Kulağıma "Güldürürsün." diye fısıldadı.
*******************
İki saniyelik anlamsızlıktan sonra şok oldum. Bunlar dün söylediğim şarkının sözleriydi. Evden gitmeden söylemiştim."Güldürür müyüm seni, bıktırır mıyım bilmem,
Baktırır mıyım yüzüme eğer güldürürsem?" diye tekrar ettim. "Uyanık mıydın yani?""Evet. Aslında tam olarak uyanık sayılmazdım. Rüya sanmıştım." dedi gülerek. "Rüya olsaydı gördüğüm en güzel rüya olurdu." diye ekledi.
"Şimdi gidiyorum."dedim gülerek.
"Tamam."
"Gidiyoruum." diyerek el salladım. Koşarak sınıfa girdim. Kızlar konuşuyorlardı. Koşarak onların üzerine atladım ve sarıldım.
"Kızlaaar!"
"Ne? Oldu mu?" diye bağırdı Toprak.
"Eveeeet!" dememle hepsi bi anda bana sarıldı. "Boğulduuum!"
"Kızlar benim de size bi haberim var."dedi Azra ayrıldığımızda. "Hani sana arkadaşının benden hoşlandığını söyleyen 12. sınıflardaki çocuk var ya?"
"Evet kanka."dedim.
"Heh onun arkadaşıyla konuşuyoruz biz. Hatta sevgili gibi bir şeyiz sanırım."
"Oha neden bize anlatmadın?"diye koluna vurdu Cansu.
"Napayım araya hep bir şeyler girince çıkmış aklımdan."dedi.
"Çocuğun adı ne?"dedi Yağmur.
"Cem."
"Peki Buğra tamamen bitti mi?"dedi Aslı.
"Bitti. Yani artık çok sağlıklı bi ilişkimiz olamaz. Böylesi daha iyi."dedi.
"Sen öyle diyorsan." dedi Toprak.
"Aynen."dedim.
Gözümün önünde Çisem ve Barış'ın oturmasına dayanamıyordum. Cidden intikam almak için en nefret ettiğim kişiyle mi çıkıyordu? Sonraki ders bedendi.
"Kızlar siz bekleyin ben top alıp geliyorum." diyerek malzeme odasına girdim. Barış içerideydi. Basket toplarına bakıyordu.
"Selin konuşalım mı?"dedi bana dönerek.
"Gerek yok." dedim ona bakmadan. Topları inceliyordum.
"Sadece 1 dakika."
"Hayır bu yüzden sevgilimle aramın bozulmasını istemiyorum." dedim ona bakıp gülümseyerek.
"Sevgilin mi? Kim?"
"Seni ilgilendirmez. Senin sevgilinin beni ilgilendirmediği gibi."
"Sevgilim mi?"dedi.
"Hıhı Çisem."dedim.
"Çisem'le sevgili değiliz. Biz sadece... takılıyoruz."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...