Nil Karaibrahimgil- Bizi Anlatsam
Gelen kişi "Sevdiğin çocuk kimmiş bakalım ?"dedi.
**********************Ahh! Kimdi bu? Arkama dönüp göreceğim kişiden çok korkuyorum . İnşallah o değildir. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp arkama döndüm.
"Ahh Emir sen miydin?"dedim.
"Hımm.. Sanırım sana bir ceza vermek gerek. Sevgilimi kovaladın, üstelik sevdiğin çocuğu bize söylemedin."dedi.
Arkadan Aslı gelip "Aynen aşkım aynen ona bi ceza lazım."dedi.
"Kızım seni yolarım! Gelmiş bir de ceza diyorsun."dedim üstüne atlayarak.
"Kalk kız sevgilimin üstünden."deyip Emir beni Aslı'nın üstünden kaldırdı.
"Şimdi cezayı vermeden önce kimi sevdiğini söyle bakalım."dedi Emir.
"Ayy kim olacak Barış işte anlamadın mı?"dedi Aslı yerden kalkarken. Hafif hafif bi sıcak gelmeye başlamıştı bana da.
"Uff burası biraz sıcak olmaya başladı açılın."dedim onları elimin ucuyla iterek.
"Aşktandır o bebeğim. " dedi Aslı.
"Kızım seni yolarım!"dedim bağırarak.Tam Aslının üzerine atlıyordum ki arkadan birisi durdurdu.
"Evde yolarsın Selin. Hadi annelere yarım saat anca sürer demiştik."dedi arkadan bir ses. Arama baktığımda bunun Azra olduğunu gördüm. Dediğini haklı bulup onun yanıma gittim. Aslı da öyle bulmuştu herhalde ki o da arkamdan geliyordu.
Hemen geldiğimiz gibi eve döndük. Eve geldiğimizde hepimiz koştuğumuz için nefes nefeseydik. Kapıyı Sevim açtı.
"Geldiniz mi abla?"dedi fısıldayarak.
"Yok hala yoldayız."dedim bende aynı onun gibi fısıldayarak .
"Haha çok komiksin."dedi Sevim burnundan soluyarak.
"Haha çik kimiksin."diye tekrar ettim onu. Hiçbir şey demedi. Sadece sinirle bakmakla yetindi bana. Sonra hep birlikte yukarıya çıktık. Kapının yanında "Aa abla teşekkürler sayenizde ödevimi yapabileceğim!"diye bağırdı
"Ne ödevi ..."derken eliyle ağzımı kapadı.
"Allah'ım benim bu kadar mal bir ablam varken ben nasıl bu kadar zekiyim!"dedi Sevim kendi kendine. Sonra bana döndü.
"Benim akıllı(!) ablam şimdi hani siz bu evden benim ödev için gerekli malzemeleri almak için çıktınız ya şimdi de annemler kandırmak için bağırdım."dedi Sevim. Ben haklılık belirtisi sesleri çıkarmakla meşguldüm.(Hımm,haklısın vb.) Sonra Sevim kendi odasına gitti. Ben de annemlere geldiğimizi haber verip kızlarla odama gittik. Odamda kızlarla biraz film izledik. Sonra sabaha kadar oturduk demeyi çok isterdim ama maalesef hepimiz anca saat dörde kadar dayanabildik.Sonra uyuyakalmışız. Sabah bizi uyandıran şey Sevim'in üzerimize atlamasıydı. Sonrası kalkıp üzerimizi giyinip okula gitmemiz.Ama maalesef kızlar dün bizde kaldıkları için okul kıyafetleri yanında yoktu. O yüzden serbest gittik. Kızlar da eve kitaplarını almak için gitti. Şimdi siz 'Ee madem vakit var neden okul kıyafetlerini giymiyorlar?' diyeceksiniz. Bizde kalmaları bahane aslında kimse okula okul kıyafeti ile gitmek istemiyor. Bi de şimdi siz 'Ee hadi diğer kızların evi çok uzak değil peki Toprak ne yapacak?' diye soruyorsunuzdur. Toprak bizde kaldı. Birlikte kahvaltı edip servise bindik. Kızlar da servisteydi. Okula gelince Barış'ı gördüm. Yanıma geldi.
"Selam!"dedi.
"Selam."dedim yüzüne bile bakmadan.
"Naber? Serviste benimle hiç konuşmadın."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...