''Selin her şeyi anlatacağım sana.''dedi. İyi de neyi anlatacaktı ki? ''
*******************''Anlatacak ne var ki Serkan? Zaten o anlatacağın şeyin şuan bir önemi var mı ki? Ne kadar zaman geçti Serkan ? Ne kadardır konuşmuyoruz? Ne kadardır bizle bağını kopardın sen?Tamam benimle kopardın ama kızların ne suçu vardı?Neden oldu bunlar Serkan ? ya da vazgeçtim. Nedenini söyleme.Neden olduysa oldu. Oldu ve bitti. Benim için önemsiz artık.''dedim. Yalandı. Benim için çok çok çok çok önemliydi. Serkan'ın arkadaşlığını özlüyordum.Böyle olmasını istememiştim.Peki neden olmuştu bunlar? Barış yüzünden miydi? Sanırım.Ne yapacaktım? Şuan yapmak istediğim tek şey Serkan'a sarılıp Barış'la olanları anlatmak ve onu dinlemekti.
''Selin anlamıyor musun? Acıyor...''dedi.
''Ne acıyor Serkan? Hiç anlatmıyorsun ki?Şuan ne düşündüğünden emin değilim.Sanırım...Kim olduğundan da.''
''Ne anlatmaya çalışıyorum ki? Boşver . Sadece...Acıyor işte.''dedi tam o sırada zil çaldı ve Serkan sınıftan çıktı. Aklım çorba gibi olmuştu. Ve sanırım acıkmıştım.
''Selin konuşalım mı .''dedi Barış yanıma gelerek.
''Of anasını satayım herkes de bugünü mü buldu konuşmak için.''diye söylendim kendi kendime.
''Selin konuşalım mı?''dedi Barış tekrar. bir şey söylememe gerek kalmadan hoca sınıfa girdi.
Sonraki ders bedendi. Soyunma odasından ilk ben çıkmıştım.Topların olduğu malzeme odasına gittim. Bir anda kendimi duvara yaslanmış bir şekilde buldum.
''Barış ne yapıyorsun?''dedim onu ittirmeye çalışarak. Tabiki de ittiremedim.
''Selin...Benim suçum. Biliyorum.Ama seviyorum kızım iste ne yapayım.''
''Sevmiş olman beni kırmanı gerektirmiyor.''dedim.
''Biliyorum ama ne yapayım işte?''
''Mesela kırma beni, kıskanma nasıl olur?''
''Affettin mi beni?''
''Ha-''derken sözümü keserek dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
''Hay-''bi daha.
''Ha-''bi daha.
''H-''bi daha.
''Bunu sonsuza dek yapabilirim.''
''Barış sonra konuşalım.Bedenci görecek.''
''Göremez.''
''Nasıl?''
''Yok çünkü.''dedi.
''Barış biri-'' bi daha.
''Göremez. Kimseyi içeriye sokmayın dedim.''
''Neyse ne.''
''Selin hadi.''
''Vazgeçmeyeceksin dimi?''
''cık.''
''Peki tamam o zaman. Ama tam barıştık sayılmaz kızgınım hala sana.''dedim.
''Yaşasın be!Seni seviyorum, seviyorum ,seviyorum ,seviyorum...''dedi sarılarak.Gülmeye başladım.
''Hadi çıkalım buradan.''dedim gülerek.
''Çıkalım bakalım.''dedi.
Okul çıkışı Serkan'ı yakalamaya çalıştım.Servise binmeyip onun peşinden gittim.Barış 'a önemli bir şey olduğunu ,bir şeyi halletmem gerektiğini söyledim. Sanırım yeni barıştığımız için bir şey söylemek istemedi.Tüm tenefüslerde Serkan'ı yaklamaya çalışsam da bir türlü yakalayamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...