Capitolul 49 - Tradata .

3K 169 29
                                    

Inima a inceput sa imi bata cu putere in piept,gata sa o ia la fuga. Am clipit de mai multe ori,incercand sa-mi dau seama daca ceea ce s-a intamplat in fata mea a fost real sau vederea imi juca feste din cauza oboselii,dar cele doua siluete inca erau neclintite.

" Scarlett? Alo? " ma zdruncina Niall puternic.

" Asteapta-ma aici,ma intorc imediat "

Mi-am luat inima in dinti si am pornit plina de adrenalina combinata cu sentimentul de .. de tradare,stiind ca nu i-am gresit cu absolut nimic. Pe masura ce ma apropiam de masa lui,respiratia incepea sa mi se ingreuneze. M-am oprit in fata lui si a pitipoancei care il insotise. Atat de mult a decazut?

I-am aruncat o privire plina de dispret,facand-o sa-si ridice o spranceana.

" Te pot ajuta cu ceva? " Vocea ei pitigaiata imi zgaria creierul.

" Mai putea ajuta daca ti-ai misca fundul ala slinos de langa Harry " ii raspund calma. Cretul ma privea direct in ochi,dar nu zicea nimic.

" Ce ai spus?" se ridica ea de pe canapea

" Esti percutata encefal? "

A facut o fata de diva jignita,lasandu-ne in sfarsit siguri. Mi-am incrucisat mainile la piept. S-a ridicat plin de nonsalanta,imitandu-mi pozitia.

" De ce nu mi-ai mai raspuns la telefon? "

" Conteaza? "

" Harry,ce cacat se intamplat? Am facut ceva care- "

" Taci ! " tipa el peste muzica,facand cateva persoane din jur sa se intoarca. Mi-am pus mainile pe obrajii lui.

" Hai acasa sa vorbim despre asta " ii soptesc indeajuns de tare incat sa ma auda

" Ia mainile de pe mine " maraie,respiratia lui imbacsita de un miros tare de alcool facandu-ma sa ma indepartez

" Spune-mi ce s-a intam- "

" Am zis sa taci si sa-ti iei mainile de pe mine "

" Ce se intampla intre noi? " Vocea imi tremura pe masura ce Harry scuipa cuvinte pline de acid. Eram confuza. O mie de ipoteze imi zburau prin minte,nestiind care dintre ele putea sa fie cea mai plauzibila.

" Noi? " rade el fals " Noi nu am existat niciodata,poate doar in mintea ta "

Gura mi s-a deschis involuntar,neputand sa mai scot niciun sunet. Lacrimile au inceput sa mi se scurga pe obrajii incinsi.

" Te urasc Harry ! " am tipat cat am putut de tare

" Asta e si ideea " murmura el,un oarecare regret asternandu-se pe fata lui.

Am fugit cat m-au tinut picioarele spre iesire din club. M-am asezat pe o bordura,tragandu-mu genunchii la piept,lasand ca aerul rece sa imi usuce lacrimile de pe fata. Imi zdrobise inima pentru a nu stiu cata oara,dar de data asta era mult mai rau. Faptul ca imi crescuse in suflet speranta ca totul va fi bine m-a distrus complet. Eu stateam si sufeream dupa Harry,timp in care el si-o tragea cu toate usuraticele New Yorkului. Mai multi pasi alergand spre mine m-au facut sa-mi intorc privirea. Niall,purtand o expresie ingrijorata se apropia din ce in ce mai incet,in mana avand geaca si geanta mea. Le-a lasat intr-o parte,apoi s-a asezat pe vine in fata mea,ridicandu-mi capul. Albastrul ochilor lui era tulburat. Imi parea rau ca il pusesem in ipostaza asta. Trebuia sa fie o seara frumoasa in oras,care s-a dovedit a fi una dintre cele mai proaste din viata mea.

" O sa iti povestesc pe drum,da-mi cheile de la masina " spun printre suspine

" In niciun caz nu te voi lasa sa conduci in starea in care esti " imi da dupa ureche cateva suvite de par " Haide,voi conduce eu pana la tine,apoi voi lua un taxi inapoi spre casa "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum