Hej, hej ;)
Nominowała mnie MasterOfPuppets13 za co serdecznie dziękuję :D
A oto jej pytania i moje odpowiedzi:1.Jaki kolor kojarzy Ci się z domem rodzinnym?
Stanowczo zielony. W moim domu zielone ściany, zielona kanapa i zielone dywany to norma.2.Kto jest twoim idolem i za co go podziwiasz?
Trudne pytanie, ale postaram się wybrać jedną osobę z każdej z dwóch kategorii. Myślę, że moim idolem pod wzgledem życiowym jest Duff McKagan, który mimo tego życiowego załamania, uzależnień, po tym jak prawie umarł dał radę się podnieść i naprawić swoje życie.
Mój idol pod względem muzycznym to chyba Chris Cornell, bo jego głos jest po prostu nie do podrobienia.3.Masz piosenkę, która przypomina Ci dzieciństwo?
Run to the hills. Kiedy miałam 10 lat towarzyszyła mi i mojej kuzynce jako budzik na koloniach.4.Czy chciałbyś obrócić swoje życie o 180°?
Myślę, że tak, jeśli "obrót" miałby mieć raczej pozytywne konsekwencje. To mogłoby być ciekawe doświadczenie.5.Podaj jedną rzecz, którą w sobie lubisz.
Chyba tego mojego pozytywnego świra.6.Co robisz, kiedy nie możesz spać?
Myślę. Wymyślam historie. Zastanawiam się co napisać w następnym wątku opowiadania. Wpadam na pomysły.7.Najlepsza książka jaką w życiu czytałaś.
W sumie to zauważyłam, że nie czytam jakichś ambitnych książek, ale bardzo podobał mi się "Dotyk Julii", a szczególne nietypowa forma, w jakiej książka ta jest pisana.8.Wyobraź sobie, że możesz znaleźć się w dowolnym miejscu na ziemi, w dowolnym czasie. Gdzie pójdziesz i który będzie to rok/epoka? Dlaczego akurat tam?
Są dwie opcje:
1) Czasy Jezusa; chciałabym zobaczyć ile z tego, co my wiemy jest prawdą.
2) Helsinki, jakiś '77; zaprzyjaźniam się z młodym Michaelem Monroe i piszczę ze szczęścia. (XDD)
9.Czy byłaś kiedyś dla kogoś drugą opcją?
Myślę, że nie. Chyba, że do dziś nie o tym nie wiem...10.Trzymasz zabawki z dzieciństwa?
Myślę, że ze dwie by się znalazły.Dobra teraz moje:
1. Jaka wartość jest dla Ciebie najważniejsza i dlaczego?
2. Co Ci się ostatnio śniło?
3. Skąd pomysł na twoją nazwę (użytkownika)?
4. Na czyj koncert najchętniej byś poszedł/ poszła i dlaczego akurat ten/ci wykonawca/y?
5. Najbardziej wartościowy film jaki znasz i dlaczego za taki go uważasz?
6. Ulubiony cytat, czyj jest i dlaczego tak go lubisz?
7. Co planujesz na przyszłość?
8. Czym dla Ciebie jest zdrada? Byłbyś/byłabyś w stanie ją wybaczyć?
9. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
10. Co Cię inspiruje?A nominuję:
Firefly8Nicks
ripmyheartapart
Karisiax
PlayingtheAngel94
amyangel27PS. Nie hejtujcie za jakieś dziwne błędy, czy inne tego typu sprawy, bo mój komputer jest chwilowo niedysponowany i muszę pisać na telefonie xD.
(Autokorekta potrafi być czasem brutalna).
CZYTASZ
Angels will never be saved ✔
FanficKathleen wydawało się, że może mieć wszystko. Posiadała własny zespół i była darzoną ogromnym szacunkiem ikoną ruchu feministycznego lat 90. Jednak któregoś dnia w jej życiu pojawił się ktoś nieosiągalny; ktoś, kto mimo jej wielkich starań nigdy ni...