Capitolul 10 - Amintiri .

5.3K 283 1
                                    

Ma aflam intr-o camera imensa,mobilata in stil vechi,in care fumul de tigara plutea nestingherit . Pe partea cealalta a biroului in fata caruia stateau Harry si Amelia,se afla directorul care aproape fumega. Tot ce imi doresc este ca fratele meu sa nu afle despre acest 'micut' incident .

" Este inadmisibil ! " bate directorul Benson cu palma in birou . " Domnisoara Shay,ai scuze pentru comportamentul tau de mai devreme ? " se uita el suspicios la mine .

De unde naiba imi stia numele ? Si nu,normal ca nu am scuze,sunt sincera, fata de Amelia aia care sunt singura ca va inventa o scuza plauzibila sa ma facasa par singura vinovata .

" Nu " ii raspund sec,facandu-i pe Harry si pe blonda sa se uite ciudat la mine . Credeati c-o sa mint nu? Pacat ca nu sunt lasa ca voi .

" Voi aveti ceva de spus ? " continua directorul " Domnisoara Wong ? Domnule Styles ? "

Amandoi pastreaza linistea,dar puteam sa jur ca inainte de asta,Harry i-a soptit ceva Ameliei .

" Acestea fiind spuse,toti trei aveti doua ore de detentie dupa liceu,de la care veti fi lasati sa plecati insotiti de un membru de familie " tuseste el innecat de fumul dens de tigara care continua sa formeze un 'nor' deasupra lui . " Puteti pleca ! "

Un membru de familie ? Grozav,tocmai mi-am semnat sentinta la moarte . Nu era de ajuns faptul ca ieri nu am dat pe acasa ? Fuck my life again .

                                                                           *

Tensiunea din aceasta camera imi strivea capul . Eu stateam in prima banca,fix in fata 'profesorului de garda', iar Harry si Amelia undeva prin spatele meu . Mi-am bagat castile in urechi si am incercat sa imi fac tema la .. dracu' s-o ia de tema,numai de ea nu am chef . Tot ce am de facut acum este sa ma gandesc la o scuza pentru toate cacaturile pe care le-am facut in ultimele 24 de ore . Pana la urma nu cred ca ar trebui sa il mint deloc,este fratele meu si ar trebui sa ma inteleaga . Bine spus AR TREBUI . La ce incapatanat e ..

Vorbeam de lup si lupul la usa . Cameron statea sprijinit de tocul usii . Fata ii era palida,iar sub ochi avea niste cearcane oribile . Ce i-am facut ? imi spun eu ingrijorata . La scurt timp cum ma ridic sa imi iau geanta, privirea lui Harry este atintita spre Cameron,fata lui fiind ceva de genul ce-cacat-se-intampla aici . L-am ignorat complet,iar cand am trecut pe langa Cameron am bagat capul in pamant,indreptandu-ma direct spre masina lui,evitand un scandal in public .

M-am urcat in masina pe scaunul de langa volan si am asteptat,pret de cateva secunde ,ca uraganul sa inceapa sa 'sufle' injuraturi si amenintari . Dar nu a fost asa .

" Unde ai fost aseara ? " ma intreaba Cameron,nefacand contact cu ochii mei . Se uita drept inainte in timp ce pornea masina

" Am fost la o petrecere de inceput de an cu colegii din liceu " aproape ii soptesc eu,capul meu fiind aplecat in jos . Niciodata nu m-am mai simtit asa de prost .

" Si de ce nu mi-ai spus ? " Asta este calmul dinaintea furtunii, sigur .

" Imi era frica .. ca vei veni dupa mine "

" Ai ceva de ascuns de iti era asa frica ? " continua el punand accentul pe 'ascuns'

" Mnu chiar "

" Scarlett "

" Selena este in oras cu noi si in liceu cu mine " respir eu usurata,de parca un bolovan mi-a fost luat de pe piept .

" Stiam " imi raspunde el simplu,dezinteresat

" Poftim ? Cum adica stiai ? " aproape tip

" Tu chiar ma crezi asa prost Scarlett ? "

Am stat cateva momente pe ganduri . Cum era posibil ca el sa stie tot ce misca in jurul meu,fara ca macar sa se oboseasca ?

" Ce voiai sa vorbesti cu mine ieri ? " incerc eu sa schimb repede subiectul

" Vorbim despre asta acasa " mi-o taie el din scurt

Tensiunea dintre noi devenea din ce e in ce mai mare iar tot felul de ganduri imi inundau capul . Tot felul de ipoteze ma macinau cu fiecare minut care trecea . Am intrat repede in casa,mi-am aruncat hainele si am intrat in dus . Apa fierbinte imi masa corpul agitat,calmand fiecare nerv din el . Scarlett , ce Dumnezeu ai devenit asa panicata ? Buna intrebare . Parca ar fi trebuit sa reincep o noua viata 'frumoasa' si fara griji . Pana acum a fost contrariul .

Am iesit din dus,m-am imbracat in cele mai calduroase pijamale pe care le aveam si am mers in sufragerie,unde Cameron ma astepta,nervos . Coatele ii erau pe genunchi iar capul era sprijinit in palme - pozitia tipica de mascul ranit . M-am asezat timida langa el,facandu-l sa tresara .

" Scuze " mi-am pus mana usor pe umarul lui " Putem vorbi acum ? "

" Scarlett .. " murmura el . Fata lui era plina de ingrijorare,din ochi gata sa erupa siroaie de lacrimi . Ce i-ai facut ? Imi repeta constiinta .

Daca stau bine sa ma gandesc,niciodata nu l-am mai vazut asa . Stia foarte bine sa isi ascunda sentimentele. Nici macar atunci cand mama a murit .. Mi-am scuturat usor capul facand acesta amintire sa dispara usor .

" Cameron , s-a intamplat ceva ? " ii raspund eu , devenind din ce in ce mai ingrijorata

" Mai tii minte cand tata ne-a obligat sa venim aici,pentru siguranta noastra ? "

" Da "

" Si mai tii minte ca ne-a spus ca ii e frica sa ne tina in preajma lui pentru ca am putea fi o tinta usoara in fata dusmanilor lui ? "

" Da .. " deja incepusem sa tremur .

" Ieri mi-am facut o simpla revizie la masina . Ce crezi ca am gasit sub capota ? " Trage aer adanc in piept si isi maseaza tamplele cu ambele maini " Un dispozitiv de urmarire " . 

" Poate este pus de Aaron " incerc eu sa il calmez

" Scarlett,inceteaza sa te mai comporti ca o proasta " Cuvintele lui chiar m-au durut. Foarte rau. Dar avea dreptate . Devenisem prea moale .

" Aaron stie despre asta ? " continui eu

" Da . De ce crezi ca am fost asa de ingrijorat aseara si n-am inchis un ochi pana cand directorul tau m-a sunat sa imi zica sa vin sa te iau de la liceu ? " se ridica el in picioare " Sunt pe aici pe undeva Scarlett , nici aici nu am scapat de ei . Si se pare ca de data asta va trebui sa ii infruntam "

" Poftim ? " au fost singurul cuvant care mi-a putut iesi din gura . Nu din nou . Aceiasi oameni care au omorat-o pe mama s-au reintors in viata mea .

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum