12. Bölüm

5K 271 13
                                    

Can Ozan-Delirmiyorsan Tebrikler
Ve maalesef tüm  ders öyle tek ayak üstünde  topuklularla  durmak zorunda kaldım.
****************

Koridorda  yürürken bir yandan da hocaya sövüyordum. Tam bir ders saati boyunca  o topuklularla  tek ayak üstünde beklemiştim. Hayır yani altı üstü sınıfa girip öğretmen  gibi davranıp  bir çocuğu  dövmeye kalkmıştım. Şimdi ise koridorda elimde ayakkabılarım   müdürün kapısına doğru yürüyordum.Herkes bana kesinlikle deliymişim  gibi bakıyordu. Ve evet kesinlikle deliydim.  Yürürken  müdürün kapısının önüne geldim. O an kafama dank etti. Haftaya Yağmur'un  doğum günüydü. Ve ertesi gün de Sevim' in  TEOG sınavı vardı.  Kafamdan bu düşünceleri kovarak kapıyı tıklatıp içeriye  girdim.  Annem ve Yağmur'un  annesiyle babası içeride oturuyorlardı. Annem bana çok kötü bakmıştı. Ona biraz gülümsedim. Ama yine gülmedi. Müdür bey onlara bir şeyler anlatıyordu ama kulaklarım her zamanki gibi duymak istemediği  şeyleri sansürlüyordu.

En sonunda müdürün "Selin ve Yağmur Hanım  tiyatroya  ve oyunlara çok  meraklılar galiba .Ama bu işte iyi olmaları için ilk önce sahne tozu yutmaları  gerek biraz. Ben de diyorum  ki  bizim okulun tiyatro salonunu temizlesinler diyorum. Siz ne dersiniz?"dediğini  duyabildim. Tabi duyar duymaz Yağmur ve ben "Hayır!"diye atıldık  ama ailelerimiz  çoktan kabul etmişti. Müdürün odasından çıktığımızda annem kolumu çimdikledi.

"Ya  anne napıyorsun ya?" diye sızlanırken ben annem de söylenmeye başlamıştı.

"Biz seni okula oku diye mi yolluyoruz yoksa on  sezonluk dizi gibi  türlü entrikalar  çevir diye mi yolluyoruz?"

"On  sezonluk dizi gibi  türlü entrikalar  çevireyim diye."

"Bak bak laflara  bak. Babana söyliyim mi şimdi seni? Kırsın mı senin bacaklarını? "

"Annemmm  seni çok seviyorum canım, birtanem , canımın içi ,güzelim ..."

"Yağcılarda  inecek var."dedi.

"Kız anne sen nerden öğrendin o lafları?" dedim şaşırarak.

"Az mı duyuyorum kız sizden? Iki ergen olunca evde e tabi normal."dedi.

"İki lafından  biri ergen. Ne yani ergen olmak suç mu?"dedim kızarak.

"Kız sen onu bunu bırak da nerden buldunuz siz bunları?"dedi üstümdekileri  göstererek.

"Bulduk bir yerden işte."dedim.

"Kız  düğüne giderken bu kadar hazırlanmazsın . Yanlız yakışmış haa. Dön bir bakayım etrafında." dedi . Etrafımda döndüm.

"Analar neler doğuruyor  behh! Kendimle gurur duydum şu an!"dedi annem.

"Anne kendini ne kadar da övdün öyle."

"Sus kız! Allah'ım  ne kadar harika bir insanmışım  ben. "dedi.

"Anne yalnız burda güzel olan taraf benim sen niye kendini övüyorsun  ki?"

"Seni doğuran ve genlerini veren taraf da benim kim daha mükemmel  tartışmayalım  istersen!"dedi. 

"Ay anne bence de tartışmayalım."dedim. Sonra  birlikte eve doğru koyulduk. 

-Yağmur'dan-

               Eve kadar hiç konuşmadan gelmiştik. Her şey sanki fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Eve girer girmez babam bağırmaya başladı.

"Bunu nasıl yaparsın anlamıyorum! Beni küçük düşündün! Durduk yere onca kişiyi dövdün! Okul hayatını mahvettin! Kendini de bizi de rezil ettin!"

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin