hoş geldiniz, ilk defa.
-
"On dakika geciktin. "
Yoongi oturduğu masada kollarını göğsünde bağlamış bir halde karşısındaki genç adama bakarken bir yandan da bugün onu nasıl azarlaması gerektiğini düşünüyordu.
"Üzgünüm Bay Min ama yeni çömezlerden bir kaçı sorun çıkarttı, onlarla uğraşmak zorunda kaldım. "
Jungkook nefes nefese, karşısındaki somut disipline bakıyordu. Adamın efsane güzelliği yanında,efsane bir öfkesi, efsane kuralları vardı.
" Sorun çıkaranların adını bana yaz, onların benim gözetimim altında olmasını istiyorum. "
Jungkook usulca baş salladı. Zaten Min Yoongi'ye karşı çıkması da imkansızdı. Geldiğinden beri tuttuğu dosyaları masaya bıraktı. Yoongi dosyalara bakarken, gözlerini Jungkook'a çevirdi.
"Ayrıca bu geceki nöbeti Jaebum'dan alıp sana veriyorum."
Jungkook duyduğu sözlerle yerine mıhlanmış gibi hissetti.
Sesini olabildiğince pişman ve aciz çıkararak konuşmaya başladı.
Bu gece izin almak zorundaydı, aksi takdirde ilerideki bütün gecelerde nöbeti o tutacaktı."Bay Min, üç gecedir ben nöbet tutuyorum efendim,bu gece önemli bir işim var."
Yoongi karşısında mazeret uyduran çocuğa, bir zamanlar korkudan ağlatan bakışlarından birini attı.
"Bana karşı mı geliyorsun?"
Jungkook ne diyeceğini bilmese de Yoongi'nin tek zayıflığı olan kelimeyi öne sürdü.
"Efendim, ailem..." Dedi Jungkook. Yoongi bakışlarını sakladı ama sesi sert, okyanusta ki bir fırtına kadar da gürdü.
"Ailem ne?!"
"Efendim ailem ile üç yılın ardından ilk defa görüşme şansını yakaladım. O da yarın akşam, eğer Jaebum'un nöbetini ben tutarsam bu fırsatı kaçırırım."
Yoongi gözlerini direkt olarak Jungkook'un gözlerine dikti. Bir insanın yalan söyleyip söylemediğini anlamak, genelde saliselerini alıyordu.
Neyse ki Jungkook doğruyu söylüyordu bu yüzden başını olumlu anlamda salladı.
"Pekala,madem ailen geliyor bu seferlik nöbeti başka birine verelim. Fakat bir daha bana karşı çıkmaya çalışırsan, seni yakarım Jeon. Anladın mı?!"
Jungkook başını salladı.
"Anladım efendim."Yoongi ellerini başına çıkardı.
Jaebum'a da aynı nedenden izin vermişti ve Jungkook'un geç kalacağını bildiği için bu geceki nöbeti onun başına bırakmayı düşünüyordu. O anda aklına Jungkook'un geç kalma nedeni geldi.
"Bu sorun çıkaran çömezlerin isimlerini ver bana."
Jungkook anında cebinden bir kağıt bir de kalem çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -