Sabah erken saatte kalkıp kahvaltı masasını hazırladım. Asrın yarı uyur yarı uyanık haliyle karşımda oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.
Veysel kim bilmiyordum ama ciddi manada gözüme batıyordu artık. Üstelik kaç erkek iş muhabbeti yaparken pişmiş kelle gibi sırıtırdıki! Aklıma gelen düşünceleri ne kadar kapalı kutulara koysamda, bir delik bulup kaçıyor yine aklımı bulandırıyordu.
El hareketlerini takip edip ekran şifresini gizliden gizliye çözmeyi kafama koymuştum artık. İçimdeki kurt ölmeden bana huzur yoktu. Masayı toparlayıp aynada son kez kendime baktıktan sonra Asrın'ın peşinden arabaya ilerledim. Emniyet kemerimi takmış her zamanki gibi yolları izlemeye başladım. Artık hava iyiden iyiye soğumaya başlamış insanı ürperten ince soğuk vardı. Otelin önüne geldiğimizde Asrın'dan önce arabadan inip odaya ilerlemeye başladım. Asrın'da peşimden gelip sessizce odaya girdi. Dün odaya bir masa daha istemiş ve bunun yerine geldiğini görmüştüm.
Patron masasına oturup diğer masayı Asrın'a bıraktım. Şaşırtıcı derece sesini bile çıkarmadan masasına oturdu ve bilgisayarla uğraşmaya başladı. Yok yok, kesin bir haltlar yiyor bu. Sesimi çıkarmadan akşam olmasını bekledim. Canım dışarı çıkmak istemediği için odaya pizza sipariş etmiştim.
Asrın lavaboya gideceğini söyleyip odadan çıkmış hala gelememişti kanalizasyona düşesice.
Kapının açılma sesiyle kafamı kaldırdım, elinde pizzalarla Asrın içeri girip kendini koltuklardan birine attı. Pizza paketlerini masanın üzerine koyup kolaları çıkarıyordu."Nerdesin sen?"
"Geldim işte."
2 tane olan pizza paketinden üstekini alıp koltuklardan birine oturdum. Asrın'da karşımdaki koltukta pizzasını yemeye başladı. Pizzaların bitmesine yakın Asrın bana bakarak konuştu.
"Akşama toplantım var birazdan çıkalım."
"Tım derken?"
"Evet tım. Erkeklerin içine seni sokacak değilim."
"Şu an gerçekten kocammışsın gibi konuşuyorsun farkında mısın?"
"Neyse ne işte hadi çıkalım. Kapıda seni bekliyorum."
Son pizza lokmamı ağzıma atıp yerimden kaktım. Eşyalarımı aldıktan sonra odadan çıkıp dışarıya ilerledim. Asrın arkamdan gelip kapıda hazır bekleyen arabanın şoför koltuğuna oturdu. Bende yanındaki yerimi alıp etrafı izlemeye başladım ta ki duyduğum mesaj sesine kadar, ekranda Veysel Usta yazıyordu.
Eve gelir gelmez duşa girip hazırlanma telaşına düşen Asrın aklımı karıştırmaya başlamıştı. Kim erkeklerle buluşacağı için bu kadar süslenir ki televizyon karşısında oturmuş. Ekrandan çok, aklımda dönen filme dikatimi verdiğim an mesaj sesiyle irkildim. Asrın telefonunu masanın üzerinde unutmuştu, yakalanma korkusu olsada telefonu elime alıp şifreleri denemeye başladım. En sonunda Sırık yazınca açılan şifreyle zafer kazanmışcasına rahatlayıp gelen mesajin üzerine tıkladım.
Gelen mesaj; Veysel Usta
Offf Asrın regl oldum ):
Veysel, usta, erkek, regl (!)
Beyin fonksiyonlarım resmen işlemez hale gelmişti.Regl diyor adam ya, regl!
Adam. Kadın. Evet evet kadın bu, resmen kadın. Kanlı canlı kadın. Asrın, ah Asrın şeytana bile tuzak kurarsın sen pis Sırık. Madem öyle gör bakalım sen. Mesajı silip numarayı engelledikten sonra Veysel Usta adıyla kendi numaramı kaydettim ve Asrın'a buluşma yerini mesaj attım şimdi gör bakalım oyun nasıl oynanırmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALONCUKLAR (TAMAMLANDI)
HumorFuat bey dedemle muhabbet ediyor daha önce nerede çalıştığıyla ilgili sorular soruyordu. "En son istiklalde çalıştım Fuat Bey din görevinden emekli oluncada buraya taşındık." "Papaz mısınız?" Asrın'ın sorusuyla kahve dedemin boğazında kalmıştı. Sini...