Iarta-ma " soptesc eu . De ce iti ceri tot tu scuze ? Nu stiu de ce am facut asta . Banuiesc ca simteam nevoia sa zic ceva .. tacerea dintre noi in astfel de momente ma chinuia pe dinauntru .

" Trebuie sa ajungem la scoala " se ridica el repede intrand in masina si pornind motorul

Si pentru a doua oara,am fost lasata ca proasta cu ochii in soare . Felicitari Scarlett , ai castigat premiul pentru cea mai proasta persoana in viata !

Am evitat sa ii mai zic ceva tot drumul,si bineinteles ca el a facut acelasi lucru . Nu ma asteptam la mai mult oricum . Faptul ca i-am permis sa ma sarute m-a lasat cu garda jos . Nici macar nu stiam de ce am facut asta .. simteam o nevoie ciudata de ai simtit buzele . E ceva rau daca inca simt asta ?

                                                                             *

Am ajuns in parcarea liceului iar Harry opreste motorul masini . Si acum ce? Am stat cateva secunde pe ganduri , nefiind sigura de ce ar trebui sa fac,sa zic,dar se pare ca a hotarat el in locul meu,spargand linistea de mai mult de o jumatate de ora dintre noi .

" Cobori odata ? " tonul lui rece si dur aproape ca mi-a provocat o lacrima sa se prelinga pe obraz

Nu i-am raspuns . Mi-am luat geanta si am coborat din masina,trantind usa in urma . Stiam ca inca ma privea cand am intrat in liceu . Ceea ce nu stiam si nu puteam sa inteleg,este ce vrea de la mine ? De ce se comporta asa ? Dimineata totul era .. prea perfect . Iar acum ..

Mi-am scuturat capul si m-am indreptat spre prima ora . Am intrat in clasa,iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa caut cu privirea ingerul meu salvator : Selena . Dar nu era aici . Asa ca mi-am ales o banca din spatele clasei si m-am asezat,ignorandu-mi colegii care nu imi trezeau pic de interes

" Pe tine te stiu " aud o voce din stanga mea

" Ai fost la petrecerea lui Zayn .. Scarlett parca , nu ? " continua ea

Cand ma intorc cu privirea inspre ea , era Jenna . Tipa de la petrecere care mi-a dat provocarea aia stupida sa ma sarut cu Niall .

" Oh , buna , nu te-am observat " ii raspund indiferenta . Se pare ca starea mea depinde din ce in ce mai mult de comportamentul lui Harry fata de mine , si urasc lucrul asta .

" Esti noua pe aici nu ? "

" Cam asa " Doamne , nu aveam chef sa fac pe Miss Sociabila

" Hmm , super " Am fost salvata de la mai multe intrebari de profesoara care tocmai intrase in clasa

" In pauza de masa nu scapi de mine " rade ea . Nu stiu daca a glumit sau chiar vorbeste serios . Sper ca a doua ipoteza pentru ca altfel .. cred ca voi omori pe cineva .

Se pare ca ora asta nu tocmai plictisitoare de engleza a trecut mai repede decat credeam, si dupa inca doua ore de istorie si literatura,soneria indica pauza de masa . M-am uitat repede in stanga si in dreapta mea , cautand-o cu privirea pe Jenna , care nu se afla nicaieri , asa ca mi-am luat repede geanta si am iesit din clasa . Chiar nu aveam chef sa stau cu ea si -

" Scarlett ! " imi zambeste fiinta asta,al carui zambet nu-l mai suportam . Era mereu acolo,si pentru faptul ca eu nu il puteam purta ma enerva

" Hai afara " ma apuca ea de mana si ma taraste pana in spatele liceului , special amenajat cu mese si banci unde studentii,cand era frumos afara, isi faceau temele,mancau sau pur si simplu stateau.

M-a fortat sa ma asez pe banca care era rece - fiind de fier - si sa o astept pana se intoarce cu ceva de la magazin .

In timpul in care o asteptam,analizam cu privirea imprejurarile ; sute de adolescenti in pragul pubertati isi etalau muschii si replicile de agatat si sute de adolescente care cersesc atentie prin felul in care se imbracau . Prea putine persoane normale in acest liceu , gandesc eu .

Dar deodata , totul se face negru in fata ochilor si mainile incep sa imi transpire ingrozitor . In fata mea era Harry , cu nimeni alta decat Amelia , tinandu-se de mana . M-am ciupit usor pe sub masa ca sa ma trezesc din vis,dar atunci cand ei s-au apropiat si mai mult de mine mi-am dat seama ca tot ce se intampla acum era real . Sentimentul de .. gelozie a luat controlul asupra corpului meu . Si uite de asta Scarlett nu trebuie sa te indragostesti de un baiat ca el . Indragostit ? Pe dracu ' .

Amandoi mi-au dau cateva perechi de priviri sfidatoare,sfarsite de vorbele blondei care si acum imi rasuna in cap, ca o melodie

" Doar nu credeai ca te place , nu ? "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum