Bab 31

192 11 3
                                    

Keesokan nya selepas balik dari sekolah seperti biasa Farisya akan datang menjaga Izz di hospital . Perlahan-lahan dia masuk ke dalam wad , dia nampak Izz sedang leka bermain game mobile legend di telefon pintarnya . Dalam game itu Izz team dengan author .😂 khakhakhaaaa!(gelak jahat) .

"Haii." Sapa Farisya .

"Mm." Jawab Izz . Dia masih terkesan dengan kata-kata Farisya semalam namun diketepikan perasaan bersalah itu .

"Tadi doktor cakap harini awak dah boleh balik rumah , tunggu mama awak datang ambik je ." Ujar Farisya setelah duduk di kerusi sebelah Izz .

"Dah tu, kau buat apa kat sini ? Tak reti nak berambus?" Tenang nada suaranya tapi kedengaran kasar .

"Err.. awak dah makan? Jom makan .. ni tadi saya beli tadi ." Farisya cuba menukar topik ..

Izz memandang bungkusan polestrin itu ,

"Aku tak lapar ." Tipu Izz .

'Kriukkkkkkkk!' Hoh perut Izz sudah mula berkeroncong . Apakah? Berkeroncong? Serius author? Wtf hahahahahaha . Itu ayat author jangan ambik ye muahahahaha(gelak setan)

Yaa Izz memang tengah lapar , dari pagi tak makan .

Farisya tersenyum melihat Izz yang menahan perut nya tu ,

"Jom la makan . Nanti kene gestrik lagi susah ." Farisya membuka bekas polestrin itu dan menyuapkan Izz menggunakan sudu .

Izz tidak membantah , dia hanya diam sahaja sambil mengunyah nasi yang dibeli Farisya .

"Eherghh eherghhhh!!!" Izz tersedak ,

Farisya dengan pantas terus menyuakan Izz air milo ais yang dibelinya tadi .

"Huhh." Lega Izz .

"Kau ni nak bunuh aku ke apa? Kau fikir ni mulut hulk nak makan sekali gus banyak ?!" Bentak Izz .

"Saya..saya mintak maaf . Saya tak sengaja ." Farisya menundukkan kepala nya .

"Haih bak sini lah aku makan sendiri ." Izz merampas bungkusan polestrin itu dari Farisya .

Jangan lupakan saya (TAMAT)Where stories live. Discover now