Gerisi gergince annemin bize bakışı,benim Sevim'e bakışım, benim Sevim'e sen bittim kızım işaretini yapışım, annemin terliklerine uzanışı, hızlıca kaçmama rağmen en hassas noktalarıma inen terlik.
********************Kapıdan kafamı uzattım. "Anne kızdın mı?"
Annem gülerek " Kızmadım gel buraya anlat bakalım bu çocuk kim?"dedi.
"Anne kızmadın madem neden terlik atıyorsun?"
"Canım istedi."
"Cinim istidi."diyerek taklidini yaptım.
"Baban haberi görsün ister misin?"Koşarak kucağına atladım.
"Canım annemmmm." Beni gören Sevim de benim üstüme atladı.
"Çık şurdan o benim annem!"diyerek annemin diğer dizine oturdu.
"Ayy ezildim."diyerek sitem etti annem.
"Asıl sen çekil senden önce ben vardım."diye itledim Sevim'i. O beni ben onu itlemeye başladık. En sonunda ikimiz de yere düştük. Yerde dalaşmaya başladık.
"Ya git şurdan!"
"Asıl sen git!"diye bağırarak saçını çektim. O da benim saçımı tutuyordu.
"Anne al şunu üstümden."diye bağırdım. Annem Sevim'i üstümden aldı."Kızlar durun bakayım." dedi ve sonra Sevim'i yanındaki koltuğa oturttu. "Sende otur bakayım."dedi bana.
"Sen şu çocuğun kim olduğunu anlat." dedi bana bakarak. Sonra kafasını Sevim'e çevirdi "Sen de iki dakika dur."
"Anne ya arkadaşım. Adı Serkan. Çok yakın arkadaşım."dedim.
"He arkadaşsanız iyi iyi haftaya gelsin seni istesinler ,lise bitince nişanlanırsınız, üniversite bitince de evlenirsiniz. Ayy oldu bu iş!" diyerek ellerini çırptı.
"Yuh anne ne meraklıymışsın beni evlendirmeye. Sadece arkadaşım. Orda da şaka yapalım demiştik. Zaten benim sevdiğim başka birisi var." Son dediğimle ağzımı kapadım.
"Ne!?"dedi ve tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Şey anne yok ya öyle bişey şaka yaptım."dedim.
"Söyle,söyle!"
"Sevdiğim kişi sensin seni çok seviyorum. Canım annem."dedim ona sarılarak.
"Söyle, söyle!"
"Ay anne sen de her şeye inanıyorsun! Şaka kız şaka!"dedim zordan gülümseyerek. Annem ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada telefonum çalmaya başladı. Koşarak odama gidip telefonumu açtım.
Toprağım arıyor...
"Oh kanka iyiki aradın."
"Noldu kanka ben arayınca sevindin."
"Ay kanka boşver yine annem işte. Sen ne diyecektin anlat dinliyorum."
"Kanka şimdi sana dediğim çocuk haftasonu buluşmak istedi. Biz kızlarla düşündük ki sen bu çocuktan hoşlanmaya bilirsin ondan sana birkaç kişi daha ayarladık farklı günlerde. "
"Teşekkür ederim kanka."
"Kanka yarın görüşürüz annem çağırıyor şimdi öptüm seni bay bay."dedi.
"Bay bay kanka. Ben de öptüm." dedim. Telefonu kapattıktan sonra biraz kitap okudum. Sonra uyudum.
- Sabah okulda-
Sabah okula geç kaldığım için saçımı yapamamıştım. Bu yüzden doğru lavaboya koştum. Saçımı düzelttim. Lavabodan çıkınca karşımda Barış'ı buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...