23. Bölüm

2.7K 169 18
                                    

"Barış şey bu ya ..."
"Ney?"
*****************
"Kuzenim bu benim." dedim gülerek.

"Kuzenin?"

"Kuzenim!"

"Oh be içim rahatladı yani sana güvenmediğimden değil ama ..."
derken sözünü kestim.

"Anladım anladım.Tamam. Şimdilik sorun etmiyorum çok normal ama bir dahakinde surat asmak ve beni uğraştırmak yerine ilk bana sor lütfen."dedim.

"Peki peki."dedi gülerek.

"Gülme."

"Tamam."

"Gülme."

"Tamam tamam bak gülmüyorum."dedi eliyle yüzünü göstererek. Bu sırada sınıfa biri girdi. Sanırım alt sınıflardandı.

"Selin Yalçın ve Yağmur Yılmaz müdür sizi çağırıyor.

"Peki."dedim ve Yağmur'la birlikte aşağıya indik. Müdürün odasının kapısını tıklattım.

"Girin."

"Hocam bizi çağırmışsınız."dedi Yağmur.

"Evet kızlar gelin oturun."dedi müdür.
Karşısındaki koltuklara oturduk.

"Evet kızlaarr! Şimdi size çok güzel bir haberim var."dedi Müdür. Yağmurla aynı anda birbirimize baktık.

"Evet kızlar bu hafta cuma cezanızı sonlandırıyorum."dedi.

"Teşekkür ederiz hocam."dedim mutlulukla.
"Ay hocam çok teşekkür ederimmm!"dedi Yağmur da sevinçle.

Müdürün odasından çıktık.

"Yağmur derse girmesek mi ya?"dedim

"Bilmem ne yapacağız ki?"

"Kanka otururuz kantinde hem bak ben acıktım sabah sabah böyle derse giremem."

"İyi be hadi gidelim."dedi Yağmur. Birlikte üst kattaki kantine çıktık. O bir masaya otururken ben kantincinin yanına gittim

"Abi iki çikolatalı süt, bir çift katlı tost, bir çikolata bir de şu bisküvilerden. Yalnız Ahmet abi ben parasını tenefüste getireceğim."

"Tamam tamam ."dedi. Bana istediklerimi verdi. Bunları zar zor masaya taşıdım.

"İnsan bir yardım eder yani."dedim gülerek.

"Banane be o kadar çok almasaydın."dedi Yağmur da. Ona çikolatalı süt ve sevdiği bisküviyi verdim.

Kendim de tostumu yemeye koyuldum.
"Yalnız kanka biz o kadar sevindik ama zaten haftaya ceza bitiyordu."dedi Yağmur.

"Aynen ha biz niye o kadar mal gibi sevindik?"dedim.

"Ne bileyim ben."

"Yalnız var ya okulu şikayet etsek ne para alırız ha."dedim gülerek.

"Öh Selin saçmalama."

"Kızım fena mı olur zengin oluruz. "dedim.

"Bi vurucam şimdi kafana beynin çalışmaya başlayacak."dedi Yağmur.

"Yemek az geldi ya ondan çalışmıyor olabilir ."dedim tostumu bitirirken.

"Öh ayı beni ye istersen?"dedi Yağmur kolunu uzatarak.

"Şu an kolunu tavuk olarak görüyorum biraz daha çekmezsen gerçekten yiyebilirim."dedim koluna bakarak.

"Arada beni korkutuyorsun."dedi Yağmur kolunu çekerken.

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin