En son boğazına bakmak için tahta çubuğu çocuğun ağzına soktum. Ve sonra hayatımın en kötü dakikaları yaşandı.
****************
O minik, şirin gözüken çocuk üstüme kustu. Hem de o çocuktan beklenmeyecek kadar çok. Midem çok fena bulanıyordu bunu belli etmemek için annesine dönüp "Sanırım çocuğunuz hasta." dedim. Bunu dememle sinir katsayısının iyice arttığı belli oluyordu. Ben de hemen ordan kaçtım. Koşarken yolda Toprak'la çarpıştım. Aynı anda birbirimize bakıp "BAŞIM ÇOK BÜYÜK BELADA !" dedik."Bi çocuk üzerime kustu!" dedim.
"Yanlışlıkla ameliyata giriyordum!" dedi Toprak. İkimiz de aynı anda şaşırıp "Ne!" diye bağırdık. Arkamızdan güvenliğin çıkması ile aynı anda koşmaya başladık. Hızlıca tuvalete girip önlükleri çıkardık. Bir kabine gizlenip konuşmaya başladık."Öğğğ çok kötü kokuyor." dedi Toprak.
"Çocuk üzerime kustu çok iğrençti. Keşke doktor taklidi yapmasaydım." dedim.
"Keşke ben de. Yanlışlıkla ameliyata sokuyorlardı beni çok korkunç dakikalardı." dedi. Gülmeye başladım. O da gülmeye başladı. Dışarıdan gelen ayak sesiyle birlikte sustuk. Sanırım başımız çok büyük beladaydı.
"Kızlar?" Yağmurun sesini duyunca kafamızı bulunduğumuz kabinden çıkardık.
"Yağmur?"
"Siz deli misiniz herkes sizi arıyor. Hastaneyi birbirine katmışsınız." dedi telaşla.
Toprakla ayni anda birbirimize baktık. "Şey doktorluğu deneyimlemek istedik." dedim gülümsemeye çalışarak.
"Tüm güvenlikler sizi arıyor." dedi Yağmur.
"Bittik biz!" dedi Yağmur telaşla.
"Serkan halletti korkmayın. Başhekim aile dostuymuş." dedi Yağmur.
"Ne?" dedim şaşkınlıkla.
"Senin üzerine ne oldu böyle?" dedi bana bakıp burnunu tutarak.
"Çocuk kustu doktor olmak zor iş." dedim gülümseyerek.
"Cidden çocuk gibisiniz. Neyse sana yeni kıyafetler bulalım çünkü tüm gün bu kokuyu çekmek istemiyorum." dedi Yağmur.
"Ben de." diyip burnunu tuttu Toprak.
*********************"Al giy bunları hemen." dedi Yağmur elindeki temiz kıyafetleri uzatarak.
"Of sonunda gelebildiniz bir saattir bekliyorum." diye söylendim. Yağmur bana bakıp göz devirdi ben de dil çıkardım. Hemen bir kabine girip üstümü değiştirdim. Şuan temiz kıyafetlerle olduğum için çok mutluydum. Hemen tuvaletten çıktım ve Aslı'nın kaldığı odaya gittim. Aslı kalkmıştı ve iyiydi. Yanımda duran Toprak'a ve bana bakıp güldü.
"Kızım siz manyak mısınız ya?" dedi.
"Birazcık eğlenmek istedik. Hem belki ilerde doktorluğu seçerim diye denemek istedim." dedim.
"Selin biz tm sınıfıyız istesen de doktor olamazsın." dedi Azra bana.
"Off istemiyorum zaten doktorluk iğrenç." dedim elimdeki poşete koyduğum kusmuklu giysilerime bakarak. Bu sırada odaya Emir ve Serkan geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...