"Selin Yalçın ve Barış Duman siz misiniz?"
"Evet ."
"Müdür sizi bekliyor."dedi.
****************Birbirimize anlamsızca baktık. Sonra elimi tuttu önden giderek beni müdürün odasına yönlendirdi.
"Ay ne diyecek acaba?"dedim.
"Öğrenelim."dedi ve kapıyı tıklayıp içeriye girdi. Tabi elimi tuttuğu için arkasından da ben girdim. Bir dakika elimi tutmak mı? İçeriye girince müdürün bir noktaya odaklandığını hissettim. Göz hizasına bakıp nereye baktığını kestirmeye çalıştığımda ellerimize odaklandığını gördüm. Çabucak elini bıraktım. Ah!İnanamıyorum müdürün yanına giderken el ele olmak mı? Kendimi 1. sınıf kitapalarındaki gibi hissediyorum.
Selin ile Barış el ele.
Selin ile Barış müdürün yanına gitti.
Selin ile Barış ele ele müdürün yanına gitti.
Müdür onlara kızdı.
Koş Yağmur koş.
Selin ve Barış'a müdür kızıyor koş da kızmasın.Yağmur içeriye girdiğinden beri çok büyük bir sessizlik hakimdi. Yani yaklaşık 10 saniyedir.
"Hocam beni çağırmışsınız."
"Evet geç bakalım Selin ve Barış'ın arasına."dedi. Yağmur mecburen aramıza girdi.
"Evet Yağmur ve Selin. Ben size bir ceza vermiştim hatırlarsanız. Şimdi ikiniz tiyatro salonunu temizleyecektiniz ama ben düşündüm de şimdi tiyatro salonu çok büyük değil. İkiniz onu hemen bitirirsiniz. O yüzden bir ay boyunca biriniz tiyatro salonunu diğeriniz de spor salonunu temizleyecek. Ve hemen bugün başlamanızı istiyorum."dedi..
"Barış sana gelecek olursak eski okulunda basket takımındaymışsın doğru mu?""Evet hocam."dedi.
"Peki şimdi bizim bir oyuncu sakatlandı ve birine ihtiyacımız var. Eğer bu maçta iyi oynarsan diğer tüm maçlara da çıkarsın. Kabul ediyor musun?"
"Evet ediyorum."dedi. Bir anda çok mutlu olmuştu.
"Tamam şimdi çıkabilirsiniz ."dedi.
Dışarı çıktığımızda Barış 'a döndüm. "Basket takımında mıydın? "
"Evet. "
"Vaaay."dedim.
Sınıfa çıktığımızda çoktan ders başlamıştı. Tenefüste Can ve Toprak'ın yanına gittim.
"Hey naber gençler? Uzun zamandır sizinle uğraşmamıştım. Gelip biraz uğraşayım dedim."
"Selin biraz git başımızdan git sevgilinle uğraş."
"Hayır canım sizinle uğraşmak daha zevkli. Ben hiç gelmemişim gibi devam edin siz."dedim. Toprak Can'a döndü.
"Can hani seninle çizim yapacaktık."dedi. İkisinin de çizimleri iyiydi. O yüzden bence bu çok mantıklıydı. Onlar kendi aralarında konuşurlarken çok sıkıldığımı fark ettim. Bunun üzerine Emir ve Aslı'nın yanına gittim.
"Hey Naber?"dedim.
"İyi senden ."dedi Aslı.
"Barış'la işler yolunda mı?"dedi Emir.
"Ah evet sadece etrafımdaki çiftleri rahatsız etmeyi özlemişim."dedik ve güldüm.
"Ve seçilmiş çift de biz oluyoruz."dedi Emir sırıtarak.
"Tam üstüne bastın ayağını çek."dedim. Ben ve Aslı yaptığım espiriye gülerken Emir bize anlamsızca bakmayı tercih etti.
"Ah kızlar. Sizi anlamıyorum." dedi Emir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...