Pjesa 41

521 83 59
                                    

Kompania ku punonin ish blere prej nje kompania me te madhe Italiane e urdheri pare i tyre - nje uniforme e shpifur me bluzen e verdhe mustarde e pantallonta te erreta e pak te gjera si edhe punonjesit e postes se Shqiperise.
E ajo bluza krah shkurter ate tatuazhin e saj te ri nuk arrinte ta fshihte.

'C'eshte ajo?' pyeti Joni nje mengjes, pas ditesh qe ate kaligrafine aq te imet e veshtronte nga jashte.

'Kush?' mendjen e kishte tek nje projekt qe i ishte besuar dhe jo tek Joni qe me gisht tregonte tatuazhin e saj.

'Tatuazhi' U ul perballe saj me krahet e kryqezuar. Qe 'E' nenkuptonte Enea e kishte te qarte e serisht deshironte ta degjonte prej saj. Pse s'dinte as vete ndoshta sepse per te vrare cdo ndjenje qe ushqente per te duhet te perdorte ate neverine per ate lidhjen e lumtur te Jones. E lumtur ishte edhe vete me Iven qe e surprizonte cdo dite me miresine e saj e ate durimin e pashoq e butesine femerore. Ajo s'ishte Jona e shkare por Iva e permbajtur qe Jonin e dashuronte pa kushte e po keshtu donte ta donte edhe ai.

'Aaa, te pelqen?' Hapi pakez krahun qe ai ta shihte edhe me mire.

'Ncuq, u zhgaravite edhe ti' U pergjigj turivarur.

'Qejfprishes' Beri shuk nje prej atyre letrave mbi tavoline e ia gjuajti atij.

'Ben tatuazh per Enean. Po nese ndahesh pas ca kohesh?'

'I vej emrin femijeve me E dhe ja, u zgjidh puna' beri te zgjuaren Jona qe ndarjen prej Eneas as qe donte ta mendonte. E pse te ndaheshin kur njeri tjetrin e dashuronin aq fort?

'Sa te thjeshta i ben gjerat ti. Te kam zili'

'Merr shembull nga me e mira merr' po i zgerdhihej triumfatore kur shefi turivarur qe ligjin i vetem se bente dot me i therriti per ne zyren e tij.

'Po ky qypi c'do tani?' Peshperiti Jona teksa tere pertese ngrihej nga karriga e saj. 'Ishalla jo me kermilla'

'Kermij' e korrigjoi Joni perfeksionist.

'E njejta gje dhe boll se s'je zysh gjuhe o molusk djali'

Kete fjali ia tha ne sy te shefit qe shihte sy zgurdulluar sa nga njeri e tek tjetri e dukshem me vete mendonte qe do ti kish zhdukur prej aty nese sDo kishin qene me te zotet ne ate pune.

'C'ke per te na thene shef?' pyeti Jona e u leshua ne ate kolltukun e zyres ku vetem vizitoret me te respektuar duhet te uleshin. Plakushi desh e humbi e kushedi do te kishte shperthyer nese diplomatiku Jon s'do kishte qetesuar ujerat me ate sjelljen e nenshtruar.

'Ulu, ulu dhe ti Jon' tregoi i dorezuar divanin e u rehatua edhe vete perballe tyre.

'Kompania Italiane ofron mundesine per nje trajnim dy mujor ne Bologna per tre punonjes te filialit tone, c'do gje e paguar' nisi te fliste e te dy e degjonin te perqendruar

'Dua t'ju dergoj ju te dy si mente rinjte e stafit. Thithni me shume dhe...'

'Dhe kjo gjeja, kur fillon?' e nderpreu Jona.

'Te henen e ardhshme.'

'E sot eshte e marte. Kohe per tu menduar hic' ndonese s'duhej te mendohej aspak sepse mundesi te tilla ishin nga ato te cilave jo nuk u thoje dot. Nje trajnim ne Itali ishte si nje medalje ari ne CV e saj e ne boten e sotme karrieriste per ate cope resumeje behej gjithcka - lihej pas edhe ai, Enea.

'Pergjigjen ma ktheni pasneser e do ju jap detaje te tjera. Tani vazhdoni se kam pune' I perzuri pa teklif per t vazhduar ate parazitimin e rehatshem ne karrigen e lekures.

'C'ka per te menduar aty? Mua me duket mundesi perfekte' i foli Joni me te mbyllur deren pas vetes e Jona pohoi.

'Normal qe s'ka gje. Do ikim ne Itali molusk.' dhe e buzeqeshur iu hodh ne qafe sepse shoqeria e tyre ishte e tille, nje mismash sharjes, ofendimesh, perqafimesh, shakash e bisedash me filozofi molusku.

~~~

E ema kish nisur me keshillat e mbijeteses ne token e huaj, i ati krenar ndersa Klodi i lumtur qe sipas tij Jona po thyente qafen andej se keshtu do mund te transferohej ne dhomen e madhe.
'Bej prove e do te te thyej PlayStation' e kercenoi ajo por ai ujin ne zjarr se vinte me.
'Po, me sinjale transAdriatike nga Italia do ma thyesh mi aliene' e perqeshte neper shtepi.

Entuziaste ishin te tere, entuziaste ishte edhe ajo. Te tere pervec Eneas qe i vrenjtur shprehte qe ishte edhe ai krenar dhe i lumtur per Jonen por i lumtur s'ishte aspak per veten.

'Do me marre malli' i peshperise me dhjetra here kur krejtesisht papritur e terhiqte ne krahet e tij per ti rrembyer ndonje puthje.

'Na vele me keto sjellje or cun' E tallte Jona qe qe do e merrte malli shume shpejte nuk e pranonte per qamet. 'Hic nuk do me mungosh ne dy muaj o zhgaravine, mos te te rritet hunda' i thoshte sa here ai serioz pyeste nese vertete ai s'do ti mungonte aspak.

'S'e do kesh me ke te merrsh ti. Une do ngel vetem ketu' ironia prerese Jones nuk i shpetoi por beri te padituren e hidhesine e atij komendi e kaperdiu tere veshtiresi.

'Mund te vish te me takosh' i dha mend ajo.

'Ndoshta dhe vi'

'Jo ndoshta. Ben mire te vish' kete here e perqafoi ajo duke e surprizuar Enean. 'Do jem ne pune tere kohen. Trajnime dhe leksione dhe...'

'Dhe me Jonin pasditeve.' Plotesoi ajo e kete here Jona nuk mbajti me.

'Sa te urrej kur ben keshtu si shpirtkeq' e shtyu e vazhdoi e acaruar 'Ti sikur s'me beson hic e sikur nuk me njeh dhe pas nje viti. Nese do doja Jonin do isha me Jonin e jo me ty. Eshte kaq e thjeshte. Ti s'kupton qe te dua me duket'

'E di qe me do' u mundua ta qetesonte

'Atehere c'dreqin ke qe ben kshu? Prishaqejfes ne cdo gje.'

'Me fal' i peshperiti i penduar. Ajo kishte te drejte dhe ai e dinte.

'Gjithmone me nje me fal ti e pastaj prap i njejtinmuhabet. U lodha'

'C'do te thote u lodha?'

'Do te thote qe me ben nervat tel e nuk di sa mund te mbaj me. Qe ne fillim te kam thene qe xhelozite une si honeps dot dhe durimit tim po i vjen fundi' u cua per te dale e nuk u dorezua as kur ai u mundua ta terhiqte drejt vetes per mos ta lene te shkonte.

'Mos ik keshtu'

'Do zihemi nese rri' e paralajmeroi.

'Me mire zihemi por mos ik' i kerkoi i penduar por ajo pendeses se tij dukej qe si besonte me sepse u largua pa asnje fjale me shume...

E si mos te kem frike me kete sjellje tenden Jona? Si te luftoj ato pasiguri qe ushqejne xhelozine time kur je ti qe i mban gjalle ato?

Rock'n'blues (shqip)Where stories live. Discover now