38. Bölüm

1.7K 95 11
                                    

"O zaman başlıyoruz!"
                       *****************
"Bak şimdi hani bizim okulda mor saçlı bi koz var ya."dedim.

"Bizim okulda kaç tane mor saçlı kız var kızım nerden bileyim."dedi Serkan.

"Ya sallama sende iki tane var altı üstü." dedim çekirdek kabuklarını poşete atıp kolamdan bir yudum alırken. "Hani var ya okula yeni gelen o. Bildin mi?"

"Ee ne olmuş  ona?"dedi Serkan da kolasından bi yudum alarak.

" O bizim  12 /e sınıfındaki Emir'le birlikteymiş. Hatta onları kötü şeyler yaparken görenler felan varmış."

"Nasıl kötü şeyler?"

"Bildiğimiz kötü şeyler işte."

"Ben kötü bi şey bilmiyorum. Ne yapmışlar ki?"

"Ya anla işte kötü şeyler ."

"Sigara mı içmişler ?"

"Hayır hayır daha kötü."

"Hap mı içmişler?"

"Of Serkan illa yatmışlar mı diyeyim? Anla işte kötü şeyler diyince."dedim elimdeki kolayı bırakarak.

"Ne bileyim kızım hep biriyle mi yatıyorum."dedi Serkan. "Olsa güzel olurdu gerçi."demesiyle benim koluna vurmam bir oldu.

"Serkan!"

"Tamam tamam şaka be! Yalnız vay anasını millet ne hayatlar yaşıyor be!"

"Bu kadar özendiysen okulda yatıcak kız çok Serkan! Git git burda çekirdek kolayı ve kankanı bırak karıya git!" dedim kollarımı önümde bağlayarak.

"Ya kızım saçmalama!"dedi Serkan. "Ee dedikoduları anlat bakayım sen bana."

"Hemen hemen."dedim ellerimi çırparak. " bak şimdi 10/A sınıfında bir kız var tamam mı? Adı Eylül. Sen git evde köpük partisi yap. Sonra sevgilisiyle havuzda öpüşürken ailene yakalan!"

"Vay anasını millet köpük partisi yapar biz burda çekirdek kola. Hem senin nasıl her şeyden haberin var lan? Siz kızlarla bütün gün bunları mı konuşuyorsunuz?"

"Kısmen. Neyse bak şimdi 12/c sınıfında  Cemre ve 11/a sınıfındaki Ali edebiyatçıya öpüşürken yakalanmış. Hem de yangın merdiveninde! Kız okuldan atılıyormuş da ailesi zengin diye atılmamış. E onlar olmasa müdüre kim bağış yapıcak?"

"Bizim okulda herkes herkesle öpüşüyormuş lan! Masum bir şey yapan yok mu hiç? Neyse Cemre çok güzel kız ben de mi denesem şansımı?"dedi Serkan.

"Hayır be saçmalama hem onu götü büyük!"

"Hayır be abartma normal."

"He baktın yani normal diyorsun?"

"Hasbinallah!"

"Hem kız kambur yok yok olmaz o."dedim. "Ee sende yok mu dedikodu? Siz erkeklerle ne konuşuyorsunuz ki?"

"Yok ben hiç o muhabbetleri anlatmayayım
bence."

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin