-
"Duydum ki eleniyormışsun?" Min Yoongi hemen yanı başımda aşırı seksi bir şekilde dikilirken ve ben , afedersiniz ama kıçımdan nefes alırken, ona karşı çıkmak için yanıp tutuşuyordun. Pekala, sadece ona karşı çıkmak için değil onu yatağa atmak için de tutuşuyordum.Konu Min Yoongi olunca ben, her türlü tutuşuyordum.
"Kim demiş?!" Dedim bende zorla aldığım nefeslerimin arasından.
"Yerde duran kıçın!"
Bir an kıçıma baktım, heyt be! Lopez'e kafa atardım bununla.
Onun da gözleri kıçıma değince bir an için ona kur yapmak ve yapmamak arasında kaldım çünkü size belirtmeyi unuttuğum bir detayda, altımda tayttan başka bir şey olmadığı ve benim yüz üstü yattığımdı.
"Beğendin mi?" Dedim popomu sevimlice sağa sola sallarken.
Evet gerçekten yaptım bunu ve Min Yoongi'nin adem elmasının ağır çekimde aşağı yukarı oynayışını zevkle izledim.
"Kalk ayağa!"
Dedi, canını yediğim yanlış emir veriyordu.
Yat yere demeliydi. Hatta yerde yattığım için aç bacaklarını falan demeliydi.
Ama olsun, sıra ona da gelecek.
Sızlanarak ayağa kalktım.
Koca eğitim alanında sadece biz vardık ve burada ateşli sahneler çekmemiz gerekirken Yoongi beni, kıçım çıkana kadar koşturuyor, ipe falan tırmandırıyordu."Yat yere."
Henüz ayağa kalkmıştım ama yeniden yere yatmamı söylüyordu. Emri veren Min Yoongi olduğu için kalktığım gibi geri yattım.
"Kalk ayağa!" Dedi yeniden.
"Amacımız ne ya?!"
Söylene söylene yeniden ayağa kalktım.
"Yat yere!"
Yeniden yere yattım ve saha sırtım yere değmemişken yeninden emir verdi.
"Kalk ayağa! "
"Kalkmam!" Yerde ki mindere hayatım pahasına tutundum.
"Kara keçi! Kalk diyorum!"
Başımı olumsuz anlamda salladım.
"En az on sefer kalktım ya! Ne yaptıracaksan onlardan birinde yaptırsaydın! "
Yoongi'nin kıkırdama sesi kulağıma dolduğunda şaşkın bir halde arkamı döndüm.
Evet yüz üstü yatmıştım.
Min Yoongi başımda bir ilah gibi gülüyordu ve bu sorguladığım tanrının varlığına inanmamı sağlıyordu.
Terli saçları alnına yapışmıştı ve diş etlerini görebildiğim o güzel gülümsemesi suratındaydı.
"Ne güzelsin..." diye fısıldadım elimde olmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIT : BLAꓛK | MYG × PJM
Fanfiction"Toprak kadar."diye fısıldadı Min Yoongi sevgilisinin gözlerinin içine bakarken. "Canım pahasına." diye yanıtladı onu Park Jimin,bir öpücüğü paylaşmak için dudaklarına uzanırken Yoongi'nin. - myg×pjm. -