Podziekowania.

7.8K 265 74
                                    

Z przykrością żegnam się z Amy i William'em. Te kilka miesięcy były dla mnie bardzo ważne. Dzieliłam się z Wami Ich historia. I uwierzcie mi, nie spodziewałam się, że komukolwiek spodoba się to co napisałam. Wiem, że jest masa błędów i niedociągnięć ale nie jestem zawodowa pisarka, tylko zawodowa amatorka ;)).
Z całego serduszka DZIĘKUJĘ Wam za każdy komentarz, każda sugestie, każda gwiazdkę i każde słowo krytyki. To Wy dawałyście mi wiarę i siłę. Chciałabym podziękować każdej czytelniczce z osobna. Bo każda z Was dawała mi motywację i wiarę, gdy czułam się na dnie. Naprawdę jestem Wam wdzięczna, za poświęcony czas. Mam nadzieję, że naprawdę nie zawiodłam ;).

Poznałam tutaj wiele wspaniałych osób, które jak sie okazało są dla mnie bliższe niż sądziłam :). Szczególnie chciałabym wymienić kobiety, którym udało sie wtargnąć do mojego serducha: 

ficzykk kochana, Ty to chyba wiesz dlaczego chce Tobie podziekować. Kazdy Twój komentarz był przeze mnie wyczekiwany. Czasami miałam wrazenie, że siedzisz obok i razem piszemy historie A&W. Uwielbiałam i uwielbiam rozmawiać z Toba bo czuję, sie tak jakbym znała Cie od lat :) Nie sadziłam, że poznam tutaj swoją ' bratnia dusze ' ale tak sie stało. Dziekuje za wiare, motywacje i pomysły :). Jestem Ci ogromnie wdzieczna, że się pojawiłaś :)

Gorzkowska dziekuje, że byłaś z Nami przez te kilka miesiecy, poswiecałaś swój czas na przemyslenia odnosnie historii A&W. Bardzo się ceni czytelników, którzy naprawde chcą czytać dalsze losy. Jesteś wspaniałą osobą :) 

eve_nika Dotarłaś do Nas troszke później, jednak widziałam, że Amy z Willem schwytali Cię do swojego zycia :) bardzo dziekuję za kazde słowo jakie napisałaś. Jestem ogromnie wdzieczna. 

pannaes jesteś z Nami odpoczatku. To Twoje genialne powieści, nauczyły mnie jak pisac i bardzo Ci za to dziekuję. Przepraszam za emocje ( kilka paczek papierosów musiałas wypalić :P). Dziekuje za obecność i za słowa uznania. Wiele to dla mnie znaczyło. Jestem szcześciarą, że akurat przy mojej powieści zatrzymałaś się na dłuzej. Dziekuje. 

ania8282 dziekuję, że poświeciłaś swój czas na śledzenie losów Amy i Willa. Dziekuje też za tak cudowne słowa uznania :) To daje kopa, by stworzyć coś nowego :). Miło mi, że byłaś z Nami i dotrwałaś do końca

*Lavvendowa każda rozmowa i komentarze były dla mnie bardzo motywujące. Dziękuję bardzo, że byłaś i tak chętnie uczestniczyłas w tej historii ;)

Czy coś jeszcze napisze? Hmm nie wiem ;). Na pewno ciężko będzie mi bez pisania ale muszę wszystko przeanalizować i znaleźć punkt zaczepienia, gdybym miała tworzyć coś nowego;).
A może macie jakieś sugestie? Propozycje? ;), chętnie skorzystam z rad i pomysłów ;)

DZIEKUJE DZIEKUJE DZIEKUJE ❤❤❤

Dotyk cz.2 !ZAKOŃCZONE!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz