-
Bebeklerim,anneniz geldi!
Nasılsınız aşklarım, sizi çok özledim, şu sıralar biraz boşluğum var ve vakit buldukça yazdım elimden çıkan bu. Bir sürü yorum istiyorum, ne kadar çok yapabilirseniz!
Sizi çok seviyorum!
Öptüm, üzgünüm ki gitmek zorundayım!
Ommaisout!
Keyifli okumalaaaaaar :)
-
Güneş tepede, en tepedeydi. Rüzgar hafifti, çimenleri oynatacak kadar hafif ama yine de Yoongi'nin saçlarının kokusunu burnuma getirecek kadar güçlüydü. İmtihan alanındaydık, sadece o ve ben,bir de bacak aramda duran bir bardak portakal suyum vardı. Saçları yavaşça çıplak bacağıma değiyordu. Şortum iyice baldırlarıma doğru kaymıştı,Yoongi'nin siyah saçları esmer tenimi siyaha boyuyordu. Bir eli gözlerine kapanmıştı, diğer eli karnının üzerindeydi ve yüzü hafifçe rahatlamıştı. Çimenlerin üzerinde öylesine rahat bir şekilde oturuyorduk ki, kendimi sıradan bir parkta oturuyormuş gibi hissediyordum fakat işin aslında, oturduğum yerin altında,bir bölgeyi yok edebilecek kadar çok cephanelik vardı ve ben hemen onun üzerinde ki çimenler de oturuyordum. Bir an için nasıl da büyük ve yıkıcı,çirkin bir gücün, çimenler kadar güzel şeylerle kaplandığını düşündüm ve bu bana insanları anımsattı.
Kendi çirkinliklerini, makyajla, kıyafetle kapatan insanlar, kendilerini en güzel halleriyle normal hayatta başkalarının iltifatlarını almak için, güzel görünen insanlar, yıkılmış ama ayakta durmaya devam eden insanlar.
Sonra, insanları düşünmekten sıkıldım. Yoongi hemen yanımdaydı. Yoongi güzeldi. Ötesi yoktu. Onun yanındayken, ondan başka şey düşünmek istemediğimin farkına varıyordum yavaş yavaş.
"Bugün hava güzel." dedim aklımdakileri dağıtmak için.
"Güneşi seviyor musun?" Hafifçe dudaklarını yaladı.
"Evet!" Geriye yaslandım hafifçe, tüm kaslarım,göğsümde ki morluk, her yerim ayrı ayrı sızladı ama ses etmedim. Çektiğim acıyı insanlara göstermektense acıdan ölmeyi yeğlerdim çoğu zaman.
"Güneşi çok severim, baksana ne güzel de ısıtıyor içimizi! Sen sevmiyor musun?" dedim sonra.
Ya sevmiyorsa? Sırf ben istedim diye geldiğimiz bu çimenler ya onu memnun etmiyorsa?
Kayalarda sonuçta çimenler arasındadır,yani bilemiyorum şimdi...
"Sevmem." dedi Yoongi.
"Hatta nefret ederim."
Demek ki Yoongi, kayaların altında olan bir kaya...
Yani otsuz kaya...Her neyse, ne diyordum...
Yoongi güzeldi.
Ne güzel bir cümle.
Yoongi'nin adının geçtiği her cümle güzel. Kokusu güzel, teni güzel, saçları güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -