"היי" טאהיונג נתן כיף לג'ימין,
"התכוננת למבחן?" שאל השני והם הלכו ביחד עם ג'ין והחברה הנדבקת שלו לכיוון הכיתה,
"לא הספקתי, היו לי דברים חשובים יותר אתמול.." טאהיונג ענה וחייך כשנזכר בג'ונגקוק.
ג'ין גיחך ומלמל משהו על החיוך שלו, הוא התאפק לא לענות לו משהו עוקצני בחזרה, "אנחנו מתכוונים לצאת היום לבאולינג, רוצה לבוא?" הציע ג'ימין וטאהיונג קלט קפוצ'ון שחור ממהר לאורך המסדרון, הוא החניק עוד חיוך כשחשב על רעיון טוב,
"לא, אני לא יכול היום" הוא אמר ומיהר להיכנס לתוך הכיתה שלו, יש לו עוד כמה דברים לברר עם המאמן החדש שלו.
טאהיונג רק חיכה שהזמן יעבור, הוא בכלל לא היה מרוכז במבחן ובשיעורים, בהפסקה הוא לא מצא את ג'ונגקוק הילד הזה פשוט היה אומן בהתחמקויות הוא לא הבין אייך ג'ימין תמיד מוצא אותו. רק בסוף היום הוא פגש את בלי כוונה.
הוא רץ החוצה וניתקל בו פותח את מנעול האופניים שלו,
"היי אתה" הוא אמר ונשם בהקלה, ג'ונגקוק הרים אליו עיניים שואלות, כשהם היו בבית הספר הוא עוד פעם נהפך לשתקן, "בגלל שאנחנו מתחילים להתאמן עוד מעט חשבתי על משהו" הוא אמר בהתרגשות מהרעיון של עצמו, הוא התפלל בלב שג'ונגקוק יסכים, "אני צריך לקנות בגדי ספורט" ג'ונגקוק הסתכל עליו והמבט שלו כאילו שאל 'אז מה זה קשור אלי', טאהיונג שם לב שהוא בוהה קצת יותר מידי זמן בעיניים היפות של השני "אני צריך שתבוא איתי, אני לא יכול לקנות בגדים לבד, אף פעם לא התאמנתי ואני לא יודע איזה סוג של בגדים צריך לקנות" הוא אמר בחוסר סבלנות, מנסה לחפות על זה שהוא בהה "א.." התחיל ג'ונגקוק להגיד אבל טאהיונג קטע אותו, הוא לא אהב לעשות את זה, הוא רצה לשמוע אותו מדבר אבל הוא פחד שג'ונגקוק יסרב.
"פשוט תחכה לי בשעה חמש, אני יבוא לאסוף אותך" הוא לא חיכה לתשובה ומיהר ללכת למכונית שלו. זה לא שהוא קבע עובדה לג'ונגקוק הוא פשוט הודיע לו וזה שונה לגמרי.ג'ונגקוק עמד כמה שניות מסתכל על טאהיונג שמיהר ללכת לכיוון המכונית שלו, הוא באמת לא הבין את הבחור העשיר הזה, ללכת לקנות בגדים? עוד יהיה לו כאב ראש בגללו, 'אבל לעזאזל', הוא חשב בזמן שהוא עלה על האופניים שלו 'מה אני הולך ללבוש?' עבר כול כך הרבה זמן שהוא הלך לקנות בגדים, בדרך כלל הוא היה או עם תלבושת בית ספר או עם בגדיי עבודה או סתם עם בגדיי בית, ועכשיו הוא צריך להתלבש יפה, הוא המאמן שלו, הוא לא יכול להראות מרושל, למרות שטאהיונג ניראה לפעמים מרושל אבל המרושלות שלו היא... לא סקסית, ממש לא סקסית. יותר, אה...מרושלות מושכת.
***
ג'ונגקוק עמד מול ארון הבגדים שלו והסתכל על ערימת בגדים שהייתה על המיטה שלו, הוא הרגיש מיואש, הוא לא ידע מה ללבוש, הוא הוציא את המכנסיים שהוא הכי אוהב ולבש אותם, הם תמיד גרמו לו להיראות טוב אבל הם כבר היו קצת קטנות עליו, הוא חיתת בארון עוד קצת והוציא סריג רחב ולבש אותו, הוא הסתכל על עצמו במראה, אחריי ארבעים דקות הוא סוף סוף מרוצה מאייך שהוא ניראה, הוא הוציא עגיל והכניס אותו לחור שלו באוזן שכמעט נסתם, הוא באמת לא הבין למה הוא עושה את זה, הוא פשוט רצה להראות לטאהיונג שגם הוא יודע להתלבש יפה, הפלאפון שלו רטט הוא הסתכל וראה שקיבל הודע מטאהיונג.
מהמרושל העשיר: אני בחוץ אתה מתכוון לצאת או שאני צריך להיכנס?
ג'ונגקוק הסתכל על השעה וראה שהוא התעכב, הוא רץ במדרגות חוטף את המפתחות מהשולחן ורץ החוצה, נועל את הדלת ודוחף בקושי את המפתח לכיס האחורי במכנס. הוא יצא מהשער מתנשף וראה את טאהיונג נשען מולו על מכונית ספורט אדומה עם גג ניפתח, טאהיונג נופף לו לשלום והמשיך לעמוד בעמידה המרושלת שלו, הוא היה ניראה מאוד מאוד מלא במרושלות המושכת שלו באותו רגע, הוא לבש מכנס שחור מוזר, קפוצון אפור וגקט ג'ינס, הוא לא לבש הפעם משקפיי שמש אבל השער שלו היה מושלם בדיוק כמו ביום שג'ונגקוק ראה אותו פעם ראשונה, טאהיונג הסתכל עליו בחיוך ממזרי וג'ונגקוק הבין שהוא שם לב שהוא בוחן את אייך שהוא נראה, הוא העביר את היד בשערו, נבוך,
"שנלך?" הוא שאל, טאהיונג צחק ופתח בשבילו את הדלת בצורה ג'נטלמנית, הוא הסמיק וניכנס למכונית.אנשים אל תחשבו שקוקי רוצה להיראות טוב ליד טאהיונג או להרשים אותו, בסך הכול הוא רוצה להראות לו שגם לו יש סטייל😏😂
YOU ARE READING
Demones
Fanfictionג'ונגקוק סובל מבריונות בבית הספר שלו, אבא שלו בכלא והחיים שלו בכללי דיי מסובכים, התלמיד החדש שמגיע מחליט לשחרר אותו מהשדים שלו, הזכרונות מהעבר מסרבים לעזוב. אבל ג'ונגקוק לא רוצה להפתח לאנשים אחרים, הוא רוצה להישאר לבד כדי לא להפוך למישהו שפוגע באחרי...