Emre Aydın - Sen gitme
"Ne söyledin?"
"....."
*****************"Barış ne söyledin?"
"Hımm... Aslında senin benim sevgilim olduğunu ama bu anlık sinirle bana kızıp beni kızdırmaya çalıştığını söylemiş olabilirim."
"Ne!" Benim bağırmamla arkadan bi kadının bağırması bir olmuştu. Kadına baktığında yanında oturan adamın -büyük ihtimalle sevgilisiydi- kafasından aşağı çayı dökmesi bir olmuştu. O an aklıma gelen şeyle yanımdan su şişesini alıp Barış ne olduğunu anlamadan kafasından aşağı dökmem bir olmuştu. Üstüne birde " Bana bunu nasıl yaparsın ? " diye bağırıp kafeden koşarak çıkmam Barış'ı şaşkınlık içinde bırakmıştı. Bi de sanırım hesabı ona kitlemiştim. Arkamdan kızlar da koşa koşa gelirken ben kafenin yanındaki parka oturup kahkahalarla gülmeye başlamıştım. Kızlar şaşkınca bana bakarken onların arkalarından gelen Serkan, biricik enişteciklerim ve Barış baya sinirli gözüküyorlardı. Hepsi bana anlamsızca bakıyor, ben onlara gülmekten bi türlü anlatamıyordum.
"Hani ahahah o ka- ahahahaha - dın yaptı ahahahaha ben de onun ahahahaha gibi ahahahah" on dakika güldükten sonra artık gülme krizim son bulmuştu.
"Evet Selin Hanım gülme krizin son bulduğuna göre artık anlatsan diyorum. "dedi Barış.
"Senden Koray 'ı kaçırmanın intikamını aldım." dedim omuz silerek.
"Demek intikam ha?"dedi Barış. Ve beni sırtına attı. Parkın ortasında bulunan çeşmeye doğru gidiyordu.
"Napıyosun lan ? Bırak hemen kızı !" diye bağırıyordu Serkan da ama nafile. Barış 'ın beni bırakacağı yoktu. Derken bi anda beni bıraktı Barış. Kendimi buz gibi suyun içinde buldum.
"Allah seni alsın Barış! Bu ne yağ bi de üstümde elbise vardı dondum yağ!"diye bağırdım. Bu sefer hepsi gülmeye başlamıştı.
"Zaten kısmetimi kapattın! " deyince bu anda ciddileşti.
"Kısmetin kapalı falan değil belki de sen gözünün önündekini göremiyorsundur?"dedi Barış.
"Belki gözümün önündeki bana kendini gösteremiyordur?"dedim.
"Belki de."dedi Barış.
"Eveeett! Hadi artık gidelim!"diye bağırdı Serkan dikkati üstüne çekmek ister gibi.
"Aynen ama önce beni burdan çıkarın."dedim. Serkan beni kucağına aldı ve yere bıraktı.
"B-ben çok üşüdüm ."dedim.
"Tamam gel bakalım."dedi ve montunu hemen kafamdan aşağı geçirdi ." Sen üşürsün diye bir şey söylemiycem çünkü ben aşırı şekilde üşüyorum ."dedim.
Serkan gülümsedi. "Ihıhı-öhöhö" Barış öksürmeye başlayınca Serkan onun sırtına vurdu.
"Yavaş lan yavaş! " diye bağırdı Barış.
"Ulan hem yardım ediyoruz hem de bi dövmediği kaldı."diye söylendi Serkan.
"Onu da yaparım istersen."dedi Barış sinirli bi şekilde. Kavga çıkmaması için dikkati üstüme çekmeliyim diye düşündüm.
"Ah ah ,ayağım ah!"diye bağırmaya başladım. Aklıma başka bişey gelmemişti. Yanıma ilk koşan kızlar oldu.
"İyi misin kanka?"diye sordu Aslı.
"Ah Aslı ayağımı burktum kalkamıyorum."dedim.
Azra ve Cansu ne yaptığımı anlatmıştı ve bana ordan kaş göz yapıyorlardı. Barış beni kucağına aldı. Ama bu seferde beni eve hangisi götürecek diye kavgaya tutuştular. Bu sırada benim pek zeki arkadaşım Yağmur taksi çağırmıştı. Ama gel gör ki sadece bir taksi hepimizi almıyordu. Bu seferde kim taksiye oturacak diye kavga başladı. Barış beni yere oturttu ve Serkan'la yine tartışmaya başladı. Biz de onlar tartışırken kızlarla taksiye bindik. Biz binince ilk Arda fark etmişti. Diğerlerine söyledi ama onlar idrak edene kadar biz camdan bağırıp gitmiştik.
**************-Ertesi gün -
Dün taksiden inip eve o ıslak kıyafetlerle zor girmiştim. Üstüme değiştirip sabaha kadar uyumuştum. Şimdiyse üstümde dünkünün aksine gayet normal bir kot,üstünde gri bir t-shirt, beyaz şapka ve ayakkabı giydim. Dün ders almıştım. Etek giyip bi taraflarımı donduramazdım. Dün bunu çok net anlamıştım.
( Selin'in giydikleri)
Üstelik bugün hepsinin evde kaldıklarından yol boyunca görüntülü konuşarak emin olmuştum. Bir tek Cansu'yla konuşmamıştım o da zaten evde aşk acısını çekiyordu. Ben de şimdi yine dünkü cafede oturup buluşucağım kişiyi beklemekte meşguldüm. Cafeye siyah saçlı, uzun boylu, beyaz tenli bir çocuk girdi.
"Ayy buraya geliyooo" diye düşünürken yan masaya gitti.
"Pardon Selin siz misiniz?"soran kişiye baktığımda o olduğunu gördüm.
"Evet siz de ..."
" Berkcan ." dedi.
"Memnun oldum."
"Ben de." Şimdiden çok utangaç , cok tatlı birine benziyordu.
- Yarım saat sonra -
Öyle değilmiş. Çocuk o kadar egolu çıktı ki yarım saat boyunca bana evini arabasını - 18 yaşında olduğu için araba kullanabiliyormuş - anlattı. Hiç hoşlanmamıştım. İçimden kızlara bana bunu ayarladıkları için hafiften sövmeye başlamıştım. Çocuğu zaten dinlemiyordum. Cafenin kapısından Barış girince dikkatim tamamen ona çevrilmişti. Bir dakika Barış ! Burada! Buraya doğru geliyor!
Barış bizim masaya gelip beni kolumdan tutup kaldırdı."Gidiyoruz!" dedi kolumu çekerek.
"Sen naptığını sanıyorsun kızı çabuk bırak!" diye bağırdı. Barış'ın kolunu çekti de keşke çekmeseydi. Barış' ın kolunu çekilmesiyle kafa atması bir oldu. Beni sırtına attığı gibi kafeden çıktı.
"Barış bırak ben kendim yürüyebilirim."
Birden bıraktı. Çimlerin üstüne düştüm. Yine dünkü parktaydık. Bağırmaya başladı.
"Biliyor musun salaksın sen! Hiç bir şeyi görmüyorsun! Gözünün önündeki hiç bir şeyden haberin yok! Gözünün önündekini görmeyen salak birisin!" Bu sözleri beni kırmıştı."Ama ben o salak kızı seviyorum ve o salak kız beni görmüyor! O salak kız bunu fark etmediği için ben bu haldeyim! " dedi kendini göstererek . Sinirden kıpkırmızı olmuştu. Arkasını dönüp gitmeye başladı.Sinirlenmiştim. Beni öylece bırakıp gidiyordu.
"Biliyor musun ben salağım! " dedim bağırarak. "Ben salağım ! Hiç bir şeyi anlamıyorum! Kendi pembe ütopyamda yaşıyorum! Ama sen de korkaksın! Bugüne kadar bunu söyleyemiycek kadar korkak!"diye bağırdım. Ağlamaya başlamıştım. Ama gitti. Öylece bağırdı ve beni dinlemeden gitti. Bana söz hakkı bile vermedi. Sadece gitti. Beynimde tüm bunlar yankılanıyodu ve ben parkta bir ağacın altında bağıra bağıra ağlıyordum.
GİTTİ! BENİ ÖYLECE BIRAKIP GİTTİ!!!
Eveet canlarım bölümü nasıl buldunuz?Güzel yorumlarınızı okuyorum ve çok mutlu oluyorum. Hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum ve öpüyorum. Buradaki bölümde görüşmek üzere. Hoşçakalın💙
Facebook grubumuza katılmayı ve hikayeyi beğenip kütüphanenize eklemeyi unutmayın.
Parodi hesapları açmak isteyenler yazabilir. Sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz;Instagram: reziloldumwattpad
Facebook : Rezil Oldum -WattpadParodi hesaplar:
barisdumannn05
azra.demr_
yagmuryilmaz.3891
selinyalciin_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REZİL OLDUM!
HumorSelin 'in dünyasına hoşgeldiniz! Burada daha önce görmediğiniz şeyler göreceksiniz. Örneğin burda içki yerine elmalı frutti, su yerine çikolatalı süt içilir. Bu dünyaya bir kere girdiyseniz kesinlikle rezil olan birini gördüğünüzde dalga geçmeyin...