Sanırım bu haberi şimdi öğrenecektim.
********************"Ne var?" dedim karşımda sinirle dikilen Çisem'e bakarak. Gözlerini kısmış sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Kollarını önünde bağlamış kıvırcık saçları omuzlarından dökülüyordu.
"Sevgilin" dedi ve daha da yaklaştı bana "sevgilimi dövmüş."
"Peki bundan banane?" dedim gülerek. Gülmemle daha da sinirlenmişti.
"Sevgilin neden sevgilimi dövüyor Selin? Bunun seninle ilgisi olduğundan o kadar eminim ki."
"Sevgilin kaşındı benim mükemmel sevgilim de dövdü." dedim gıcık edici bir gülümsemeyle. "Hem onların kavgası beni ilgilendirmez."
"Peki tüm okul neden senin Barış'la Serkan'ı aldattığını söylüyor?"
"Ben sevgilimi aldatmadım. Seninkini bilemem." dedim. Tam arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutup ona doğru döndürdü.
"Sevgilime sakın yaklaşma Selin. Eğer ona yaklaştığını, yanında nefes aldığını bile görürsem senin için çok kötü olur."
"Senin sevgilinin olduğu yerde gerekirse nefesimi tutarım. Ama bu sen uyardığın için değil sizden iğrendiğim ve sizin olduğunuz yerde akciğerlerimi kirletmemek için. Şimdi müsade edersen yanında aldığım iki dakikalık hava için temiz hava almaya çıkıyorum zira ciğerlerim bu iğrenç havadan oldukça mahvoldu." diyerek bahçeye çıktım.
"Serkan!" diye bağırdım o okulun kapısından girerken. Koşarak yanına gittim. "H-herkes biliyor." dedim hıçkırarak.
"Neyi?"
"Barış'ın beni öptüğünü, senin onu dövdüğünü, her şeyi."
"Ağlama." dedi gözümden akan yaşı silerek.
"Ama herkes bana şey gibi bakıyor... Tam bir orospuymuşum gibi." dedim.
"Senin suçun yok, kendini suçlu hissetmen gereken bir şey de yok. O yüzden ağlama." dedi sakince.
"Benim suçum yok dimi?" dedim burnumu çekerek.
"Yok." dedi ve burnumun ucunu öptü. "Hadi içeri girelim."
"Girelim." dedim koluna girip gülümseyerek.
Teneffüste Serkan'ın sınıfına çıktım. Sınıfta bulamadım.
"Serkan nerde?" diye sordum onların sınıfından Sinem'e.
"Bilmiyorum. İstersen bir spor salonuna ya da soyunma odasına bak." dedi siyah saçlarını düzelterek.
"Tamam teşekkür ederim." dedim ve gülümseyerek spor salonuna indim. Kimse yoktu. Soyunma odasının kapısını tıklattım.
"Kimse var mı? Bakın biri varsa giriyorum haberiniz olsun he." dedim ve soyunma odasına girdim. Kimse yoktu."Nerde bu ya?" Tam merdivenlerden yukarı çıkarken Serkan'ı gördüm. Kolundan tutup kendime çevirdim.
"İyi misin?" dedim ona bakarak.
"Güne fizik dersiyle başlamış olan biri ne kadar iyiyse o kadar iyiyim." dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...