-
"Uyan!"
Yüzüme çarpılan soğuk suyun ve kulağımın dibinde atılan çığlığın etkisi ile hızla yatağımda doğrulup öfke ile bağırdım.
"Ne oluyor be?!"
Taehyung hemen başımda her zamankinden daha uyku sersemi bir halde, şişmiş gözleri ve karışmış saçları ile duruyordu.
"İt herif Sabah Selamına gideceğiz kalk."
Yüzümden akan suları silip,az önce Yoongi'nin de içinde olduğu fantastik rüyamdan uyandığım ve güzel başımı koyduğum yastığı tüm hızım ile kavrayıp Taehyung'a savurdum.
"Taehyung sabahın köründe sana yemin ediyorum öyle bir vururum ki, Hoseok'un yaptığı aşk öpücüklerini geride bırakırım it herif!"
Taehyung cümle de Hoseok'un adını duyunca ayrı bir sinirle bardağının dibinde kalan son damlaları da yüzüme fırlattı ve söylendi.
"Hoseok deme bana."
Yüzüme yerleştirdiğim kocaman uyuz gülümsemem ile ekstra uyuz bir halde Taehyung'u dürttüm.
"Ne oldu haşin sevgilin ve sen tepiştiniz mi?"
"Atlar tepsin onu."
Sabah uyanmışlığının verdiği huysuzluğu ve Taehyung'un bir kaç günde tombullaşmış yanakları nedeniyle geride bırakıp, içimde o yanakları parçalama isteğiyle yataktan kalktım. Lanet olsun, Min Yoongi'siz bir güne uyanmak tek kelime ile berbattı.
"Bana yalan söyledi." dedi Taehyung, ben yatağımı kapatırken.
"Evli miymiş?" Örtüyü düzeltirken söylediğim bu cümle bir an için bana Yoongi'nin karısını anımsatmış ve bu birazcık buruk hissetmemi sağlamıştı.
"Hayır." Taehyung asık suratı ile söyledi, bir karın ağrısı olduğunu biliyordum ama ne olduğunu anlayamamıştım.
"Gayrı meşru çocuğumu varmış?"
"Hayır." Yeni düzelttiğim yatak örtüsüne oturdu Taehyung yavaşça.
"O zaman kadınlardan hoşlanıyor." Şişirdiğim yastığı Taehyung'un kucağına attım, umarım yatağın örtüsünü bozardı da onu bir güzel döverdim.
"Hayır." Taehyung yastığa sarılıp ağır ağır yatağa devrildi yan olarak.
Acaba muayyen gününde falan mıydı?
Tanrım Taehyung'un bu halleri beni deli ediyor ya! Sabah olan on gram sabrım da eriyip gitti yemin ediyorum.
En sonunda evde kalmış umutsuzlar gibi duvara bakan Taehyung'un yüzüne doğru isyanla bağırdım.
"E ne yaptı bu adam da seni üzdü sana yalan söyledi!"
Taehyung ilk olarak etrafı kolaçan etti ardından derin ve üzgün bir nefes aldı.
Yemin ediyorum ya Hosoek hamileydi ki bu durumda Taehyung'u tebrik etmeliydim. Ya da Taehyung hamileydi ki bu durumda Hoseok'u gebertmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfic"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -