16. Bölüm

3.9K 225 22
                                    

Sahawn Mendes- There's Nothing Holdin Me Back
El salladım ve geri döndüm. Eve doğru yürümeye devam ettim.
**************

Eve geldiğimde içimde garip bir his vardı. Hüzün mü desem heyecan mı desem bilemiyordum. Gider gitmez Yağmur 'u aradım.

"Yağmurrr. "

"He kankam. "

"Kanka bugün ay çok utanıyorum ama bak şimdi sıkı dur."

"Öpüştünüz mü?"

"Evet. Ama kendimi bu kadar garip hissetmem normal mi?"

"Nasıl bir gariplik?"

"Kanka bilmiyorum yani sanki biraz hızlı oldu ya öf bilmiyorum."

"Evet kanka bak biraz çabuk olmuş ama olsun takma kafana."

"Kanka ay ya bilmiyorum bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum."

"Kanka kafana takma ."

"Peki kankam."

"Ay kanka o senin karar verebileceğin bir şey değil. Yani karar verebileceğin bir şey ama o anki duyguyla bunu düşünemiyorsun. Yani bende de oldu. Geç mi? Erken mi ? O an pek önemli olmuyor. "

"Evet kanka."

"Barış'ın kötü bir şey düşünmeyeceğine eminim seni seviyorum yarın görüşürüz."

"Bay bay ben de seni seviyorum."dedim ve kapattım. Şimdi sırada kızların hepsine anlatmak vardı.

-Aslı'nın ağzından -

Okula geldiğimizde Selin çok neşeliydi. Hepimizi topladı ve olanları anlattı. Olanları anlatınca en çok sanırım ben  ve Cansu verdik.Aynen şöyle olduk;

"Kaldı geriye iki kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kaldı geriye iki kişi."dedi Azra bana göz kırparak.

"Asla böyle bir şey olmayacak çünkü Batu eğer beni öperse ağzına kesinlikle çarparım.Bir daha toplayamaz. "dedi Cansu.

"Tamam o zaman bir kişi kaldı."dedi beni dürterek.

"Ben pek cesaret edemiyorum kanka zaten Emir  de bence cesaret edemiyor. "Dedim utanarak. Toprak'ın yanına gittim. Yanaklarını sıktım. Yanaklarını her zaman kızarırdı. Sadece utanmasına gerek yoktu. Sıcakta, soğukta, güneşte hep kızarırdı.
"Oyşş yanaklara bak bee."dedim gülerek. O da benim yakalarımı sıkmaya başladı. Sonra gülerek ikimiz de bıraktık. 

-Selin 'in ağzından-

Barış basketbol takımına antreman için gittiğinde tenefüslerde yalnız kalmıştım. Ben de bunu eskisi gibi arkadaşlarımı sinirlendirerek geçirmeyi tercih ettim. Can ve Toprak tenefüste dışarıda dolaşıyorlardı. Emir ve Aslı ders çalışıyor.  Yağmur ve Arda kitap okuyor . Buğra , Azra, Batu ve Cansu  kantinde oturuyorlardı. En mantıklı fikrin  Can ve Toprak'la uğraşmak olacağını düşündüm. Onlar bahçede dolaşırken yanlarına gittim.

REZİL OLDUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin