"Seviim yandım ben bu kutu Azra 'ya gelmiş."
"Nee? "
"Söylesem mi ki?"
*****************
''Ne diyeceksin ki? ben senin çikolatalarını bitirdim denir mi?''dedi Sevim.
''Haklısın ben nasıl diyeceğim bunu? Şey mi yapsam acaba?''
''Ne?''
''Çikolataların aynısından alıp yerine koyup hiçbir şey olmamış gibi versem mi?''
''Ay abla valla 15 yıllık ömrümde senden ilk defa mantıklı bir şey duydum.''dedi Sevim beni başıyla onaylayarak.
''Sen 14 değil miydin?''dedim tek kaşımı kaldırarak.
''Sanane ya hem pek fark yok.''
''Fark yoksa neden 14 demiyorsun?''
''S A N A N E ?''
''Hehehehe eziik 14 yaşındasın dimi sen ?''
''Ya sanane ?''
''Heheheh daha 14 yaşında ablası büyücek o daha .''dedim gıcık etmek için.
''Ne diyorsun?''
''Büyüyünce anlarsın.''dedim ve göz kırptım.
''Bok ye!''dedi ve kapıyı arkasından çarparak odadan çıktı.
''Sen ye onu bücür.''diye bağırdım arkasından.
'' Eee ben ne yapsam şimdi?''dedim kendi kendime. Barış'ı aramaya karar verdim.boşu boşuna birbirimizi kırmıştık. Telefonumdan Barış'ı buldum. Arasam mı aramasam mı derken yanlışlıkla ara tuşuna bastım.
''Ben daha hazır değildim ama!'' diye söylendim kendi kendime.
''Alo?'' dedi Barış'ın gür sesi.
''Barış ben... kavga sebebimizin çok saçma olduğunu düşünüyorum. Yani bana olsa ne olacak ki? Atarım gider ama sen olmazsan. Bilmiyorum işte.Garip oluyor. Zaten bana değilmiş. Serk- ''derken sözümü kesti.
''Selin sonra konuşalım mı? Şu an antremandayım ve saçma sapan şeylerle uğraşacak hiç vaktim yok.''
''Saçma sapan şeyler?'' dedim tekrar ederek.
''Aynen.''
''Peki.''dedim ve telefonu hiçbir şey söylemeden kapattım.
''Saçma sapan şeylerle uğraşacak zamanı yokmuş. Ben seninle uğraşıyorum ama. kime söylüyorsam ben de .''dedim. Elimde kalan çikolata çöplerine baktım. Sinirle onları yere fırlattım. Sonra yerde dağınıklığı kimsenin görmemesi için etrafıma bakındım ve toplamaya başladım.
''Kime atar yapıyorsam zaten? Nasıl olsa yine ben toplayacağım.'' Yerdeki çikolataları toplama işlemi bitince markete gidip aynılarından almaya karar verdim. Üzerimi değiştirdim ve markete gittim. Çikolataları aldıktan sonra kutuya aynı şekilde yerleştirdim. Azra'yı aradım.
''Kanka senin kutu yanlışlıkla bana gelmiş sanırım.'' dedim.
''Nasıl yani kanka?''
''Kanka adresi karıştırmışlar. Buğra'nın dediği kutu bende.''dedim.
''Ciddi misin kanka?''dedi.
''Azra getiriyorum kanka kapıya in.'' dedim. Bir şey söylemesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Aşağıya indim. Azra'ya kutuyu uzattım. Yüzüne baktığımda gözlerini ağlamaktan kızardığını gördüm. Hemen sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
ComédieSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...