"Selin! Doğruyu söyle."
*****************"Tamam tamam beni yakaladın." dedim elimi kaldırarak.
"Anlat güzelim, hadi dinliyorum ."dedi omzuma kolunu koyarak.
"Bak akşam Sevim'le kavga ettik. Ben uyurken bir sürü saçma sapan şey yapıp beni uyandırdı. Beni uyandırınca ben de bir daha uyuyamadım. Sabaha kadar da sinirden ağladım. Bu kadar. Başka bir şey yok."dedim ona bakarak.
"Peki bu daha makul bir sebepti. Neden ben aradığımda açmadın?"dedi sanki bir şey gizlediğimi anlamış gibi.
"Sesimi öyle duyup telaşlanmanı istemedim."dedim.
"Hımm, peki inandım. " dedi.
Bu sırada yanımıza Azra geldi. "Barış kusura bakmazsan Selin'i biraz alıyorum."dedi. Beni kolumdan çekiştirerek tuvalete soktu.
"Salak. Yemin ediyorum salaksın kızım."dedi elindeki çantadan ıslak mendil çıkardı ve göz altlarımı silmeye başladı. " Böyle makyaj mı yapılır? Hayır gözaltılarımı kapatayım derken daha da belirginleştirmişsin. Simsiyah olmuş.Salak" dedi hafifçe kafama vurarak. Sonra elindeki çantasından kapatıcı çıkardı ve göz altlarımı kapatmaya başladı.
"Napam kanka? Ben de bu kadar yapabiliyom."dedim kollarımı bağlayarak .
"Kanka valla seni gören makyaj kanalları ağlar. Hem ben sana makyaj yaparken konuşma. "Dedi göz altlarımdaki şeyi dağıtmaya devam ederek. "Allahtan acil durum çantam yanımdaydı da müdahale edebildim. " dedi.
"Kanka okula makyaj çantası mı getiriyorsun? "dedim şaşkınlıkla.
"Herhalde. " dedi bana şaşkınlıkla bakarak. Ben getirmiyorum ne yapayım yani ? "Hem konuşma demedim mi ben sana ? " dedi sert bir şekilde bana bakarak. Sonra kendi kendine konuşmaya başladı.
"Hımm... biraz daha kapatıcı süreyim. Pudra getirmiş miyim ? Heh burda biraz da ondan." Bir fırça çıkardı ve ona pudra sürdükten sonra hafifçe üfledi. Sonra göz altlarıma pudra yazdırmaya başladı.
"Sabitledim de. Oldu şimdi. Aa bak highlighter da varmış. Hadi az onu da sürem sana."dedi ve yüzüme bir şey sürdükten sonra beni aynaya doğru çevirdi.
"Baak kanka çok güzel oldu !"dedi heyecanla.
"Teşekkürler kanka. En azından göz altlarımı kapattık. "dedim.
"Aynen kanka."dedi.
***********************
"Selinn!"dedi Barış kolumu dürterek. "Uyuma!"
"Ders sıkıcı! Ne yapayım uyanık kalamıyorum."dedim ona bakmaya zahmet bile etmedim.
"Bak şimdi ben seni nasıl uyandırıyorum."dedi sinsice.
"Hıhı kesin uyandırırsın. " dedim uyku ve uyanıklık arasında bir sesle. Bu sırada masada olan elimi ,masada yattığım için bi elim Barış'ın tarafında diğeri ise öteki tarafa bakıyordu, tuttu. Ben bırakmaya çalıştıkça bir türlü bırakmıyor daha da sıkı tutuyordu. Başımı kaldırıp Barış'a baktım.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Hiçbir şey."
"Barış elimi bıraksana!"
"Sevgilimin elini tutuyorum ne var? "
"Barış hoca görecek bırak! " dedim. Gülerek elimi bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...