Stateam in pat de cand am ajuns. Trecusera doua ore de cand am coborat din masina lui Harry,iar vorbele 'iubita mea' imi rasuna in cap ca o melodie pusa pe repeat. Eram adancinta in gandurile mele,incercand sa inteleg ce se intampla. Cred ca de gand am ajuns in Los Angeles mi-am pus intrebarea asta de pe putin un miliard de ori. Incepeam sa cred cu adevarat ca Harry sufera de dubla personalitate,pentru ca alta scuza mai buna nu gasesc. Acum e dragut,iar in urmatoarea secunda e nervos,sau mai rau,abereaza tot felul de chestii pe care nici macar nu le-am vorbit. De unde ai fi vrut sa stiu ca ma consideri iubita ta? Ma frustreaza faptul ca .. il vreau. Vreau sa il pot numi la randul meu,iubitul meu. Am luat telefonul de pe birou - niciun semn de la Harry. Nici macar eu nu stiu de ce dupa fiecare cearta ma asteptam sa ma caute. Am dat click pe contactul lui,mi-am luat inima in dinti si i-am dat mesaj. Nu imi pasa daca paream disperata sau penibila,tot ce voiam era sa .. sa fie al meu. Nu stiu de unde a inceput toata dependenta asta. Cand sunt cu el,inima imi e cea mai fericita. Numai privindu-l ma simt ca cea mai norocoasa fata de pe pamant. Se comporta ca un tipic gagicar,dar nu imi pasa. Ma atragea la el felul lui misterios,dorinta de a stii mai multe despre el .
Eu : Harry .. Imi pare rau .
Am tresarit cand am vazut ca nici nu i-am trimis bine mesajul,ca a si raspuns. Imi era teama sa il deschid. Ma gandeam cu groaza la faptul ca s-ar putea sa incerce sa ma indeparteze din nou de el.
Harry : Pentru?
Eu : Pentru faptul ca nu stiam ca suntem .. impreuna . Ce penibil suna asta.
Harry : Nu credeam ca se mai poarta intrebarile de genul 'vrei sa fi cu mine'
Eu : Mda . A fost singurul lucru pe care i l-am putut spune.
Harry : In 10 minute sunt la tine. Sa fi gata.
Nici nu i-am mai raspuns la mesaj si am sarit din pat. Nu aveam de gand sa il las sa observe faptul ca am plans pana acum dupa el. Am facut repede un dus de 2 minute,m-am dat cu putin fond de ten si rimel,mi-am facut parul si am coborat. Harry era in vesnica lui pozitie,sprijinit de masina,dar de data asta fumand o tigara. Puteam sa imi dau seama ca inca e nervos dupa felul in care tragea cu disperare din tigara,scotand fumul pe nari. M-am apropiat de el si l-am strans tare in brate. Capul imi era sprijinit de pieptul lui si puteam sa ii aud cu usurinta bataile puternice si rapide ale inimii. Mi-am ridicat privirea si el nici nu se uita la mine,facandu-ma sa ma dezlipesc de el. Ma tras inapoi in bratele lui si mi-a prins barbia intre degetele lui,fortandu-ma sa ma uit direct in ochii lui .
" Niciodata sa nu imi mai faci asta " scrasneste el printre dinti. Ochii ii erau larg deschisi,iar privirea lui ma speria,oarecum. Era serios .. atat de serios. Am dat usor din cap si m-am ridicat pe varfuri ca sa ajung la buzele lui. L-am sarutat usor si m-am dezlipit de el .
" Hai sa mergem " mi-a facut semn sa urc in masina,aruncadu-si tigara pe jumatate fumata.
Tot drumul de la blocul meu pana intr-un parc dintr-un alt cartier a fost linistit. Niciunu dintre noi nu a zis nimic,singurul sunet din masina iesind de la radioul dat foarte incet. Am coborat din masina si Harry m-a tras de mana spre o banca mai retrasa de restul parcului. M-am asezat langa el,dar el m-a ridicat imediat si m-a pus pe piciorul lui. Ma privrea adanc in ochi,nescotand un sunet. Mana lui se plimba nervoasa pe piciorul meu. Si acum ce ar trebui sa fac?
" Deci ? " ii aud vocea groasa la urechea mea
" Deci ce? " ii raspund confuza
" Deci sti tu. Vrei? " isi da ochii peste cap si isi scufunda capul in parul meu lasat pe spate
" Harry,nu inteleg ce vrei sa spui " Defapt stiam,doar ca aveam o placere ciudata sa il aud pe el spunand asta.
" Doamne Scarlett. Vrei sa fi " isi da el din nou ochii peste cap si isi baga mana prin par nervos " Ce prostie. Vrei sa fi iubita mea? "
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
Fiksi PenggemarO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?