"Ben de öyle tahmin etmiştim."dedim son kez Serkan'a bakarak. Sonra gittim ve Barış'ın kolundan tutup okula doğru yürümeye başladım.
******************
"Neden okula geri geldik?""Ha efendim? "
"Okula niye geri geldik?"diye sordu tekrar.
"Ceza var ya. Benim okuldan sonra basketbol sahasını temizlemem gerekiyor."
"Peki orda ne oldu? Yani sizin Serkan'la aranız ne zaman kötüleşti?"
"Aslında aramız soğuktu ama bugün anladım. Bana öyle davrandıktan sonra bir de gelip bizi ayırması... Çok saçma"
" Ama orda çocuklar beni tutmasalardı onun ağzını burnunu kıracaktım. Ama tuttular bırakın dedim a..."derken lafını onu öperek kestim.
"Teşekkür ederim."diyip sarıldım.
Arkama baktığımda kızlar korkulu gözlerle bana bakıyordu. Yanlarına gittim ve hepsine sarıldım. Grup sarılması şeklinde sarılmamız bittiğinde "Üzülmeyin kızlar. Bundan sonra umurumda değil. Neyse sizi seviyorum. Benim yüzümden servise de geç kaldınız. Neyse hadi gidin.Sizi seviyorum."dedim. Sonra arkamı dönüp okula yürümeye başladım.
Uzunca bir süre okulu daha doğrusu basketbol salonunu temizlemeye çalıştım. Daha doğrusu kafamı boşaltmaya çalışırken ne kadar temizleyebildiysem. Yerleri temizlerken aynı zamanda kendi kendime konuşuyordum.
"Biri gelir çantada sigara atar, biri gelir saçma sapan tavır yapar, biri gelir harçlığımdan keser. Hayır yani ben sizin kızınızım ya! Beni nasıl tanımazsınız? Hayır bunlar da bir garip! Dışarda koruyorlar evde inanmıyorlar. Biri gelir yok sevgilin olmuş bana niye söylemezsin benle niye ilgilenmezsin diye kendi kendine trip atar! Biri de bana sormaz! Ama yok ! Selin kim ki onu dinlesinler? Selin kim ki?"
"Kendi kendine konuşanlara ne diyorlar biliyorsun değil mi?"dedi arkamdan bir ses.
"Hıı deli diyorlarmış biliyorum."dedim arkamı dönmeden.
"Sevindim bilmene." dedim. Ama ben hala kendi kendime konuşuyormuş gibi devam ediyordum.
"Irsi mi?"
"Ney? "
"Delilik diyorum ırsi mi?"
"Deli falan değilim !"diye bağırarak arkama döndüğümde şaşkınlıktan ağzım iki metre açık kalmıştı. Az önceden beri kendi kendime konuştuğumu sanmam biraz deliceydi ama karşımda 12'lerden birini görmeyi beklemiyordum.
"Öhö öhö öhö ! Sen sen kimsin niye geldin? Bak kendimi çok güzel savunabilirim siyah kuşağım var benim!"dedim ve elimdeki paspası ona karşı savurdum.
"Bak hiyaaaa! Gördün mü? Seni var ya parçaponçik ederim."dedim.
"İlginç birisin doğrusu. Ama korkma senin gibi bir kıza bakmam ben."dedi kolunu önünde bağlayıp kapıya yaslanarak.
"Benim zaten bir sevgilim var bu bir, ikincisi senin o kahverengi saçlarını tek tek söker o yeşil gözlerini oyar-"derken attığı sert bakışları fark ettim."-dım. Oyardım ama oymam çünkü niye oyayım. Niye yani?"dedim.
"Neyse ben şuradan bir geçsem yani böyle hazır işim bitmişken."dedim. Ama kapıdan geçemeyeceğimi anlayınca paspasları toplamaya karar verdim.
"Sen bugün bana basketbol oynatmayacaksın değil mi? " diye sordu baygın bakışlarla.
"Cık! Yeni sildim oynayamazsın!"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...