5.Bölüm

7.1K 341 42
                                    

Yüzyüzeyken Konuşuruz -Konuşulacak Şeyler

" Aşık olmadığımı nerden biliyorsun?"
*****************^
Bir hafta sonra

"Evet çocuklar bugünlük dersimiz bu kadar. Haftaya kadar söylediğim tüm sayfalar yapılacak."

"Ama hocam bu hafta yılbaşı var."dedi sınıftan biri.

"Canım benim sen gavur musun? Git ödevini yap ."dedi sesinden anladığım kadarıyla sınıfın en ineği olan kız. Ben şu an ne mi yapıyordum? Tabi ki de dün sabaha kadar sınava çalıştıktan sonra okula gelip uyuyordum. Ne kadar da zeki (!) bir kız. Her neyse sınav zaten kötüydü. Zil çalınca herkes çıktı . Ben de Toprak 'ın yanına gittim.

"Kanka hadi ya gidelim lüttfenn.."

"Ya hayır biz Toprak'la burda kalıcaz."

"Ya Can bi bırak biz kız kıza geleceğiz."

"Çişim geldi."dedi Toprak. Can ve ben ona uzaylı görmüş Sevim gibi bakmaya başladık.

"Kanka tuvalete git."dedim.

"Kanka hayır hayır çişim geldi."dedi başıyla kapıyı göstererek. Kapıya baktığımda Çisem- bu kıza çok gıcık oluyorum- gelmişti.

"Aynen kanka keşke herkes çişim gibi aniden gelse."dedim. Can hala uzaylı görmüş Sevim gibi bize bakıyordu. Uzaylı görmüş Sevim diyorum çünkü Sevim uzaylı gördüğünü iddia ederken aynen böyle bakmıştı. Ona o gördüğünün yüzünde sivilce maskesiyle ben olduğumu söylemedim. Zaten gece yarısı ayağa kalkacağını  nerden bileyim? Gece yarısı ben ne mi yapıyordum? Tabi ki de Kore dizisi izliyordum. Ben Yağmur muyum ki gecelere kadar ders çalışacağım? Benim dün gece çalışmam bile bir mucizeydi. Ayy neyse ya bak uyku dedim yine uykum geldi. Her neyse ben Çisem'in kim olduğunu da anlatayım size. Ben bu kıza çok gıcığım. Yani hepimiz gıcığız. Yani bu kız her fırsatta bizden intikam almak için uğraşır. Bize gıcık davranır. Tabi ki de biz de ona gıcık davranıyoruz. Biz onla dalga geçelim o da bize laf yetiştirmeye çalışadursun bu sırada sınıfa Barış girdi.

"Naber kanka?"dedi bana.

"İyi kanka senden?"dedim. Tabi ki de siz şimdi şaşırdınız. O yüzden ben en başından anlatayım.
*******************

-Flasback-

Yolda otobüs durağına yürürken konuşmaya başladık. "Barış bugün o kıza o kadar bağırdın ki bi an gerçekten bana aşıksın sandım."dedim.

" Aşık olmadığımı nerden biliyorsun?"
Sonra birden hayvan gibi gülmeye başladı.

"S....uratın hahahaha hahahaha!"  Ben hala ' 'Deli mi acaba?' bakışımla ona bakıyordum.

"Yüzünün hahaha ha....hahaha. ..li hahahaha çok hahahaha komik hahaha."
Tercüme etmek gerekirse yüzünün hali çok komik demişti. Gülüşü bitince "Ayy kanka cidden inandın mı ? Çok komik."dedi.

Niyeyse içime bilinmedik bir nedenden ötürü su serpilmişti. Belki de arkadaşlığımızın bitmesini istemiyordum. Sonra beni otobüsle bizim mahalleye kadar bıraktı. Gelene kadar kankaların konuşabileceği türden saçma sapan şeylerden bahsettik o kadar.
********************

Yani kısaca hoslandığım çocukla kankaydım. Hoşlanmak biraz fazla kaçırdı. Ya da kızların deyimine göre ' Aşık olmak' çok fazlaydı. Bence sadece bir beğeniydi. Hani otobüste bir çocuk görürsün. Onu beğenirsin ve sonra onun sizin okulda olduğunu ama sevgilisi olduğunu ögrenirsin ve sonra içini hafif bi üzüntü kaplar ama yine de hayatına devam edersin. Bu duygu onun gibi bişeydi. Sevgilisi olduğunu sandığımda veya kanka dediğimde içimi buruk bir üzüntü kaplıyordu ama hayatımı sarsımıyordu. Hayatıma devam ediyordum. Vee birde yılbaşı vardı ama çekiliş yapmadık çünkü herkes sevgilisine alacaktı doğal olarak. Tabi ki de ben kimseye alamıyorum çünkü sevgilim yok. Ve tabi ki de kızlar muhtemelen sevgilileriyle olacakları için evde oturacağımı düşünüyorum. Kızlarla  yılbaşı için dışarıya çıktığımızda birkaç kazak gördük ve aldık.  Toprak yan tarafında california yazan mavi bir kazağı seçti, Azra  yanlarındaki önüne kadar bağcıklı siyah bi kazak seçti, Yağmur toprak kahvesi düz bir kazak alırken Aslı da  ona benzer ama daha çok krem rengine benzer bi kazak aldı. Cansu Aslı'nın kazağıyla aynı renk fakat önünde free hugs yazan bir kazak aldı,  bende yeşil ve önünde homegirl yazan bir kazak aldım.

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin