19. Bölüm.

4.3K 470 270
                                    

-

Ömrümün sonuna kadar bakmak istediğim kahverengi gözler önümde, kokusu ciğerlerimdeydi Min Yoongi'nin.

"Kara keçi. " Dedi sakince.  Gözlerimi dudaklarından çekemiyordum.

Ona açtım.  Bunu inkar edemezdim. Ona ve onun vücuduna sonsuza değin aç olacaktım.

"Söyle." Dedim ben de gözlerimi dudaklarından çekerek.

"İlk hamleyi onun yapmasına izin ver."

Bahsettiği kişinin Kyungsoo olduğunu biliyordum ve onun hakkında bana bilgi veriyor olması beni ne denli önemsediğini  anlatıyordu bana.

"Yeneceğim onu Yoongi, göreceksin onu, o toprağa gömeceğim."

Yoongi gülümsedi.  Elimde olmadan hafifçe yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına sürttüm.

Yoongi alt dudağımı kendi dudakları arasında bir saniye ezip geri bırakırken vücuduma yayılan elektrik ve deli gibi atan kalbim son gücümle savaşma isteği veriyordu bana.

Diğerlerinden uzakta,eğitim alanının içinde  ki soyunma kabinlerinin oradaydık. Diğerleri bizden  uzakta ama gözlerimizin önündelerdi. Bizi görebilmeleri için bariz bir şekilde dönmeleri ve bize bakmaları lazımdı ki bu durumda ben onları görür ve  Yoongi'nin itibarına zarar gelecek bir şey yapmaz ya da onun yapmasına izin vermezdim.

Bunu bildiğim için, yani bize dönmelerinin ,bizi görmelerinin zor  olduğunu bildiğim için, bir adım ileri atıp Yoongi'nin özel alanına girdim ve dolgun dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım.

"Beni delirteceksin." Ciğerim de sıkışan  hava ile bir defa daha atıldım ona.

"Sen beni çoktan delirttin."

Yaramaz bir şekilde kıkırdadım.

"Sana deliyim ben Min Yoongi."

Alnına düşmüş saçlarını geriye taramak, az önce yaladığı alt dudağını parçalayana kadar öpmek ve onun olmak istiyordum.

"Jimin," dedi Yoongi gözlerinde net bir şekilde görebildiğim şehvetle.

"Hamle yapmadan önce öne doğru iki adım atıyor."

"Ben de sana doğru hamle yapmadan önce soyunacağım bu gece."  Dedim evet, fark etmişsinizdir onunla sevişmek istiyorum hala.

Yoongi yeniden kıkırdadığında yüzüme yayılan gülümsemeye engel olamadan kıkırdayışına bir öpücük kondurdum.

"Benimsin. " dedim ona.

"Benimsin be adam. Ben kazandım zaten."

O da güldü bana.
Şiir gibi güldü.
Yeniden doğmuşum gibi güldü.
Sanki düşmüşüm de, yaralanan dizimi öpmüş gibi güldü.

Acın geçsin der gibi, elimden tutar gibi, beni, sever gibi güldü.

"Çok seviyorum be seni." Dedim elimde olmadan,kirpiklerini öpmek istiyordum.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin