Hep hayallerimdeki gibi bir gün olacaktı. Umarım yarın çok güzel geçerdi.
*****************-Pazar günü -
Barış'la buluşmak için hazırlanmaya başladım . Hava bugün şans eseri biraz soğuk olduğu için pembe ,ince bir kazak giydim. Altına yırtık kot giydim ve kalpli bir kolye taktım. Bir sırt çantası aldım ve içine biraz para,kitap ve güneş açarsa diye güneş gözlüklerimi attım. Saçlarımı düzleştirdim ve kafama pembe cap taktım. Makyaj olarak sadece bb krem , biraz parlatıcı ve rimel sürdüm. Ayakkabı olarak da spor ayakkabı giydim.
"Anne ben çıkıyorum."diye bağırdıktan sonra çıktım. Barış'la buluşacağımız yere gittim. Otobüse binmemek için taksi çağırdım. Gittiğimde Barış beni bekliyordu. Parayı verip indim. Çok yakışıklı olmuştu. Düz bir t-shirt ve kot giymesine rağmen çok yakışmıştı."Evet Selin Hanım niye ormana geldik söyler misin ?"
"Hımm. Hayır."dedim ve yürümeye başladım.
"Peki. O zaman nereye gidiyoruz söylesen?"
"Hımm... Hayır." dedim ve yürümeye devam ettik. Biraz daha yürüdükten sonra karşımıza bekçi kulübesi çıktı. Bir adam kulübenin içinde bekliyordu.
"Hasan abi her şey tamam dimi?" Diye sordum kulübeye yaklaşarak.
"Hazır hazır kulübenin arkasında."dedi.
"Aynı fiyat dimi Hasan amca."dedim.
"Evet kızım."dedi. Ona parayı verdim ve kulübenin arkasına ilerledim. Barış'ı da çağırdım.
"Kızım beni niye çağırıyorsun? "diye söylenmeye başladı. Bisikletlerden birini kaldırdım. Barış da diğerini aldı.
"Kızım bunlarla ne yapacağız ? " dedi.
"Süreceğiz."dedim ve bisiklete atlayıp sürmeye başladım."Hadi sen de gelll!"
dedim. Arkadan gelip önüme geçti."Haksızlık ama bu! "diye bağırdım. Gülmeye başladı. Daha hızlı sürüp onun önüne geçtim.
" Şimdi oldu!" diye bağırdım ve gülmeye başladım. Umarım Hasan amca söylediğim şeyi yapmıştır. Uzun bir süre bisiklet sürdükten sonra durdum. Bisikleti yere bıraktım. Barış da bisikletini yere bırakmıştı."Ee şimdi nereye ?"dedi. Elini tuttum.
"Hadi gel." dedim. Onu birkaç ağaç öteye doğru götürdüm.
"Hey yoksa beni ormanda kötü emellerine alet edip öldürecek misin?"dedi gülerek. Ciddi bir ifade takınıp "Katilim ben. Tüm kurbanlarımı ordaki ağacın altına götürüp kesiyorum."dedim.
"Saçmalama kızım "dedi gülerek.
"Ne o yoksa inanmadın mı?"dedim ciddi bir ifadeyle.Gülmemek için zor tutuyordum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...