Fakat yerden başımı kaldırdığımda gördüğüm güzellik bana her şeyi unutturmuştu.
*****************Karşımda harika bir lunapark duruyordu. Acele bir şekilde yerden kalktım.
"Burası çok güzel! " dedim bağırarak.
"Biliyoruuuum!"dedi Barış da aynı şekilde.
"Barııışş!"
"Seliiiin!"
"Barıışş! "diye bağırarak sarıldım. Beni etrafında döndürdükten sonra yere bıraktı. İçeriye girdik. Kalbim heyecandan küt küt çarpıyordu. İçeride bir sürü kişi vardı. Atlı karıncayı gördüm ve onu oraya çektim.
"Binelim mii?"
"Pekii. " dedi ve bilet almaya gitti. Atlı karıncada ben öndeki balkabağı şeklindeki arabaya bindim ,Barış da arkadaki ata bindi.
"Seni kurtarmaya geliyorum prensesim! Kötü cadı seni kaçıramayacak. "
Kolumu arkadaki camdan Barış'a doğru uzattım.
"Benim için kendini tehlikeye atma prensim ! Bu kötü cadı seni de öldürür!"
"Ne olursa olsun senin için savaşacağım prensesim."dedi Barış da kolunu bana doğru uzatarak. Tam bu sırada atlıkarınca durdu. İnince Barışla birbirimize bakarak kahkahalara boğulduk. Herkes bize uzaylı gibi bakıyordu. Uzaylı bir çift...
-Yarım saat sonra-
"Barış hadii."dedim sevinçle ellerimi çırparken. Şu an izlediğim dizilerdeki gibi bir sahne yaşıyordum. Barış bana ayıcık kazanacaktı. Elimdeki pamuk şekere elimi daldırıp yemeye devam ettim. Barış sevinç dolu bir şekilde elinde ayıcık yanıma geldi. Ayıcığı bana uzattı.
"Şimdi tutamam canım pamuk şeker yiyorum."dedim yanından geçerken . Ayıyı omuzlarına attı Barış.
"Biraz az ye bence."durdum ve arkama döndüm.
Gözlerimi belerterek"Sen bana şişman mı diyorsun?" diye sordum.
"Hayır."dedi ve önüme geçti.
Arkasından takip etmeye başladım. Önüne geçip gelen taksiye bindim. Ayıyı kucağına koydu. Gideceğimiz yeri söyledim. Önce ben inecektim. Taksi durdu. Geldiğimizi fark edince indim. Barış da arkamdan indi.
"Sen niye indin? "dedim ona bakarak.
"Seni götüreceğim."dedi bana bakarak.
"Gerek yok ben giderim."
"Saçmalama hadii."dedi Barış samimiyetle.
"Tamam."dedim.
"Ablaa? "
"Selin ablaa?"
"Selin ablaa? " Arkamdan gelen seslerle o tarafa döndüm. Arkamda Bedirhan, Anıl, ve Sevim'i gördüm.
"Sen kimsin lan? Uzaklaş ablamdan! "diye bağırdı Anıl. Elindekileri Bedirhan'a verirken. Hızla yanımıza geldi. Ben bir şey demeye fırsat bulamadan Sevim Anıl'ın kolundan tuttu.
"Anıl sakin o ablamınn.. en yakın arkadaşı."dedi Sevim.
"Öyle mi?"dedi Anıl.
"Öyle. "dedim hemen.
"Peki o zaman hadi anneannemlere gidelim arkadaşın da gelsin."dedi Bedirhan.
"Hayır! Onun işi var ! Gidecek değil mi?"dedim Barış 'ı dürterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
ЮморSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...