Nu mi-a trecut niciodata prin cap de sentimentul pe care o sa il am dupa ce Cameron va pleca. Inafara faptului ca in casa era pustiu fara gura lui care nu-i tacea nici macar o secunda,bodyguarzi pe care i-a angajat sa ma supravegheze erau o pacoste. Nu stiu cum unele persoane - in special vedetele - pot umbla cu ei 24/7. Nici nu am plecat bine de acasa,ca ideea ca sunt privita la fiecare pas,pur si simplu ma enerva. Asa zisi 'protectori' nu erau greu de recunoscut. Cu toate ca erau imbracati ca niste adolescenti,fizicul masiv si fizionomia serioasa a fetei ii dadeau usor de gol.
Am pasit pe holul liceului pe care nu-l mai vazusem de cateva zile,iar toate privirile s-au intors instantaneu asupra mea.
" La ce va holbati? " imi ies cuvintele din gura fara sa vreau. Eram destul de nervoasa,nu mai aveam nevoie si de terminatii din liceu.
" Scarlett! " ma striga o voce de baiat din spate " Doamne,esti chiar tu. Esti bine? " se apropie el de mine. M-am intors cu privire in directia vocii. Era Taylor,care mergea cu pasi grabiti spre mine. Ingrijorarea se citea cu usurinta pe fata lui si la scurt timp ajuns in fata mea,mi-a luat fata in palme si mi-a sarutat fruntea. Am ramas fixata cu privirea in ochii lui albastri,apoi mi-am scuturat capul usor in semn de aprobare,si l-am luat strans in brate.
" Imi pare rau " murmur eu.
" Pentru ce? " ma intrebara el dandu-ma de pe,ridicandu-mi barbia cu varful degetelor
" Pentru comportamentul lui Harry. Mi-a zis ca te-a dat afara din salon si- "
" N-are importanta. Nu-ti mai face griji pentru astfel de nimicuri " imi strange el usor mana. Imi parea extrem de rau pentru Taylor. Tot ce a facut este sa imi dovedeasca ca esti aici pentru mine,nu mai ca Harry refuza sa credea ca am dreptul sa am prieteni,mai ales baieti. Inca un am uitat cuvintele lui Taylor din seara cand am dormit la el,si m-am gandit la ele aproape in fiecare noapte. Gandul ca el ma place in ascuns si ca eu nu ii pot impartasii aceleasi sentimente ma macina. M-am ridicat pe varfuri incercand sa il pup pe obraz,dar cand m-am apropiat de el,si-a intors capul,iar buzele noastre s-au lipit intr-un scurt sarut. Momentul a devenit si mai tensionat atunci cand l-am vazut cu coada ochiului pe Harry care statea cu mainile in san,privirea lui emanand ura.
" Harry " imi scapa din gura involuntar numele lui. L-am privit cum statea in fata noastra,iar in urmatoarea secunda pumnul lui s-a conectat cu maxilarul lui Taylor,facandu-l sa cada lat la pamant. Sunetul pe care corpul lui l-a facut cand a atins podeaua a rasunat pe tot holul,facandu-ma sa cad in genunchi langa el. Nu imi venea sa cred cata putere avea Harry. La facut sa cada doar de la un pumn,iar Taylor nu era cel mai firav baiat pe care il cunosteam. I-am ridicat capul,iar sangele incepuse sa ii curga pe langa nari.
" Esti nebun? " tip la el,continuand sa incerc sa-i ridic corpul greu al satenului
" Te-a sarutat in pula mea ! " tipa Harry si mai tare,astupandu-mi vocea " Ratatule,daca ai scapat prima oara,asta nu inseamna ca trebuie sa te inveti sa te invarti pe langa gagicamea "
De ce ma simteam ca un obiect? Nu intelegeam de ce era asa de posesiv. Defapt,eu nu intelegeam mai nimic din tot ce se intampla in momentul asta in jurul meu. Voiam doar liniste. Durerea de cap de care dabia scapasem,a revenit la loc,iar picioarele au inceput sa imi tremure. La dracu.
" Harry,nu mai tipa " aproape ii soptesc,incercand sa ma concentrez pentru a nu mai vedea totul intors pe dos.
" Scarlett,esti proasta? " ma impinge el in umar,dezechilibrandu-ma. Tocmai ma facuse proasta? Adrelina a inceput sa imi curga prin vene,dandu-mi curaj sa ma ridic in picioare. Ma aflam fata in fata cu el. Respiratia lui accelerata imi atingea pielea brutal,dar nu ma intimida deloc. Inteleg ca e nervos,dar asta nu ii da dreptul sa ma jigneasca.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?