6. Bölüm

4.8K 581 191
                                    

"Daha yükseğe!" Elindeki kameraya baktım. Bir de kendime.

Hayatımdan. Nefret. Ediyorum.

İpe daha çok asılıp kendimi  daha çok yukarı çektim. Kahveyi döken ellerime küfürler ediyordum.

"Söyle."

Min Yoongi tam altımda, yerde elbette benim gibi ipte değil,sakin bir şekilde oturmuş, üzerindeki kahve olan gömleği çıkarmış ve çıplak bir şekilde bana eziyet ediyordu. Videoya aldığı kameradan bahsetmiyorum bile.

Ayrıca dikkatinizi çekerim, hem çıplaklığı bir eziyetti benim için hem de ipte sallanıyor olmak.

"Rüya gördüm!" Diye bağırdım, çıplak ellerimden kayan ipe daha sıkı tutunurken.

"Rüyamda hayalet gördüm!"

Yoongi histerik bir kahkaha patlattı. Hasta herif,bu halde eğleniyordu.

"Sevimli bir şekilde söyle şunu. Çömez azarlar gibi değil. "

Lanet olsun tüm kaslarım yanıyordu acıdan ve benden sevimli olmamı mı istiyordu?

"Efendim nasıl sevimli  olunur bilmiyorum. Bir örnek verir misiniz?"

Hah! Zekiyim gördünüz mü?  İpin üzerinde yerden yirmi  metre yukarıda olsam bile,zekiyim ben ya!

"Kara keçi! "  dedi Yoongi. 

Keçi senin babandır. Uyuz herif. 

"Tek elini  bırak ve yeninden söyle. "

Tek elimi küfür ederek bıraktım,parmaklarımdaki güç gittikçe azalıyor  ve kaslarım daha önce hiç ipe tırmanmamışım gibi yanıyordu. 

"Rüya gördüm. " dedim sinirli bir şekilde.

"Sevimlice söyle şunu!"

"Rüya gördüm!" Diye bağırdım yeniden.

Bir anda tutunduğum ip dalgalanmaya başladığında sarsılarak aşağıya baktım.

"Ne oluyor be?!"

"Sana şunu sevimlice söyle dedim."

Min Yoongi aşağıda bir ilah gibi dururken, var gücü ile de ipi  dalgalandırıyordu.

"Rüya gördüm! Amanın düşeceğim!"

İki elimle ipe tutundum önce ardından bir koala misali ipe yapıştım tüm uzuvlarımla. İnanın bana küçük dostum bile ipe tutunuyordu o anlarda.

"İpi bırak!" Min Yoongi , onun bembeyaz teni ve  harika kasları tam aşağımdaydı,inanın onun üzerine oturup kafasını  patlatmak istiyordum ama o kahveyi döktüğümde beni sürükleyerek eğitim alanına getirmiş ve üzerindeki gömleği çıkarana kadar ipe tırmanmamı söylemişti.

Ve bilin bakalım ipe kim tırmanamamıştı?

Ben. Evet,ben.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin