21. Bölüm

2.8K 178 28
                                    


"Şimdi ne yapacaksın çok merak ediyorum." dedi sinsice gülerek.
*******************

Ben de istemsizce gülmeye başladım. Ben gülmeye başlayınca onun yüzündeki gülümseme şaşkın bir hal aldı.

"Kızım deli misin ? Niye gülüyorsun? " dedi bana bakarak.

"Senin salaklığına gülüyorum canım. Gerçekten sen benim bu videoyu tek bir kişide bırakacağımı mı sandın?"dedim zafer dolu bir gülümsemeyle.

"Yani?"

"Yanisi canısı"cebimden flash belleği çıkardım."Yediğin haltlar bunun içinde. Ek olarak video bende, Yağmur'da ve Azra da da vardı. Hiç olmazsa diye Toprak ve Aslı'nın bilgisayarında video duruyor. "dedim. Şaşkına uğramış , morali bozulmuştu.

"Müdürün odasında görüşürüz canım."dedim ve samimiyetsiz bir şekilde güldükten sonra yanından geçip sınıfa gittim. Sınıfta Barış yanıma geldi.

"Kızım vay be neymişsin sen öyle."dedi Barış.

"Tabi oğlum ne sandın ."dedim gülerek.

"Korkmadım değil."dedi Barış. Koluna vurdum. Koluna vurmamla yana devrilmesi bir oldu. Tam yana doğru düşecekken kolundan tuttum kaldırdım.

"Kızım sende ne güç varmış !"dedi Barış kolunu tutarak.

"Ay çok pardon ! İsteyerek olmadı. Ay Barış çok özür dilerim!"dedim koluna bakmaya çalışarak. "Bir şey oldu mu? Dur bakayım."dedim.

"Kızım yok bir şeyim." dedi Barış.

"Ya bakayım nolacak?"

"Bakma kızım!"

"Aa kızıyorum ama! Bakıcam dedim!"

"Bak anasını satayım! Ne inatçısın sen ya! Kızım yok bir şeyim diyorum niye zorluyorsun?" dedi kolunu açarak. Koluna baktığımda vurduğum yerin kızardığını gördüm.

"İçim rahat etmezdi. Ay kızarmış! Çok özür dilerim ya! Krem sür tamam mı? Kızarıklık kalmasın."dedim  üzgün bir şekilde.

"Kızım niye üzüldün gene ?"dedi Barış.

"Ben biraz dengesiz miyim? Biraz değil baya dengesizim. Ben baya baya dengesizim. Evet evet dengesizim. Kesinlikle dengesizim. Ben dengesiz miyim Barış bir şey söylesene."dedim.

"Ne söyleyeyim kızım? "

"Dengesiz değilsin de. Harikasın de. Eşsizsin de. Yok o kadar deme. Şey de ama."

"Ney diyeyim?"

"Seni seviyorum."

"Hımm. Bence güzel fikir. Hemen diyeyim mi ? Yoksa başka zaman mı diyeyim? Bence hemen diyeyim."dedi Barış.

"Bence hep de."dedim.

"Günaydın çocuklaaar!"diyerek içeriye giren tarih hocamızla ikimiz de yerimize oturduk . Tarih hocası konuyu anlatmaya başlamışken Barış yavaşça kulağıma eğilip " Seni seviyorum."dedi. Tabiki en önde olmamamıza rağmen tarih hocamız konuştuğumuzu nerden görmüştü? Konuşmamıştık bile. Yani konuşma iki kişiyle olurdu. Barış bana bir şey söylemişti sadece. Ben cevap vermemiştim. Evet ben neden cevap vermemiştim? Cevap vermeliydim.

"Kızım soruma cevap versene?"

"Efendim hocam? "

"Ne konuşuyorsunuz komik bir şeyse söyle hepimiz gülelim." Genel öğretmen klasiği. En nefret ettiğim.

"Hocam gülmüyorum."

"Emin misin ?"

"Gülüyor muyum?"

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin