Pjesa 13

679 95 39
                                    

'Gjithandej mbin ai zhgaravina' konstatoi Joni pasi hipen ne taksine qe i priste poshte por Jona, e hutuar sic ishte, nuk ja zgjati shume.

Hape e lexoje vete i kishte thene. Jo, ajo nuk do hapte gje qe iu hapfshin trute Eneas iu hapfshin mendoi. Por edhe pasi debatoi e sterdebatoi me veten perfundoi duke shkruar emrin e website te google e priti qe ne ekranin e telefonit te shfaqeshin artikujt e ndryshem.
Normale qe s'kish shkruar gje i mbushte mendjen vetes por ndonese e dinte kur pa qe ai vertete s'kishte shkruar as edhe nje fjale te vetme u zhgenjye. Se je debile prandaj, ja cfare je.

'Toka te therret' i terhoqi vemendjen Joni e sikur te ishte faji i tij Jona iu kthye me tere nervozitetin e akumuluar brenda saj

'Jo po me therret Plutoni'

'Plutoni s'eshte me pjese e sistemit tone diellor. Sipas konventes...' ia nisi ai duke i rikujtuar Jones peshkopin qe ishte ne te vertete.

'E c'me intereson. Sikur punojme per Nasan ne' e nderpreu ndonese ato qe ai po thoshte i dinte fare mire edhe vete sepse pas flokeve blu e veshjeve ekstravagante fshihej nje peshkope e dyte.

---

Puna kaloi si kaloi e ne shtepi u mirkprit prej ulerimave te prinderve qe degjoheshin qe ne kat te pare.
'Kush eshte kesaj here?' Pyeste e ema e i ati pergjigjej 'Je debile ti a ca. Injorante e femer paranojake'

'Vdeksh'

'Ketu nuk rrihet me' Shfryunte i ati teksa e ema vazhdonte ta mallkonte. As qe ipershendeti dhe eci drejt dhomes se saj ku pas deres se harruar pak hapur gjeti te vellain qe thithte nje cigare ulur ne parvazin e dritares se saj.

'Pse dreqin e pin ketu?' Iu hakerrye por ai vetem sa iu zgerdhi dhe vazhdoi te thithte edhe me thelle cigaren.

'Dritarja ime s'hapet'

'Lesh me qime. Po te kapen do qe ta haj une' ai s'e mohoi. Iu afrua dhe ia rrembeu cigaren prej gishtave dhe e thithi fort.

'Ej se ma mbarove' u ankua Klodi.

'Ndiz tjeter se ste hengra flori' hodhi bishtin poshte per te rene ne asfaltin e erret.

'Na cane koken' komentoi i vellai.

'Jane bere si film tragjikomik' plotesoi Jona duke u hedhur mbi shtrat.

'Une po dal' shpalli Klodi.

'Dhe une me ty' dhe pa arritur te clodhej ju qep te vellait cerr adoleshent nga pas.

'S'ke shoqeri tenden ti?' e pyeti i bezdisur ai.

'S'ta tremb dashnoren jo' anashkaloi pyetjen Jona

'Humbese'

'Je vet ishalla. Dha kam shoqeri plot po si kam ne dezhurn. Ndryshe nga ti qe ke te dashuren buzequmesht e del nga shpia vetem ne 6 pasdite'

'S'te njof e s'me njef' ishte keshilla fundit qe i dha Klodi para se te hynin ne nje lokal me muzike live ndonese ishte ende heret. Klodi eci drejt disa vajzave e ajo drejt banakut ku duke u perkulur drejt nje banakieri simpatik porositi nje pije alkolike.

'Nga ta di qe je mbi 18' i beri te zgjuarin ai.

'Nese kshu gjuan tere femrat me vinka shume gjynah per ty. Tani ma bej ate dreq pije' ai i step e pa i thene asgje me shume i pergatiti pijet qe Jona kerkonte.

Ato xixat rreth syve i ishin shfaqur pak kur nje djale veshur me te zeza qe hyri ne ate birruce iu duk si Enea.
S'ka shance te jete ai. Ai eshte gjithnje i rrethuar me femra. Logjikonte me mendjen e mpire. Dreqi banakieri ia kishte shkelur me alkolin kur kish pergatitur pijet.
Xhaket lekursi iu afrua banakut e dicka foli me banakierin po koken drejt Jones nuk e ktheu e syte i mbante te permbysur. Arsyeje tjeter pse nuk ka shance qe ai te jete Enea mendoi me veten. Enea s'linte rast pa gjuajtur por per habine e saj te madhe doli qe djali ishte pikerisht ai e pasi njohu Jonen dhe i buzeqeshi djallezisht menjehere u cua per tu afruar drejt saj.

'Dhe sa here ke nder mend te me dalesh perpara sot' i bertiti Jona. Apo ndoshta jo? Sikur nuk bertiti aq shume.

'Tape qe ne fillim te mbremjes shoh. Si do i veje filli kesaj punes tende' Konstatoi ai e qeshi.

'Mos qesh' i bertiti edhe njehere Jona 'Qe njerezit qe qeshin me mua nuk dua, snuk me'

'S'nuk?' vazhdoi te qeshte si i zgjuar Enea.

'Plaç' Huazoi ate mallkim nga ato te te emes.

'Ke ndonje problem me alkolin a si eshte puna jote?' pyeti ai duke u afruar edhe me prane saj. Doren krejt natyrshem e vendosi mbi gjurin e Jones, aty my xhinset e saj griseshin per te zbuluar getat rrjete qe kish veshur poshte.

'Jo. Po kam shume probleme te tjera' shfryu.

'Si pershembull? S'ka me boje blu parukierja?' me doren tjeter preku rrenjet e flokeve te verdhe te Jones. 'Jona bjondina'

'Ti vetem tallesh.' largoi doren e tij.

'Di te jem dhe serioz blu. Po jam shume seksi ashtu kam frike se me hidhesh siper e me han te gjalle'

'Nahh, po te lej per te tjerat me mire. Qe meqe ra fjala ku e ke eskorten sot? Ato prostitutat qe te ndjekun gjithandej'

'Xheloze shume e?' e ngacmoi pa iu pergjigjur e ajo vetem u vrenjtua duke i hedhur nje shikim vrastar.

'Po se shef. Per gjokset e silikonosura e bythet me jastek' Piu gllenken e fundit dhe pa mga Klodi qe te dashuren e kish harruar dhe studionte Enean. I shkeli syrin te vellait ne castin e gabuar se brunja ngjitur me te e pa tere nerva. Cerrja xheloze.

'Po gjuan tjetrin kur je me mua?' beri te indinjuarin Enea e kete here ishte rradha e Jones per te qeshur ashtu e trullosur sic ishte.

'Eshte vellai im bebush ai' Shpjegoi ndonese tia zgjaste shume Eneas nuk duhej.

'Ahaa'

'Pse, xheloz ti kete here?' ia ktheu me te njejten monedhe e ai qeshi serisht. Ato buzeqeshjet e tij duhet te ishin te paligjshme sic duhetbte ishte edhe te mendoje per Enean. E gabuar, e gabuar e gabuar.
Por ndonese e dinte  qe ishte e tille ate pasdite vazhdoi te bisedonte me te dhe pertej ngacmimeve bisedat e tyre u bene disi me te thella - pertej agresivitetit e sulmeve u bene edhe me te embela...

Rock'n'blues (shqip)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora