20. Bölüm.

5.3K 420 571
                                    

-

"Jimin."

Kunpimook'un sesi hemen arkamdan, sol tarafımdan geliyordu.  Pazartesiye kadar beş gün olduğu için diğerleri ailelerinin yanına ya da başka yerlere gidiyordu. Örnek vermem gerekirse, Taehyung ve Hoseok, Taehyung'un takıldığı bir konu üzerine çalışmaya, sözde başka bir birime gidiyorlardı ama bu tamamen yalandı. Deli gibi sevişmeye gideceklerini adım gibi biliyordum.

"Kunpi?" Dedim ben de gülümseyen yüzüm ile.

"Bir saat içinde ayrılıyorum ve ben herşey için teşekkür etmek istedim."

Gözlerim kısılana değin gülümsedim. Bir dal kadar ince, bir çiçek kadar zarif olan arkadaşıma. 

"Ben teşekkür ederim asıl! İleride sen tepeden vururken kötüleri ben de yerde öldürürüm!  Takım çalışması yaparız ya!"

Kunpimook sevimli bir şekilde gülerken. Bizimle vedalaşmadan hızla kapıdan çıkan Sehun ve Jongin, onların ardından kırgın gözlerle Yugyeom'a bakan Seungkwan ve son kez bize gülümseyip öpücük gönderen Seokmin yavaşça çıktı odadan.

Geriye ben,Yugyeom ve Taehyung bir de ayrılmak üzere olan Kunpimook kalmıştık. 

Kollarımı onun ince bedenine sardım ve samimi bir şekilde sarıldım.

"Kendine iyi bak dostum."

Kunpimook benden ayrılıp Taehyung'a doğru ilerledi ardından kapıdan Yugyeom ile çıktılar.

"Nereye gideceksiniz?"

Taehyung kıyafetlerini siyah çantasının içine koyarken söylemiştim. Yavaşça yatağıma oturup kollarımı dizlerimin üzerinde, çenemin altına koydum.

"Söylemedi ama çok heyecanlıyım! Jimin ben aşık oldum biliyor musun?"

Size yemin ediyorum bir anda söylemişti ve bu ben de az kalsın kalp krizine neden oluyordu.

"İt herif ne diye bir anda söylüyorsun ya!"

Taehyung hafifçe kıkırdarken ben de onun kıkırdayışını izledim.

"Ee kim bu bahtsız bedevi? "

Taehyung omzuma hafif bir yumruk savurdu ve ardından konuştu.

"Hoseok tabi ki başka kim olabilir ki?"

"Bilmem belki sonunda mükemmelliğimin  farkına varmışsındır?"

Taehyung  ciddi bir kahkaha kopardı.

"Jimin," dedi gözlerinden akan sahte yaşı silerken.

"Yıllardır seninle yaşıyorum.  Görebildiğim tek mükemmellik aynaya baktığım zaman."

Ne diyordu ya o?! Peh, aynaya bakıyormuş falan.

"Kim TaeHyung."

Bir an da odada Yoongi'nin sesi yankılanınca elimde olmadan hafifçe ürktüm ama korku yerini güzel bir gülümsemeye bıraktı daha sonra.

UNIT : BLAꓛK | MYG × PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin