46. Bölüm

2.1K 98 50
                                    

"Serkan hemen gitmemiz lazım."
                           *****************

           Hastaneye geldiğimde kızların hepsi oradaydı ve ağlıyordu. 

"İyi mi?" dedim Cansu'ya bakarak.

"Bilmiyorum." dedi ve kafasını sallayarak. O sırada içeriden çıkan doktor yanımıza geldi.

"Kızlar merak etmeyin hastamız iyi. Sadece sabahtan beri bir şey yemediği için tansiyonu düşmüş ve bayılmış. Korkulacak bir şey yok." dedi. Kızlarla birbirimize baktık. Hepimizin rahatladığı çok belliydi. "Yalnız yarın sabaha kadar rahatsız etmeyin biraz dinlensin." dedi.

"Ah be Aslı dikkat etsene kendine biraz!" diye söylendi Azra.

"Ben annemleri arayıp haber vereyim." dedim. Annemi aradım.

"Anne Aslı bayılmış biz de hastanedeyiz kızlarla." dedim telefonu açar açmaz.

"Aaa nolmuş kızım? Biz de gelelim mi gerek var mı?" dedi telaşla.

"Yok anne gerek yok tansiyonu düşmüş bayılmış. Yalnız ailesi bu hafta evde değil zaten biliyorsun biz de refakatçi olarak kalalım diyoruz kızlarla."

"Tamam kızım kalın siz ailesine haber verdiniz dimi?"

"Kızlar hallermişlerdir onu herhalde. Öpüyorum çok görüşürüz."

"Siz de kendinize dikkat edin hastane köşelerinde aç kalmayın. Ben de sizi öpüyorum görüşürüz."  dedi ve telefonu kapattı. Yağmur ve Toprak'ın yanına gittim. Toprak ağlıyordu.

"Kızım sakin ol bak bir şeyi yokmuş Aslı'nın." dedim.

"Abim Can'ı öğrendi." dedi ağlayarak. Hemen yanlarına oturdum.

"Ne dedi?" dedim.

"Çok kızdı. Zaten kızlar aradıklarında kavga ediyorduk. Sonra ben apar topar buraya geldim."

"Kanka merak etme zamanla alışır o da. Sonuç olarak kaç yaşında kızsın üstelik güzelsin de tabi ki sevgilin olucak." dedim.

"Ben de öyle dedim kanka. Sonuç olarak hayatın boyunca sevgilin olmayacak değil ya." dedi  Yağmur.

"Öpüştüğümüz fotoğrafı gördü." dedi Toprak.

"NE?" diye bağırdık Yağmur ve ben aynı anda.

"Kanka neden öyle bi fotoğrafınız var?" dedim şok içinde.

"Benim çektiğim mi?" dedi Yağmur.

"Evet." dedi Toprak.

"Lan manyak mısınız siz napıyorsunuz?" dedim kızlara bakarak.

"Ya kanka ben fotoğraf çekiyodum bunlar da arkada öpüşüyolarmış arkamdan çıkmışlar. Sonra ben de görünce onları da çektim yani güzel çıkmışlardı ayrıca."

"İşte abim de telefon şifremi bulmuş galeriyi karıştırırken bizim fotoğraflarımızı bulmuş o fotoğrafı da bulmuş."

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin