Stateam de cateva secunde bune in fata lui Harry,abtinandu-ma cu greu sa nu le dau pe tarfele de langa el cap in cap,iar pe el sa il transez si sa il arunc la animale salbatice. Am tusit insistent,dar muzica era data prea tare ca sa pot fi observata,asa ca mi-am ridicat piciorul si mi l-am pus intre picioarele lui Harry,facandu-l sa isi ridice privirea nervos. In momentul in care a facut contact cu ochii mei,fata lui s-a schimbat complet. Buzele incepusera sa ii tremure iar ochii se mijeau la mine,nestiind daca sunt chiar eu. A vrut sa zica ceva,dar l-am oprit imediat.
" Cari mobila nu? " incep eu sa rad batjocoriot
" Scarle- " incearca el sa vorbeasca din nou. Nu in seara asta Harry. Jocurile tale se sfarsesc acum.
" Ti-au tinut o companie buna depravatele astea? " le arat cu degetu' pe cele doua pipite. Ele si-au incruntat fata ofuscate si s-au ridicat la mine,punandu-si mainile in sold.
" Ce ai zis spalacito? " tipa cea din dreapta
" Va invit sa parasiti incaperea iar eu am sa ma prefac ca nu am auzit ce ai spus " scrasnesc printre dinti. Ma distrageau de la persoana pe care trebuia sa imi descarc toata furia.
" Nu te uiti la tine cum arati? " rade cea din stanga,facandu-ma sa imi dau ochii peste cap. Nu imi venea sa cred ca tipa asta vorbeste despre cum arat,avand in vedere ca avea o fusta excesiv de scurta si stramta,care ii faceau ca colaceii de la burta sa fie stransi. Sa nu mai spun de sanii aia lasa-ti. De la atata sarit in pula.
" Va mai spun decat o singura daca sa plecati de aici " le amenint eu. Se pare ca Harry si Liam se uitau la noi ca la un spectacol,dar mai bine. Uram sa se bage cineva peste mine atunci cand ma certam.
" Singura care v-a pleca de aici vei fi tu " se repede blonda din dreapta la mine sa ma ia de par. Saracutele. Ma tem ca dupa asta isi vor aduna extensiile si dintii in pungi. M-am dat rapid intr-o parte,evitandu-i mana,iar apoi cu cea stanga am prins-o de incheietura. Printr-o miscare brusca,i-am rasucit incheietura pana cand tipatul ei a acoperit muzica data la maxim,iar apoi pumnul meu a facut contactul cu maxilarul ei,facand-o sa cada lata langa canapea.
" NENOROCITO " tipa cealalta geamana,incercand sa imi dea un pumn. Cand o sa inteleaga fetele din acest oras ca NU AU CUM SA MA ATINGA? Mi-am ridicat piciorul si am lovit-o in stomac cu toata fortea de care dispuneam,apoi m-am intors plictisita la Harry de parca nimic nu s-ar fi intamplat nimic. Fata lui era socata iar gura era intredeschisa,fata de Liam care nu parea deloc impresionat,el stiind inca de mici de ce sunt capabila. Harry s-a ridicat in picioare,si i-a soptit ceva lui Liam la ureche,apoi m-a luat strans de mana si ma tras dupa el intr-o camera de sus,incuind usa dupa noi.
" Iubito.. " murmura Harry asezandu-se langa mine,dar m-am dat mai incolo.
" Vino langa mine .. " ma implora,dar il ignoram.De data asta chiar intrecuse orice limita,mai ales dupa ce se deschisese in fata mea,facandu-ma sa cred ca ma iubeste. Ce gluma buna.
" Nu ma ignora iubito,doar asculta-ma " ii auzeam vocea tremurand. Nu il puteam privii in ochi. Stiam ca atunci cand o s-o fac si o sa vad durerea din ochii aia verzi,o sa pierd lupta.
" Nu iti pot spune exact ce s-a intamplat dar- "
" Mereu exista un dar. La dracu' cu toate scuzele astea Harry,sa ii le bagi pe gura cuiva care le mai inghite,nu mie " ma ridic eu de pe pat,gesticuland cu mainile nervoasa prin aer. Adrenalina inca imi mai pompa prin vene. Nu mai fusesem de mult atat de nervoasa.
" Scarlett ! " tipa Harry,facandu-ma sa tresar. Niciodata nu a mai tipat la mine,mai ales in felul asta. Vocea lui parea acum plina de ura. Am ramas intepenita in picioare,nescotand un sunet " Stai jos si taci odata. Doar asculta-ma ! "
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?