Setelah beberapa hari berlalu , Izz kerap melawat Farisya di hospital . Family Farisya pun makin selesa dengan kehadiran Izz .
______________________________Izz duduk di tepi swimming pool di rumah nya , sambil membelek telefon pintar nya . Jauh dia termenung .
"Awakk! " Suara Farisya mematikan lamunan Izz .
"Pesal?" Izz menjeling Farisya yang duduk di sebelah nya .
"Hmm bila lah saya nk sedar ni . 3 minggu dah saya mcm ni hmm." Sayu muka Farisya .
"Alah nanti kau sedar lah . InsyaAllah . Kenapa ? Kau tak suka ke aku sorang je boleh nampak kecantikan kau ni?" Izz memberi senyum nakal .
"Saya cantik ke ? Srs lahh ehh . Sebelum ni kata tak cantik ." Farisya menunding jari di depan muka Izz .
"Eh ma-mana ada aku cakap cantik . Err kau salah dengar ." Izz cuba cover line .
"Elehh tak nak ngaku pulak . Taknak ngaku nnt saya merajuk lah ." Farisya mengacah untuk merajuk .
"Eleh . Okay tengok muka aku ni ." Izz memegang muka Farisya untuk menghadap dia .
Farisya terkedu kerena Izz memegang nya namun dia terus pandang muka Izz .
"Nampak macam muka aku ni kesah ke kau nak merajuk HAHAHAHA" Izz terus tergelak besar .
Farisya mencebik lalu bangun kerana meluat dengan perangai Izz yang suka menyakat dia . Baru dia bangun tangan dia ditarik oleh Izz dan dia kembali duduk di sebelah Izz .
"Elee kau ni jangan lah merajuk . Nanti klau kau merajuk tkde sape nak potpetpotpet membebel mcm nenek kebayan dah hahahahah ." Izz tergelak besar sekali lagi .
Farisya mencubit cubit lengan nya kerana terlalu geram .
"Aduhh aduh sakit hahaha ." Izz masih berhenti ketawa .
Izz bangun untuk masuk ke dalam .
"Nak pergi mana ? Takut kene cubit lah tu !" Farisya menjelir lidah pada Izz .
"Eleh cubit pun tak rasa . Aku nak masuk . Laporr ." Izz mengusap perut nya .
Farisya hanya menjeling Izz dengan tajam . Dia geram dengan Izz . Tapi dia tersenyum sendiri mengenangkan gelagat mereka tadi . 'Kenapa sejak akhir akhir ni aku rasa satu perasaan yang lain bila dengan dia ' gumam hati farisya .
YOU ARE READING
Jangan lupakan saya (TAMAT)
Teen FictionCinta ? Semua orang akan jatuh cinta . Jika kau ikhlas menerima dia , kau akan bahagia . Tapi bila dah mula sayangkan seseorang , pasti akan timbul satu perasaan lain . Perasaan takut kehilangan dia . Kau terlalu sayangkan dia sampai bila dia dah pe...