26.Bölüm

2.7K 302 103
                                    

-

"Yoongi yatakta yorar insanı..."

Zihnimde dönüyordu bu sözler,zihnimin tüm köşelerine çarpıp geri geliyordu. Herkesin bu cümlenin anlamını bildiğini biliyordum ve Yoongi'nin o cümleye ses çıkarmamış olması inanın beni çileden çıkarıyordu. Sol gözüm hafiften seyirmeye başlamıştı ve bu hiç hayra alamet değildi.

"Min Yoongi!"  diye bir çığlık kopardım gözlerimden çıkan lazer ışıklarını onun gözlerine sokarken.

"Min Çok Kızdığım Yoongi senden bir açıklama bekliyorum."

Seokjin hyung gitmişti, yani üst kata uyumaya gitmişti.

"Hangi konuda hayatım?" dedi o da birasından başka bir yudum alırken.

"Seokjin hyungun son sözleri hakkında mesela?" dedim ben de kızgın çıkan sesimle ve hafifçe sekmeye başlayan ayağımla.

Yoongi bıyık altından gülüyordu ve ben buna acayip uyuz oluyordum. Bir şeylere kızdığımı biliyordu ve ben açıkça belli ediyordum ona.

"Neyi kast ettiğini bilmiyorum." dedi sakince.

"Min Yoongi," dedim bu sefer gülümseyerek. 

Yaslandığım yerden hafifçe doğrularak dudakları arasına aldığı şişeyi kavradım ve yavaşça dudaklarına eğildim.

Onun ıslak dudakları benim kuru dudaklarıma değince Yoongi bir öpücüğü başlatmak için bana doğru uzandı ama ben geri çekildim.

"Bana açıkla." dedim yavaşça onun dudaklarını geriye iterken işaret parmağımla.

"Neyi?" dedi yeniden gülümseyerek.

Gerçekten sabrımı sınıyordu. Bütün gücümle geriye çekilip ağzının ortasına kocaman vurmak istiyordum.

"Seokjin hyung,"dedim sakince gülümseyerek,"Dedi ki Yoongi yatakta yorar insanı... Bunun anlamı nedir acaba?" 

Yoongi kıkırdayarak geriye yaslandı.

"Kıskandın mı?" Gerçekten sinirden titriyordum ve bana 'Kıskandın mı?' diye soruyordu.

"Yo," dedim ben de gülümseyerek.

"Nereden çıkardın?"

Pekala artık umurumda değilmiş gibi davranabilirdim madem benimle dalga geçecekti,ben ondan daha çocuksuydum.

"Şimdi sen,Seokjin hyung ile yatıp yatmadığımı mı soruyorsun?" dedi bana ben en umursamaz tavrımı takınmışken.

"Evet, " dedim kısaca gülümserken. "Hayır ben ve Namjoon hyung da sevişirdik ama bunu kimseye söylemedik,siz böyle rahatça söylüyor musunuz onu anlayamadım?" Sakin bir şekilde gülümsüyordum ve bilin bakalım kimin çenesi kasılmıştı?

Evet,Min Yoongi'nin.

"Demek Namjoon ile sevişiyordunuz?" dedi bir kaşı havada oturduğu yerden kalkarken.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin